Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-12, 10:15   #61
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg vet ikke hvor jeg har kjøpt den, men jeg bruker en badedrakt med normal beinskjæring, altså ikke sånne lange shortsben. Det viktigste er at den har en ekstra stropp rett over ryggen, så skulderstroppene ikke kan skli ned.

Jeg er absolutt overvektig, men er mer oppmerksom på cellulitter, blåmerker og arr når jeg er i svømmehallen, ikke så mye på kiloene. Jeg får så lett blåmerker, og de vises så godt på min bleke hud. Usj.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:27   #62
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg brukte badedrakt da jeg hadde BMI på 31-32. Nå er jeg nede på 26 og begynner å nærme meg der jeg tør å tre inn i bikinien igjen. Drømmer dog om en badedrakt av denne typen:

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:28   #63
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Ooh! Denne kunne jeg kanskje vist meg offentlig i! http://www.ukswimstore.com/p-2796-zo...dress-red.aspx

Takk for butikktips!

Den var faktisk kjempefin! Jeg falt pladask.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 10:29   #64
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Jeg brukte badedrakt da jeg hadde BMI på 31-32. Nå er jeg nede på 26 og begynner å nærme meg der jeg tør å tre inn i bikinien igjen. Drømmer dog om en badedrakt av denne typen:

Den er jo ikke ulike Bettie-badedraktene til Dorthe Skappel. De er veldig fine og behagelige.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 12:37   #65
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Den er jo ikke ulike Bettie-badedraktene til Dorthe Skappel. De er veldig fine og behagelige.

Joda. Men da vil du garantert trekke oppmerksomhet?

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 12:54   #66
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Kan vi ikke bare bli enige om at vi blåser i det. Tar på oss noe som dekker underliv og pupper og la det stå til?

God plan!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 12:56   #67
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Pft - trenger ikke dekke til puppene. Knyter de bare bak nakken. Hva er det det heter da ... Halternek?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 12:56   #68
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Noe jeg av og til legger merke til på stranda er mennesker som ser ut som om de vil gjemme seg og ser ut som om de er veldig ukomfortable der.
Det virker ikke som om det er noen nødvendig sammenheng mellom komfort og vekt. De jeg kjenner som er mest ukomfortable på stranda veier en god del mindre enn meg.

Jeg er nok dessverre en sånn en. Jeg er normalvektig iflg BMI, men jeg føler med ikke vel i badetøy for det. Og når jeg leser denne tråden skammer jeg meg nesten litt over akkurat det. For jeg burde ikke tenke som jeg gjør. Men jeg føler meg ikke vel likevel. Ofte ser jeg damer som er omtrent som meg og større, og tenker at hun så da innmari flott ut!
Jeg må jobbe mer med dette merker jeg.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.


For hva det er verdt: jeg er en som normalt legger veldig merke til fysisk egenart, eller hva jeg skal si, når jeg treffer folk. Det err fordi jeg ikke klarer å skjelne ansiktstrekk fra hverandre i særlig grad. Så jeg SER veldig når folk er brune i huden eller veldig høye eller veldig lave eller veldig rødhårede eller har veldig mye krøller. Eller er veldig tynne eller veldig overvektige. det irriterer meg litt, for i mine første møter med folk, før jeg blir kjent med dem, så står det ofte i veien.

Akkurat sånn er jeg også! Ansikt og navn er fryktelig vanskelig. Jeg legger merke til de samme tingene, og ofte også klær eller sko. Særlig om de har hatt på seg noe fint, rart, spesielt, utrolig kult etc.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 13:00   #69
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Pft - trenger ikke dekke til puppene. Knyter de bare bak nakken. Hva er det det heter da ... Halternek?




Det er forsåvidt en mulig løsning her også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 13:30   #70
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg tror hele greia sitter i hodet. Og jeg tror det kan løses med mental trening. Akkurat som man kan føle seg uvel i bikini hvis man får høre at man er tjukk, så kan man begynne å føle seg bedre i bikini hvis man får høre at man ser bra ut. Det er ikke en enkel sak å komme seg dit, men det er mulig. Jeg pleier å starte bikinisesongen på egen veranda, det føles alltid nakent og rart, men blir greiere jo mer jeg øver. Det å gå i svømmehallen er noe jeg bare gjør - barna mine er 5 og 8 og elsker å svømme og leke i vann, og jeg gir beng i om noen synes jeg har dvaske lår. Hvis jeg stiller meg opp foran speilet i badedrakta ser jeg mange feil om jeg gransker meg selv. Derfor lar jeg det være. Jeg har bestemt meg for at jeg bare går, at jeg bruker en praktisk badedrakt, at jeg ikke tenker mer på hvordan jeg ser ut bare jeg ikke har hår under armene, og at fokus er på barna. Det hjelper meg ingenting å dvele ved nevnte lår eller andre skavanker - det jeg faktisk vil er jo å være i vannet.

