Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Shopping i London

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-14, 21:36   #41
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg har vært på Primark i London en gang fordi "alle" anbefalte det, jeg kom meg fort ut igjen. I Dublin ville gjerne yngste kikke litt, og der var det mer oversiktlig. Men fortsatt mest skrot.

Jeg begriper ikke denne fascinasjonen med Primark altså, virkelig ikke. Billig, ja, men jevnt over dårlig kvalitet. Og det går faktisk ikke an å si at "buksene til Primark er gode." Fordi de shopper rundt og ikke fører varer laget av samme materialer av samme leverandør over tid.

Og i tillegg har man alt det med hvor og av hvem klærne er produsert.

Jeg handler mye av både mine og ungenes klær i UK. Handler på Next, Debenhams (hvor de har mange ulike merker), John Lewis (samme), M & S faktisk også, de glimter til iblant, mellom alle gammel-dame klærne.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04

Sist redigert av Ellisiv : 16-01-14 kl 08:25.
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 21:50   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.853
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Jeg må innom Monsoon, Bravissimo og Boden når vi drar i påsken. Vi skal bo i Covent Garden, og satser på at vi kommer til å tasse endel rundt der.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 23:02   #43
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Har ofte kjøpt undertøy, strømpebukser og pysjer på Marks & Spencer. God kvalitet på det.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 23:03   #44
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Jeg tror ikke du vil trives på Primark, Nooria....

På Westfield har de litt av alt, kjedebutikker i alle prisklasser.

Jeg trives i området rundt Covent Garden. Der har de mange av de samme kjedebutikkene, men også litt mer spennende butikker.

Ja, og så er det hyggelig å rusle rundt der og færre folk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-14, 23:04   #45
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shopping i London

Ja M&S er også en butikk jeg bestandig må innom. At jeg kunne glemme den. Der også handler jeg mye til ungene og også litt til meg selv. Det ligger en diger M&S ikke så langt fra Oxford Circus. Du må på en M&S som har matvareavdeling, eller det har kanskje alle? Det har noen fylte marengs i kakeavdelingen sin som kjølevare. Toppen og bunnen er av marengs også er det en slags krem i mellom i et tykt lag. Det er 4 i pakka, og de er bare helt fantastiske.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 07:04   #46
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Nå er vi i London og vi bor rett ved Green park. Jeg og en kollega tok en tur i Oxford street i går kveld. Vi gikk rett forbi Primark Hun snakket også om den lukten noen av dere nevner.

Jeg har så langt kjøpt litt undertøy på Marks and Spencer, et par tightsbukser (en med med mønster og en smårutete, som det er mye av her) og et skjørt.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 07:40   #47
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shopping i London

hvordan er været? Vi kommer ned i morgen

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 16:35   #48
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Fint vær og noe sol. Nå skal jeg jogge i Green park. Vårstemning!

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-14, 22:22   #49
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.328
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

hvordan er været? Vi kommer ned i morgen

God tur!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 08:25   #50
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Jeg har hatt et par turer i Regent Street og Oxford street. Det har resultert i en del undertøy fra Marks & Spencer, to par Clarks sko og noen andre småting. Jeg er litt ferdig med de to gatene, så jeg er litt usikker på om det blir noe shopping i dag. Er Westfield shoppingsenter langt unna Green Park og Oxford street?

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 09:49   #51
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.705
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Shopping i London

Det er to Westfield shoppingsentre. Jeg mener begge ligger i 20-25 min taxiturs avstand fra sentrum.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-14, 10:58   #52
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shopping i London

Begge Westfields er lett tilgjengelig med Central Line (den røde) fra Oxford Street (alle stasjonene der er på Central Line). Vestover til White City / Shepherds Bush eller øst til Stratford.

Ellers er Kensington High Street og Kings Road også gode alternativer i nærhet til hvor du er og langt hyggeligere en shoppingsentere!

Portobello Road er også ok på lørdager.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 17:30   #53
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Det ble ikke noe Westfield på meg. En kollega ble syk og det ble en del praktiske ting å ordne. Dog fikk jeg handlet litt mens jeg var i London.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (480,5 KB, 20 visninger)
__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 17:32   #54
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Sko fra Clarks.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (432,0 KB, 13 visninger)
__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 17:35   #55
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

Et par sko til fra Clarks.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (483,2 KB, 10 visninger)
__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-14, 17:37   #56
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.089
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shopping i London

To tights med mønster og et skjørt. Bildet lot seg visst ikke laste opp.

Jeg tok også godt for meg i undertøysavdelingen på Marks & Spencer.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no