Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg må ha meg gummistøvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-14, 20:06   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må ha meg gummistøvler

Etter å ha traske rundt i joggesko med sørpe og vann til godt over anklene i dag, innser jeg at jeg må ha gummistøvler.

Så, hvilke type går jeg for? Jeg har ikke veldig tynne legger, sliter vanligvis litt med støvletter pga leggene, men ellers helt normale føtter.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 20:15   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.380
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har et par halvhøye sorte fra Viking. Men de er flere år gamle. Brukes i ny og ne.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 20:17   #3
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har Ilse jacobsen sine, er fornøyde med de.
Har noen fra Tretorn også, men de er litt trange.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 20:19   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.792
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Hadde jeg skulle kjøpt støvler i dag, hadde jeg gått for korte Ilse Jacobsen. Jeg trenger ikke støvler helt opp til knærne, så disse hadde vært perfekt til mitt bruk:

http://www.sportmann.no/product.aspx...sortOrder=DESC

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 20:20   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har Ilse Jacobsen og er godt fornøyd. De er faktisk gode å gå på, selv om de er i videste laget til meg (men jeg har veldig smale ankler og legger). Jeg trodde jeg ønsket meg Hunter i stedet, men de fikk kort fartstid her. De er mye stivere og vondere å gå på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 21:37   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg hadde Ilse Jacobsen, men de var varme, store rundt ankelen og knirket. Det siste er kjent problem og det sies at de tar det på reklamasjon. Mine var for gamle til reklamasjon. De holdt lenge, for jeg brukte de i begge permisjonene. Nå har jeg høye Viking, litt ala Hunter, men mer vidde i skaftet. Jeg bruker str 38 og får sjelden på meg støvletter.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 21:49   #7
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg ønsker meg de laveste fra doc martens.

Jeg har hunter, men tror jeg er for lav til dem for de gnager bak knærne.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 22:13   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Ikke Ilse Jacobsen, de er definitivt ikke gode å gå langt med. Helt flate i sålen og snøringen løsner lett. Kjøp noe som er godt å ha på. Jeg har et par Tretorn som er 25 år gamle og som er mye bedre enn mine 12 år gamle Ilse.

Nå bruker jeg mest Doc Martens til bruk i byen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 22:26   #9
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har gummistøvler fra Aigle som jeg er kjempefornøyd med. Ikke kjøp Ilse Jacobsen hvis du skal ha noe som er godt å gå med..

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 23:10   #10
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har lilla Doc Martens-støvler. Elsker de!

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-14, 23:43   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har disse med litt hæl fra ilse Jacobsen, tror modellen er ganske ny. De har det samme varme foret men er mye smalere i ankelen enn de andre, mye bedre å gå med og ingen knirking. Liker de veldig godt. De fins også i lang utgave, og med glidelås.

http://www.boozt.com/uk/uk/ilse-jaco...ge=uk&store=uk

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 09:41   #12
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.800
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Datteren min kjøpte disse i går. De var visstnok veldig gode. Og nydelig lyserosa farge! Finnes også i sort og lilla.

http://www.putfeetfirst.com/no/dinsk...ovler/p/285531

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 10:00   #13
Sommerogsol
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 10
Sommerogsol har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg er meget fornøyd med mine Ilse Jacobsen. Ingen knitring og sitter som støpt på meg.

Sommerogsol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 11:54   #14
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har Ilse Jacobsen i alle tre høyder.
De lange er til bybruk, de lave og mellomhøyden er helt grei å bruke hele dagen.
De lave er absolutt favorittene.
Jeg har korte, brede og vonde føtter med høy vrist (og skikkelige fotballegger, men de lange passer når jeg slipper opp litt på snøringen) og er helt avhengig av skotøy som ikke klemmer.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 18:25   #15
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Ilse Jacobsen liker jeg godt. Har ullsåle i dem, så de blir jo varme. Har Hunter også. De passer akkurat på leggen. Estetisk sett er de finere, men de er ikke like varme. Ingen av dem er gode å kjøre bil i.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 18:31   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.831
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg er veldig glad i mine ankelhøye Ilse-støvler. De sitter godt på foten og blir ikke klamme.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-02-14, 19:38   #17
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Ilse Jacobsen! Koster litt, men er verd hver krone. De fåes i mange farger, er fine til både bukser og skjørt, og hoder seg pene. Og så er de foret, så de blir ikke like kalde som f.eks viking.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 12:02   #18
VeldigFin
Nybegynner
 
Medlem siden: Feb 2014
Innlegg: 2
VeldigFin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg er også fan av Ilse Jacobsen. Men det er jo forskjellig hva man liker. Jeg brukte selv [fjernet reklamelink] om gummistøvler, da jeg skulle finne til meg selv. Jeg kjøpte Ilse Jacobsen, og har ikke angret ett sekund.


Sist redigert av torsk : 19-02-14 kl 11:23. Årsak: Fjernet reklame
VeldigFin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 13:10   #19
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv
 
Ellisiv sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.355
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg henger meg på alle de som liker Ilse Jacobsen støvler jeg også. Jeg har de klassiske høye. Kjempegode å gå i, og gode og varme.

__________________
Ellisiv

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-14, 13:13   #20
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må ha meg gummistøvler

Jeg har de mellomhøye/lave fra Ilse Jacobsen. Hadde de knehøye før, men er veldig glad for at jeg byttet de ut - de jeg har nå er mye mer anvennelige til alle slags antrekk og jeg bruker de mye.

Lengst til venstre på bildet:

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no