Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mimre 1970-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 09:35   #41
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.533
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men er det noen som husker en TV-serie om en som het Lars som hadde blitt lam i en bilulykke? Vi fulgte hverdagen til han og familien hans. I siste episode feiret familien at han hadde klart å røre litt på et bein.

Jeg har spurt mange om denne serien, men ingen husker den. Men jeg kan jo ikke ha drømt det? :grubler:

Jeg husker den også jeg! Såvidt. Familien var veldig politisk korrekte med fordelte arbeidsoppgaver i heimen, også hadde de familieråd.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 10:37   #42
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.965
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Har mange minner fra Barne-TV... Colargol var en stor helt. Vibeke Sæter sin Pusling var skummel, spesielt når hun ristet på hodet. Jeg husker også godt den døveserien der vi lærte tegnspråk. Var det ikke noe musikk fra Hjortejegeren der?

Da jeg var 5 år, sydde min tante en rød fløyelsjakke og bukse til meg. Tror aldri jeg har følt meg så fin!

Skolesekken var stor og firkantet, og hadde svære knapper på seg. Jeg husker også godt da jeg fikk pennal i tre etasjer. Digg!

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 10:46   #43
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.091
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg er født i 1971. Husker godt bilferie til Frankrike, hvor søsteren min lå i baksetet og jeg på gulvet.
Husker også den musikalen med geiter og greier som nevnt over her, tror den var tysk?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:47   #44
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg også minnes et år med skole om lørdagen.

Kloggestøvletter som var speilglatte under.
Selskinnsstøvletter.
Sanger:I am saaailing. You answer my questions with questions. Love huuurts.
Halvsju.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 11:50   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

. You answer my questions with questions.

Nydelig sang.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 12:45   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.533
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Vibeke Sæter sin Pusling var skummel, spesielt når hun ristet på hodet.

Ja fy flate, den hoderistingen gikk gjennom marg og bein

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:34   #47
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg er født i 75 og husker jo egentlig få ting fra 70-tallet. Noe har vel og merke brent seg fast på netthinnen - stort sett er det tanta mi (som er født i 1960 og som derfor hadde sin storhetstid på 70-tallet )

Platåskoene med HULL i. De var grønne med rød såle, som det da var hull igjennom. Fantastisk!

Ellers har jeg et bilde av tanta mi - liggende på kjøkkengulvet og med bestemor stående med en nebbtank i glidlåsen for å få til å lukke igjen den åletrange buksa hennes!

Ellers husker jeg bare ting fra bilder. Mye fløyel på 70-tallet - og en gul, veldig brennbar lekestol i teddyfor. Mange som hadde slike og de er visst en brannbombe viser det seg...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:36   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tusen,tusen takk for linken! Det var yndlingsprogramet mitt, og jeg har møtt svært få som i det hele tatt husker programet.

Mannen her i huset går og GNÅLER om du og jeg og kaktusen - jeg husker den ikke - på tross av elefanthukommelse..(for ung)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:49   #49
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Jerg husker også at jeg la meg på hattehylla. Fnis. Dog fikk jeg sele i bilen rundt ca 1980. Da vi kræsjet i mai 1981 kom den godt med og min lillesøster, ja hun lå i bærebag som sto løs i baksetet.

Ja kan du tenke deg.
Mamma kommenterte det nettopp. Vi var på bilferie "norden rundt" i ca 1980 og mamma maste på pappa at vi måtte få installert seler i bilen. Nei det kunne han ikke forstå var nødvendig. Så der satt vi da og dinglet i baksetet i Renaulten hele turen.

Mamma hadde forresten "konebil" - Renault 4 . Den malte hun for hånd gammelrosa En smule alternativ ja. Mammas lilla ballongselerbukser sitter også spikret. Forøvrig gikk jeg og min søster i hjemmesydde klær. Jeg var mest glad i slengbukser og flanellskjorter (sterkt ønske om å være gutt).

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:50   #50
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Mannen her i huset går og GNÅLER om du og jeg og kaktusen - jeg husker den ikke - på tross av elefanthukommelse..(for ung)



DU OG JEG OG KAKTUSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


MITT FAVORITT PROGRAM

Trodde bare det var jeg som husket det
Jeg sprang hjem fra skolen for å nå skolefjernsynet i halv elleve tiden. Det gikk der en periode!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 13:51   #51
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tusen,tusen takk for linken! Det var yndlingsprogramet mitt, og jeg har møtt svært få som i det hele tatt husker programet.


