Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Boden: L-størrelsene

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-12, 13:17   #1
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden: L-størrelsene

Jeg vurderer å kjøpe en kjole fra Boden for å ha til bryllup i sommer. Det ser ut til at de fleste kjolene derfra er knekorte, kjolen bør dekke knærne mine. Det er da jeg velger L-varianten? Noen som vet hvor mye lengre den er sammenlignet med R?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 13:23   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Du må sjekke målene på hvert enkelt plagg og se hvor langt ned den kommer på dine ben. Noen kjoler/skjørt er laget for å være veldig korte, andre for å være lengre, så en kjole med L lengde kan fortsatt være ganske kort hvis man er høy, og motsatt.

Jeg liker vanligvis best en lengde rett over kneet, og jeg har kjoler og skjørt i både L og R som blir sånn. Du er ikke så veldig høy, hvis jeg ikke husker helt feil? Jeg vil tro at endel av kjolene fortsatt vil dekke kneet om du velger R.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 13:30   #3
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Nei, jeg er bare 167-168. Men jeg har en stor rompe som drar kjoler og skjørt bak. Snasent.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 13:33   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Du skulle hatt sånn omvendt gravidkjolefasong da, med ekstra lengde foran.

Uansett, alle mål er veldig greit oppgitt på Boden-sidene, så det er jo bare å sammenligne med kjole som er passe lang. Jeg syns egentlig nettbutikken til Boden er en av de aller beste jeg har sett, gode beskrivelser og bilder og masse omtaler fra kunder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 13:33   #5
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Fadese, jeg har ikke svar på spørsmålet, for jeg er Boden-novise...men jeg skal også på bryllup i sommer, så jeg lurer på om det er noen spesiell kjole du har sett på? :trenger-kjoleinspirasjon:

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 15:16   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Takk, Filifjonka. Jeg må vel studerer nærmere fra PC og ikke telefon.
Sundae: Jeg vurderer denne: http://m.boden.co.uk/en-GB/Womens-Dr...ock-Shift.html.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 19:27   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.036
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Jeg er 177 høy og synes L er veldig lang. L er fint til meg da, rett på kneet eller litt nedenfor.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 19:29   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Jeg er 173, og bestiller som regel lengden R som blir rett over kneet eller deromkring. Men de skjørtene som heter miniskjørt blir altfor korte i R. Da kjøper jeg L for å få den lengden jeg vil ha.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 21:40   #9
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Den var kjempefin, Fadese!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 23:23   #10
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boden: L-størrelsene

Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.

Den var kjempefin, Fadese!

Jeg likte den godt på bildet, i alle fall. Men da jeg så litt nærmere på beskrivelsene og ikke minst omtalen på hjemmesiden, ble jeg såpass i tvil at jeg har lagt det på hylla. Pynten ble beskrevet som veldig plastikk-aktig, og da utgår det. Det er et veldig tradisjonelt og "ordentlig" bryllup der skikkelige applikasjoner hadde gjort seg, men ikke høy plastfaktor, er jeg redd.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no