Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-11, 20:30   #41
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det tror jeg også. Og er det noe jeg er redd for, er det sinna menn.

Er det de samme menn som skummer over i raseri over mørkhudede overfallsvoldtektsmenn, mens de i neste øyeblikk "forsyner" seg med damer med høy promille på fest? :full av fordommer:

Marie Simonsen skrev nylig om disse unge, sinte mennene: http://www.dagbladet.no/2011/08/24/k...ling/17800339/

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:20   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Siv Jensen: - Ap bruker hersketeknikker for å styre debatten




http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...artid=10040414

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:25   #43
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg blir ikke overrasket over at ne fra FrP kan komme med en sånn kommentar.
Unnskyldningen passet jo også, bare svada.

De "debattene" de har under endel saker har jeg kuttet helt ut å lese, det er jo bare samem mølet som blir skrevet uansett sak.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:26   #44
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Sitat:

I et intervju med VG Nett sier partilederen at hun ble provosert da hun tirsdag kveld så AUF-leder Eskil Pedersen og partisekretær Raymond Johansen kritisere Frp for å skape rom for ekstreme ytringer.

Er hun blind? Det er bare å kaste et halvt blikk på sin egen side på Facebook, for å se at det skapes rom for ekstreme ytringer. Siden hun selv står for moderering av det aller verste av faenskapen (som hun for alt jeg vet ikke støtter), så må hun da se at det skapes et rom?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:26   #45
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Man leser da ikke kommentarene på VG Nett og tror det er representativt?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:40   #46
vestlandsfanden
Superaktiv
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 441
vestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populærvestlandsfanden er populær
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Siv Jensen: - Ap bruker hersketeknikker for å styre debatten




http://www.vg.no/nyheter/innenriks/n...artid=10040414


Troll i ord! Der var Frp igjen offeret, gitt.

Lurer på hvor sinna Siv blir hvis noen fra AP tar bladet fra munnen og diskuterer hvordan vi bør integrere sinte og rabiate Frp-velgere i viktige verdier som demokrati, toleranse og kjærlighet. Kanskje hun blir så sint at hun eksploderer.

vestlandsfanden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 21:42   #47
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av vestlandsfanden, her.

Troll i ord! Der var Frp igjen offeret, gitt.

Lurer på hvor sinna Siv blir hvis noen fra AP tar bladet fra munnen og diskuterer hvordan vi bør integrere sinte og rabiate Frp-velgere i viktige verdier som demokrati, toleranse og kjærlighet. Kanskje hun blir så sint at hun eksploderer.

Det hadde i grunnen vært det beste som kunne skje.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 22:12   #48
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.598
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Det er da bare Frp'ere som kan være virkelige offere. De andre bare hermer, og det er ikke lov. Så det så.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:04   #49
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Enten så er det ingen på dette forumet som sympatiserer med FrP eller så holder vedkommende kjeft i denne tråden.

Personlig så synes jeg Sandberg kom med en håpløs kommentar idag, men å generalisere å si at alle som stemmer FrP er idioter osv blir i samme leia...
Jeg kjenner mange som gir seg over at jeg ikke er enig med dem politisk sett, og det må dem få lov til, men selv om flere av dem stemmer FrP så kan jeg vel ikke akkurat si at jeg opplever dem som "idiotiske sinte unge menn".

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:09   #50
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Lommelun: det blir ikke i samme leia.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:11   #51
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Lommelun: det blir ikke i samme leia.

Kanskje i sideleia, men blir alikevel ikke fornuftig av den grunn...

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:16   #52
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Sandberg er en jævla dust, slike mørkemenn burde vært forskånet fra å bli publisert til almenn beskuelse.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:36   #53
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Ingenting overrasker meg fra den kanten. Og jeg tror dessverre at dette går velgerne hus forbi. De bare hører det de vil høre.

At så mange støtter FrP synes jeg er skremmende. Jeg kunne aldri hatt nære venner som stemmer FrP.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:45   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg kan ha og har liberalister nær meg som jeg er ufattelig glad i. Men de har gitt opp å stemme på Sandberg og koseklumpene hans da.

Det fine er at dette igrunnen virket fint. Nå kan han beklage dette litt Valla-style til uka og simsalabim så er sesongens voldtatte FrP-offer glemt.

  Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 23:51   #55
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Jeg blir sint, skremt og oppgitt.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 00:39   #56
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg kunne aldri hatt nære venner som stemmer FrP.

Rett og slett imponerende....

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 00:43   #57
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Lommelun, her.

Rett og slett imponerende....

Javel? Jeg ønsker ikke venner som vil meg vondt. Og selv om man bare er enig i deler av partiprogrammet så støtter man alt ved å stemme på dem.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 00:47   #58
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Javel? Jeg ønsker ikke venner som vil meg vondt. Og selv om man bare er enig i deler av partiprogrammet så støtter man alt ved å stemme på dem.

Iflg Wikipedia så fikk FrP 22,9% av stemmene ved stortingsvalget i 2009.
Det betyr at du utifra hva en person stemmer hvert 4.år ser totalt bort fra person bak stemmen og har bestemt deg for at du overhodet ikke kan være venn med nesten 1/4 av Norges befolkning...

Det synes jeg er en interessant holdning...
Jeg lurer også på hvordan man lever et slikt liv i praksis?
Må jo være slitsomt å passe på å ikke like hver fjerde nordmann du møter på.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 00:49   #59
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Vel. Personer som støtter et så fordomsfullt parti ønsker jeg ikke å ha et forhold til. Hvordan kan jeg hygge meg i noens selskap når jeg vet de støtter en partipolitikk som helst ser at jeg forlater dette landet?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 00:53   #60
Lommelun
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 573
Lommelun er litt kulLommelun er litt kul
Standard

Sv: Per Sandberg: AP har spilt offer etter 22. juli

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Vel. Personer som støtter et så fordomsfullt parti ønsker jeg ikke å ha et forhold til. Hvordan kan jeg hygge meg i noens selskap når jeg vet de støtter en partipolitikk som helst ser at jeg forlater dette landet?

Det vet jeg ikke hvordan du kan, men for egen del så hygger jeg meg med noens selskap utifra hvordan dem er som personer...
Ikke hvilke valg dem gjør hvert 4. år....
Det er forøvrig hemmelig valg i Norge så det er et fåtall personer jeg faktisk "vet" hva stemmer.
Avholder du en egen spørreundersøkelse hvor folk skriver under på en kontrakt hvor dem lover på alt dem eier og har å svare ærlig på hvilket parti dem stemte på`?

Jeg sier hvert 4. fordi jeg anser kommunevalget i største delen av landet som lite parti relevant... Unntaket er de store byene.

Lommelun er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no