Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-20, 18:43   #21
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Spenstig.
Ville spurt på Vita på senteret der du bor. De er flinke med hårfarger og har sikkert vært borti farging på småjenter. 😊
Vita på L-senteret. Og ville nok holdt meg til glansvask.
Lykke til med farging.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 18:46   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Vi rusla innom Normal og plukket med den Scwartzkopf-fargen, det var den eneste de hadde. Funker det ikke prøver vi en sånn som legger seg utenpå håret.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 20:15   #23
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Ikke vask håret før du farger, sier frisøren min.

Du kan bruke varme for å få den til å sitte skikkelig, men det er jo uansett kult å prøve, så får man noen erfaringer, og så vet man mer til neste gang.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 20:32   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Jeg kjøpte fra Moroccan Oil til mitt yngste blonde bleke barn, det holder til neste vask.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 20:46   #25
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Jeg bruker Kevin murphy på mitt hår. Men mulig det bare er frisører som får tak i det.

Kan evt høre med min eldste som har hatt knallrosa en periode (men bleiket først da).

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:01   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Åh, for ei nydelig frøken. Spent på resultatet. Jeg har litt lyst på knæsj farge i mitt stripet/grå hår jeg og. Men jeg tør ikke. Redd jeg er for gammel.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:15   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Du skjønner vel at vi må få se bilde av resultatet?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:17   #28
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Nå har vi to pakker Scwartzkopf superduperpink eller hva den nå heter i håret, og gullfiskMaverick husket plutselig at det var den samme vi brukte sist. Men da i en mørkere nyanse, og bare en pakke. Hun har både langt og tykt hår.

Vi får se hvordan det blir. Gøy er det uansett.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:24   #29
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Min datter brukte denne sist hun farget, det er vel den samme du har kjøpt nå?



Det siste halve året har "vi" prøvd helbleking hjemme (mislykket!) lilla, halve håret lilla, blått, rosa, og nå sist bare striper av grønt i det blå.

Yngste, som nå har rosa hår, skal jeg finne bilde av så du kan se. Tror nok også at datteren din sitt hår er hakket mørkere, sånn at det kanskje ikke blir like knæsjt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:29   #30
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Jepp, det er den.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:29   #31
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Første dag etter farging, tror jeg. Eller kaaaanskje vasket en gang.


Å i heite. Bildene ble så store at de ikke kan ligge.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:34   #32
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Nydelig jente.


(Også lurte jeg om det var forskjell på rosa hårfarge når man hadde permanent i håret. Også lurte jeg på hva semipermanent, om det var mindre krøller liksom. )

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 21:42   #33
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Så fin!

Jeg har ikke peiling, men har en 4-åring som garantert vil synes at dette er en god idé, så rapporter gjerne her om du finner ut av det! Hvis jeg får ut finger'n fortest skal jeg si ifra, men tviler.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 22:31   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?



Her gjør vi ting heller MED EN GANG enn å tenke oss så veldig om, og dette er resultatet mens håret fortsatt er vått. Det er slett ikke verst med farge, men jeg ser i front at det er vanskelig å få det til å sette seg helt innerst ved pannen, selv om jeg var supernøye med påføringa. Jaja.

Vi får se hvordan det blir når det er tørt i morgen, og om vi evt skal putte på en boks med sånn uttapå-håret-farge. Bildet er tatt med varmt lys på, så det ser mer rødt ut enn det er, fargen er noe kaldere egentlig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 22:40   #35
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Nydelig! Vi farget sjuåringen i igår,knall rosa. Kjøpte farge på Normal. Vet av erfaring at det går fort ut, men kidden er fornøyd. 👍

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 22:48   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Så kult!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 22:51   #37
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Et alternativ vi har brukt for å få hår med kule farger uten å farge er å flette inn kanekalon hår. Om man er forsiktig med håret kan det brukes flere ganger.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-20, 23:47   #38
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Så kul hun ble! Jeg og viiiil.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 00:16   #39
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Stilig hår, ble fint, synes jeg. Jeg har ingen erfaring og vil kun dele at lillebror også har den hvite t-skjorta med grønne sjiraffer .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-20, 01:27   #40
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Semipermanent rosa hårfarge - effekt og varighet? Alternativer?

Så kult på fineste snuppa

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no