Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Åpent for reiser til utlandet

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-20, 07:55   #41
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Jeg synes rådene er enkle å følge, i hvert fall slik jeg oppfatter dem. Dvs at man kan reise, men da risikerer man også økt eksponering for smitte. Så utenlandsturer utgår for min del, selv om dette definitivt er det året jeg ville hatt høyest helsemessig utbytte av noen uker i varmen. Jeg finner det sannsynlig at ettersommeren/tidlig høst vil føre med seg en ny smittebølge, både som en konsekvens av feriefolkets hjemkomst og importert smitte fra utenlandsturister. Hjemlig uteliv, strandliv og festing vil bidra. Det er ikke så mye av dette jeg kan gjøre noe med, men egen reisevirksomhet og å følge smitterådene på hjemmebane, det kan jeg kontrollere.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 08:30   #42
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Jeg registrerer at flere og flere virksomheter legger opp til 10 dager karantene etter hjemkomst fra ferie uansett. Sykehjem oppfordrer til å vente 10 dager etter hjemkomst før man får komme på besøk og har også sett at flere frisører har gjort det samme.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 09:20   #43
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå er det så lite smitte i Norge at denne tanken har ingen rot i virkeligheten. Det er ikke farlig å "treffe" mange mennesker når ingen av dem har smitte, uansett om det er to eller tusen. I et land med mer smitte skal det færre mennesker til for at sannsynligheten for at du blir smittet er større. De som hevder de er tryggere i andre land enn Norge nå, juger for seg selv (med unntak av land har enda mindre smitte, som Island.)

Dette. Det virker som om mange har glemt at man ikke blir syk av å møte folk som er friske.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 09:33   #44
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Det blir en voldsomt polarisert debatt, artikler om folk som anser egne valg som det eneste riktige hjelper ikke på.

Vi skulle vært i Danmark i juni, men avlyste. Det føltes ikke trygt eller «nødvendig nok» nå, men det var ren ferie. Vi endte opp med å låne en fjellhytte en uke istedet. Jeg har reist veldig lite de siste årene og ønsker meg flere destinasjoner, men planlegger for årene som kommer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 09:52   #45
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Vi har ofte pleid å reise både til europeiske storbyer og "syden" om sommeren, men ikke i år. Både på grunn av myndighetenes anbefalinger, men også på grunn av at når jeg er på ferie, vil jeg bare slappe av uten å ha en eneste liten bekymring i hodet. Slik situasjonen er nå, hadde jeg ikke kunnet ha den ferien jeg ønsker meg dersom jeg reiste utenlands.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 09:59   #46
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Vi skulle vært i Malaga. Reisen ble kjøpt i fjor. Vi har sikkert reist en eller flere ganger de siste 20 årene, vi har kun tilgang til enkel fjellhytte 35 mil unna.

Norwegian kansellerte utreisen, jeg kansellerte leiligheten og får SAS billettene refundert hos forsikringsselskap. Har ingen planer om å reversere noe av dette. Det blir Danmark med DFDS.

Folk flest gjør som de har lov til eller er anbefalt, jeg har ingen mening og valgene deres. Men tenker som smått at de som reiser kanskje tar sjanser fordi situasjonen kan endre seg, det kan bli karantener som gjør at folk ikke kan gå på jobb. Og alle har vel ikke satt seg inn i forsikringene sine.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 10:34   #47
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vi har ofte pleid å reise både til europeiske storbyer og "syden" om sommeren, men ikke i år. Både på grunn av myndighetenes anbefalinger, men også på grunn av at når jeg er på ferie, vil jeg bare slappe av uten å ha en eneste liten bekymring i hodet. Slik situasjonen er nå, hadde jeg ikke kunnet ha den ferien jeg ønsker meg dersom jeg reiste utenlands.

Jeg kopierer denne, for dette beskriver oss også.

Det er mulig vi tar en tur til høsten. Først vil vi se evalueringen av sommeren, og så spørs det jo hvordan reiserådene og anbefalingene er.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 11:40   #48
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Jeg har en viss forståelse for de som reiser til «grønne» land, som er helt desperate etter litt sol og varme. For egen del ser jeg at det kommer til å bli en tøff høst og vinter, både for kropp og hode, selv om det hjalp med de varme ukene vi fikk i juni. Jeg savner også broren min og kona hans, og har stor forståelse for de som reiser for å besøke familie.