Vi burde starte klubb

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:17   #52
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet


atte.... jeg lurer på om vi i det hele tatt fikk lov til å se på tv, for jeg kan ikke huske kaktusen og mye annet som er blitt ramset opp her. Men jeg husker lekestovet (men var det 70-tallet?) og såvidt Colargol. Hadde en mye eldre kusine, og fikk derfor veldig tidlig sansen for BoneyM og ABBA.

Min mor startet en barnehage og den eksisterer fortsatt.... (bare at den ble kommunal for lenge siden).

Klær: Høyvannsbukser var veldig populært, gjerne i brun cord med rosa høyhalsgenser til. Eller en stripete i knall oransjfarge med hette og "lomme" på magen. Første skoledag hadde jeg en rød blomstrete kjole, rød høyhalsgenser og rød skolesekk.

Vi bodde i Singapore fra 1977 - 1980 så kanskje det er derfor jeg husker så lite av barne-tv og norske sanger...??

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006

Sist redigert av Pope : 12-02-07 kl 14:41.
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:30   #53
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg er ikke eldst, jeg er ikke eldst.
Jeg ble født i 1970.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 14:53   #54
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg husker også godt den døveserien der vi lærte tegnspråk. Var det ikke noe musikk fra Hjortejegeren der?

ÅÅÅ, som jeg elsket den serien! - "Kan du se hva jeg sier" heter den. Og bikkja het gulltann og bygde klosser som ramla sammen. Han skjeggemannen som var programleder het kanskje torbjørn Og på slutten åpnet han en bok hvor vi så ballettoppsetning av enten rødhette og ulven eller snehvit. (Og stemora var veldig skummel)

Og har vi lært tegnspråk? Melk, brød, bjørn, gris og katt har jeg iallefall lært av serien.

Her har vi rødhette gitt!...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 15:08   #55
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Etter å ha kikket innom denne linken fra Divine så husker jeg også disse tv-programmene...:

Flåklypa Grand prix
Emil i lønneberget
og at jeg var på kinopremieren for "Reisen til julestjernen"

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 15:13   #56
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ÅÅÅ, som jeg elsket den serien! - "Kan du se hva jeg sier" heter den. Og bikkja het gulltann og bygde klosser som ramla sammen. Han skjeggemannen som var programleder het kanskje torbjørn Og på slutten åpnet han en bok hvor vi så ballettoppsetning av enten rødhette og ulven eller snehvit. (Og stemora var veldig skummel)

Og har vi lært tegnspråk? Melk, brød, bjørn, gris og katt har jeg iallefall lært av serien.

Her har vi rødhette gitt!...


Forferdelig spennende!
Gulltann bygget med klosser og greier.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 15:13   #57
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Jeg er født i 1969.

Av 70-tallet husker jeg at jeg ble tante til ei lita jente i 1974,
og dette syntes jeg var så pinlig - for tanter var gamle damer, de og ikke 4-årige jenter...
så niesa mi var min kusine i mange, mange år etterpå...

Vi hadde tv i svart-hvitt, men jeg husker vi fikk farge-tv til en eller annen stor sportsbegivenhet.
Favorittbarnetv var Colargol og jeg var livredd Pompel og Pilt.

Jeg hadde to fostersøstre, men jeg var bare fem år, så jeg husker ikke mye. Dagen de kom til oss, sitter som spikret, så det må ha gjort veldig inntrykk.

Vi dro på langtur med kassebilen til far. Bak i kassa hadde jeg madrass, dyne og en haug med leker. Langtur med kassebilen var kult!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 15:16   #58
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.965
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.


Her har vi rødhette gitt!...

Åh, jeg får sug i magen av å se på den ulven! Han var jammen skummel!
:flashback:

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 15:34   #59
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg er født i 1969.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-07, 16:12   #60
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.921
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Fru Pigalopp har gullfisk i en bolle.....
Professor Balthazar
Sam og trylleballen...
Stian med sekken...-du bare tar på deg briller. Eventyrbriller, og ser og ser.
Ballongbukser
4-kant-bukser
Love hurts ...
BoneyM


mimre-mimre-mimre..

Og
5 myror är fler änn 4 elefanter
Gutten med gullbuksene
Colargol

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no