Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du belte?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-14, 12:40   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

JEg skal vurdere å kjøpe invisibelt hvis ikke frakten koster en formue. Dyr frakt irriterer meg grenseløst for tiden. Jeg har fremdeles mannebeltet på meg. Buksa henger. Jeg har litt løse gensere nesten alltid, så jeg synes egentlig det er ser helt ok ut, men jeg er jo ingen moteekspert, akkurat.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:47   #22
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

12 kr, og gratis frakt. Billigere blir det ikke. (Til den prisen kunne man jo stått i litt frakt også.)

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 14:53   #23
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du belte?

Men de der usynlige beltene er jo altfor smale! Hvis et belte skal holde buksa fint på plass må det jo minst være tre - fire centimeter bredt. Aldri om de hadde sittet fint på meg.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:13   #24
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du belte?

Ser ut som det kommer i to størrelser, det minste XS til L og det største XL til XXL (omkrets under 94 cm eller over 104 cm). Tror jeg må teste dette selv, jeg har et par bukser som sklir ned uten belte.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:16   #25
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du belte?

Det ligger 99 reviews på amazon, noen er veldig fornøyd og noen ikke i det hele tatt. Koster ikke mer enn at jeg vil prøve selv.

  Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:17   #26
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

12 kr, og gratis frakt. Billigere blir det ikke. (Til den prisen kunne man jo stått i litt frakt også.)

Det er jo ikke et belte, men bh-stropper.

Invisibelt er bredere men de er jo ikke spesielt pene. Jeg bruker belte på bukser som trengs å holdes oppe. Kraftige lår og smal(ere) midje gjør det litt utfordrende å finne bukser som passer og sitter pent. Og klumper under genseren? Aldri merket, eller tenkt tanken en gang.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:18   #27
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

12 kr, og gratis frakt. Billigere blir det ikke. (Til den prisen kunne man jo stått i litt frakt også.)

Det der er bh-stropper. (Kan sikkert brukes om du er veldig smal rundt livet. )

  Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:21   #28
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du belte?

Ja, det må jeg.
Jeg har et helt enkelt i brunt lær.
Det blir absolutt ikke klumpete, men holder buksa der den skal sitte.
Hater å dra opp buksa hele tiden.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:24   #29
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Invisibelt er bredere men de er jo ikke spesielt pene.

Poenget her er vel at de uansett skal sitte under genseren så det ikke synes. Men helt enig i at de ikke er pene i det hele tatt. Leste akkurat nå i en review at de har sterk plastikklukt, det synes jeg var mer urovekkende. Hmm...

  Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:26   #30
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du belte?

Kanskje man burde prøve å lage noe selv? Med trykknapper eller hemper?

  Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:32   #31
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg ser på nettet at det finnes i normal og plus size.Noen som vet hva det innebærer?

Plus size er store str.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:36   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Tusen takk!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:46   #33
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bruker du belte?

Skal jeg bruke bukser, må jeg ha belte, så at det funker er et kriterie når jeg kjøper bukser/lager bukseantrekk som funker. Jeg har mitt smaleste punkt rett under puppene og ganske lave og brede hofter, så bukser sklir om de ikke blir festet over hoftekammen med et belte. Sånn ca. I praksis bare forankres det en smule.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:51   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.873
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Plus size er store str.

Joda, men kjempedigre? Jeg vet ikke livmålet, men jeg er i tvil om størrelse. Ksn jo måle. Men blir bare deppa av det.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 16:06   #35
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Joda, men kjempedigre? Jeg vet ikke livmålet, men jeg er i tvil om størrelse. Ksn jo måle. Men blir bare deppa av det.

De er nok ganske store ja.
Nå vet jo ikke jeg hvor stor eller liten du er, men jeg vil tro at fra ca str 48 og opp går en over på plus size. (Mulig fra 46 også...men da er det en omfangsrik 46. Min svigerinne kom ned i str 46 og da var det slutt på å kjøpe plus size klær i alle fall.)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 18:37   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.348
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker belte. Både på kjoler for å markere livet, og på bukser til pynt/holde oppe (de få gangene jeg bruker bukser er det noe sånt som dette: )

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 18:43   #37
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.458
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Det finnes noen greie "tur-belter" som har flat spenne fordi det ikke skal være klumpete under sekk/klatrebelte o.l. De kan sikkert fungere. Pene er de ikke selvsagt, men i det minste lukter de ikke plastikk.

Jeg har faktisk liggende et sånt et sted, tror det sitter på ei turbukse. Kanskje jeg skal prøve å lete det opp, og se hvordan det blir under genseren?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 19:26   #38
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du belte?

Bruker alltid belte. :-) Ellers detter buksene av!

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 19:38   #39
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Det er jo ikke et belte, men bh-stropper.

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Det der er bh-stropper. (Kan sikkert brukes om du er veldig smal rundt livet. )

Åh. Hehe. Har 39 i feber, om det kan unnskylde svimingen.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 21:26   #40
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du belte?

Jeg bruker alltid belte. Har ikke tenkt på om det er "klumpete", men bruker sånne som dette:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no