Samtidig så har jeg ikke lyst til å bidra til økt smitte, så da holder vi oss i ro. Siden rådene tross alt er å holde seg i Norge, med mindre man «må» reise utenlands. Og så kommer jeg ikke til å kritisere de som velger andre løsninger. De jeg kjenner som har tatt turen utenfor Norges grenser er fornuftige folk, og jeg regner med at de tar nødvendige forhåndsregler både når de reiser og når de kommer hjem.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 11:49   #49
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Jeg har stor forståelse for at folk faktisk viser sin irritasjon over at folk reiser når det åpenbart er mer smitte i f.eks Spania enn her. Folk som kanskje er permittert eller har måttet permittert ansatte og opplever en usikker fremtid hva jobb og inntekt angår. Dersom man er usikker på om man klarer å sitte på boligen sin så blir man irritert over at folk «må» ha sol og varme. Og dersom man selv velger å reise så må man bare tåle den slags tilbakemeldinger uten å bli så veldig krenket.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 13:42   #50
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Vi skulle vært på ferie forrige uke, og vi har ikke mulighet til å dra nå som det har åpnet. Alle fire er skikkelige lei oss for at planene ikke ble noe av, men vi gjør det beste ut av det vi har her i landet. Vi kunne uansett ikke tenkt oss å dra til steder der man må gå med munnbind hver gang man er utenfor døra, så vi venter.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 15:15   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nå er det så lite smitte i Norge at denne tanken har ingen rot i virkeligheten. Det er ikke farlig å "treffe" mange mennesker når ingen av dem har smitte, uansett om det er to eller tusen. I et land med mer smitte skal det færre mennesker til for at sannsynligheten for at du blir smittet er større. De som hevder de er tryggere i andre land enn Norge nå, juger for seg selv (med unntak av land har enda mindre smitte, som Island.)

Det har du rett i.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 15:19   #52
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Jeg blir også hjemme i år. Hadde heldigvis ikke rukket å bestille noen utenlandstur, men hadde tenkt å dra til min greske favorittøy i september. Hadde billetter til Tromsø i slutten av juni, så de benyttet jeg meg av, men det var ikke spesielt morsomt å sitte med munnbind på flyet selv om jeg jo vente meg til det.

Har venner med hus i Danmark som jo har dratt for å se til huset og være der. Det anser jeg som like trygt som i Norge. De sier at det er nesten mer fokus og respekt for smittevernregler der enn her hjemme.

Jeg håper bare at det er over neste sommer/sesong. Det er tross alt ingen selvfølge at vi har fått en kur eller vaksine som er tilgjengelig for alle da heller.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 15:43   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg blir også hjemme i år. Hadde heldigvis ikke rukket å bestille noen utenlandstur, men hadde tenkt å dra til min greske favorittøy i september. Hadde billetter til Tromsø i slutten av juni, så de benyttet jeg meg av, men det var ikke spesielt morsomt å sitte med munnbind på flyet selv om jeg jo vente meg til det.

Har venner med hus i Danmark som jo har dratt for å se til huset og være der. Det anser jeg som like trygt som i Norge. De sier at det er nesten mer fokus og respekt for smittevernregler der enn her hjemme.

Jeg håper bare at det er over neste sommer/sesong. Det er tross alt ingen selvfølge at vi har fått en kur eller vaksine som er tilgjengelig for alle da heller.

Det tror jeg dessverre ikke. Preben Aavitsland har uttalt seg i dag og sier han tror vi må leve med det i flere år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 15:59   #54
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

J
Jeg håper bare at det er over neste sommer/sesong. Det er tross alt ingen selvfølge at vi har fått en kur eller vaksine som er tilgjengelig for alle da heller.

Det håper virkelig jeg også, vi skal etter planem til Mairitius neste sommer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 16:03   #55
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har ikke tenkt å reise til utlandet. Hva andre gjør blir opp til dem.

Jeg reagerer imidlertid på en venninne som hadde bestemt seg for å reise til Sverige fordi hun bare måtte.

De som reiser til Sverige for billig røyk, kjøtt og Systembolaget har jeg ingen forståelse for, men de som reiser for å besøke familie - helt ok. Samme med de som reiser til "Syden" for de MÅ bare ha litt sol og varme... Neeeh... De fleste vil jeg tro overlever en sommer i Norge.

Vi er ganske flinke til å heve pekefingeren her til lands, folk er helt sjokkert over hvor tett man sitter, hvor mye folk som er samlet osv. Og da lurer jeg på hva de gjør der selv? Jeg ser relativt mange bilder på FB fra Lofoten, Geiranger, Prekestolen o.l. steder, trodde man helt oppriktig at man ble alene der i sommer?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 16:15   #56
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Vet om de som reiser til familie i Sverige og regner inn 10 dager karantene inn i ferien når de kommer hjem.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 16:23   #57
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Vet om de som reiser til familie i Sverige og regner inn 10 dager karantene inn i ferien når de kommer hjem.

Jeg kjenner noen jeg også, men de har vært på familiehytta. Men hele familien, alle bor i Norge.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 17:59   #58
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Skapte full forvirring om sydenreiser: Her er Nakstads råd til nordmenn.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 19:24   #59
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Denne var bra http://epidemi.as/?p=2621

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-20, 20:21   #60
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.959
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Åpent for reiser til utlandet

Da var smittetallene over rødsone i Spania igjen, men fremdeles er det er grønt land.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no