Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg må ha meg gummistøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-02-14, 14:19   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg ønsker meg disse.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 14:20   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Ilse Jacobsen skal være snille med relativt tykke legger.

Jeg har skikkelig tykke legger og har de halvhøye derfra. Jeg er veldig glad i dem. De er varme og ålreite. Jeg kan gå hele arbeidsdager i dem uten at det blir ubehagelig. Men jeg har kontorjobb, så hvis jeg ikke sitter ute hos kunder, skifter jeg når jeg kommer på jobb.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 21:52   #23
mammpappa
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 3
mammpappa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Helt klart Ilse jacobsen, de er varme og gode, ikke bare gummi.

mammpappa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 23:39   #24
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg er superfornøyd med mine fra Le Chameau, de er virkelig gode å gå i. Men jeg tror de muligens er litt smale i skaftet. Jeg har ganske smale legger og de sitter godt på meg.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 23:57   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har lange fra Ilse, den nye versjonen som Filifjonka viser. Jeg er kjempefornøyd med dem, de er gode, varme og ser ikke så verst ut.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 08:58   #26
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.524
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har knehøye Bogs, supre bortsett fra å gå tur i da de er litt i lengste laget for mine korte ben.
Har et par korte LaCrosse og de er veldig gode å gå i og nette og lette.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 09:08   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg liker derimot ikke mine lange Ilse Jacobsen. De er vide (de er passelige i leggen, men vide i selve foten. Jeg har lav vrist og smale ankler), de knirker, snøringen løsner i ett sett, sokkene sklir av etter å ha gått 200 m (det er et helsikes problem, hva skal jeg gjøre?), de er varme, flate i sålen og klamme. I tillegg er de ikke særlig nette, de ser ut som traktorstøvler, spør du meg.

Kjøper det aldri igjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 09:29   #28
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg er heller ikke noe glad i de høye Ilsestøvlene mine. De sitter fint rundt leggen, men er vide i foten.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 11:07   #29
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har korte bein. Så lange ligger kanskje uansett ikke for meg? Får meg til å se stutt ut. Leggene mine er noenogtretti cm, for stort ifht skostørrelsen på 37, tydeligvis.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 11:18   #30
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Jeg har korte bein. Så lange ligger kanskje uansett ikke for meg? Får meg til å se stutt ut. Leggene mine er noenogtretti cm, for stort ifht skostørrelsen på 37, tydeligvis.

Du har neppe kortere legger enn meg. Jeg sliter ikke med lengden på Ilse Jacobsen, men skaftene på Hunter gikk akkurat litt for nær knehasen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 11:19   #31
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Men du har nok slankere bein enn meg. Jeg har en tendens til å se stutt-tjukk ut. Sikkert støvler/støvletters feil.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 11:24   #32
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.431
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Men må det være støvler? Hva med goretex av noe slag? Anbefaler legero som iallfall fåes hos skoringen. Jeg har tykke legger men passer de fint, samme gjør mine mindre venninner - reguleres øverst med borrelås, men har glidelås også. Jeg har de i støvlettformat men de finnes lavere også.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 11:39   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Men du har nok slankere bein enn meg. Jeg har en tendens til å se stutt-tjukk ut. Sikkert støvler/støvletters feil.

Jo, men Ilse Jacobsen er egentlig alt for vide til meg. Jeg må snøre dem sammen slik at de "overlapper", og det ser ikke så pent ut. Jeg tror IJ må være perfekt til de med litt legger.

Det var derfor jeg ønsket meg Hunter, for de har smalere skaft, men de var mye vondere på og vondere å gå med. Jeg har vel egentlig ikke funnet perfekte støvler til mine bein...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 12:11   #34
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har egentlig vintersko, støvletter, vinterstøvler og slikt. Men i helgen så vasset jeg med snøvann til anklene.. iført joggesko.

Nå er det fint og tørt igjen, så jeg har tid på meg til å finne Gummistøvlene med stor G.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no