Personlig synes jeg at alle som har lyst skal få gå i badedrakt eller bikini etter eget ønske. Det viktigste er jo å få kjenne den deilige følelsen i vannet, bevege seg lettere enn på land, leke med barna sine. Det er virkelig en stor skam at noen driver propaganda for Herbalife eller hva som helst annet som liksom skal slanke folk midt i en svømmehall der man er for å få være glad og aktiv sammen med ungen sin.

Det er virkelig ikke en menneskerett forbeholdt de vakre og veltrente det å gå med lite klær for å nyte badevann eller sol. Det er for alle. Basta.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 14:04   #71
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Bruker badedrakt og prøver å ikke tenke på hvordan jeg ser ut!

Bikini bruker jeg helst i syden kun for å få litt farge på magen og ryggen..

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 21:32   #72
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.114
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Tips lært i går: ta med en ørpittendeliten baby. Jeg kunne hatt både klumpfot og pukkelrygg og tre pupper, tror jeg. Folk så bare den ørlille.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 22:35   #73
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

En badedrakt med litt shortslignende skjæring ved lårene. Men nå som jeg har gått ørlittegrann ned i vekt så ble den slunken gitt, og det la jeg merke til litt sent mens jeg hoppet og dykket i en tank med innsyn, altså at man kunne stå nede og se på de som var under vann.

Jeg synes jeg var innmari flink som mannet meg opp til i det hele tatt å hoppe i den tanken da, som å være i 3 utstillingsvinduer samtidig!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-12, 23:40   #74
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg går i ikke i svømmehaller, dessverre. Fellesdusjing er veldig langt i fra min greie.

Men når jeg er i sydenland bruker jeg bikini. Da bruker jeg stort sett en fra Fantasie med truse med brettekant. Det liker jeg. Omtrent samme modell som på bildet under, men i andre farger.



En periode var jeg med i en gruppe med trening i varmtvannsbasseng. Da fant jeg fort ut at bikini ikke var tingen. Min fine brettetruse fra Fantasie rullet ned når det ble for mye hopp og sprett. Med store pupper er badedrakt det store marerittet, men jeg har løst det med sort badedrakt med sort bikinitopp inni. Anbefales!

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 11:58   #75
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store; hva har dere på dere i svømmehallen?

Shute sin variant, bare med litt kortere bein. Det var det jeg fant på G-sport den gangen.

Nå med gravid-mage er alternativet bare å bli hjemme gitt.

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:37   #76
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Sier det igjen... Med shock absorber badedrakt trengs ikke bikini under for å holde pupper på plass.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:41   #77
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg har gått i badedrakt eller vanlig bikini. Jeg har jo så klart følt meg ukomfortabel i dem, men siden jeg har gått regelmessig med barna gjennom vektoppgangen så har jeg liksom vært noenlunde vant til det. Bare svelget tungt, motet meg opp og trasket inn i svømmehallen, og satset på at hvis folk skal legge merke til oss så er det de 3 nydelige barna de legger merke til, ikke hvalrossen som kommer etter. Nå er jeg på vei ned i vekt og aner ikke hva jeg skal kle meg i til sommeren, vet bare at jeg ikke kjøper bikini/badetøy før i mai/juni, siden jeg fortsatt krymper og ikke vil at det skal bli for stort.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-12, 12:46   #78
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som er store (tykke); hva har dere på dere i svømmehallen?

Jeg er ikke spesielt stor, men bikini føler jeg meg altfor naken i i bassengsammenheng - det ER jo et veldig nakent antrekk. Derfor velger jeg alltid hel badedrakt der. På stranda går jeg i bikini for å få sol på magen og ryggen, men det poenget er jo ikke tilstede i et innendørs basseng.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no