Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kommode 60x40x80

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-16, 18:39   #1
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.428
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Kommode 60x40x80

Jeg trenger en kommode som er ganske akkurat 60 cm bred. Det har vist seg vanskelig å finne. For å vanskeliggjøre det hele vil jeg gjerne at den skal være 35-40 cm dyp og ca 80 cm høy. Og helst nesten gratis.

Noen som vet om en? Det vanker virtuell klem og blomst som premie.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:07   #2
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.236
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kommode 60x40x80

De har flere på IKEA, blant annet Rast, som er ca 60 cm.

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:09   #3
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommode 60x40x80

Sette IKEA sin Stuva oppå hverandre?

IKEA har flere som er 60 cm brede eller rett under (Hemnes, Oppland), men de er høyere enn 80 cm, tror jeg. Du kan jo kappe av en skuffehøyde og sette på nye bein? Finnes billig på Finn, i alle fall.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:13   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.428
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommode 60x40x80

Jeg glemte det viktigste: den må være hvit.

Et stuva-skap med bein kan fungere. Tusen takk for tips. Vet ikke om vi kommer oss inn på IKEA, da. Vi må bare finne noe som kan fylle et tomrom på en visning.



Jeg finner ikke noe Hemnes som er 60 bredt.


Klemmer og blomster kommer her. Prikkene får være uten klem, det føltes for intimt.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:16   #5
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.428
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kommode 60x40x80

Det ville forresten fungert fint med 55 cm bredde og, når jeg tenker etter...

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-16, 19:29   #6
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.869
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kommode 60x40x80

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg glemte det viktigste: den må være hvit.

Et stuva-skap med bein kan fungere. Tusen takk for tips. Vet ikke om vi kommer oss inn på IKEA, da. Vi må bare finne noe som kan fylle et tomrom på en visning.



Jeg finner ikke noe Hemnes som er 60 bredt.


Klemmer og blomster kommer her. Prikkene får være uten klem, det føltes for intimt.

Det finnes Hemnes som er 50-noe, tror jeg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no