Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 00:02   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Spin off: liker du at menn doller seg opp?

I tråden om bukseseler for menn, ble det spurt om hva menn skal dolle seg opp med. Min første innskytelse er at de skal dolle seg så lite som overhodet mulig. Hva tenker FP-damene om dette? Hvordan skal menn helst se ut, kle seg og eventuelt "dolle seg" opp med?

For min del holder det med normalt god hygiene, noenlunde rene og ok klær, og ellers et passe avslappet forhold til eget utseende. Jeg liker ikke smykker på menn, eller damer for den del, jeg har et særdeles anstrengt forhold til smykker uansett hvem som bærer dem. Jeg har heller ikke veldig sterke meninger om påkledning verken til hverdags eller til fest. Det går i jeans og gjerne en skjorte eller en ullgenser til hverdags nå på vinteren, og det passer meg i grunnen greit. Ikke veldig spennende, kanskje, men det matcher i det minste min ganske avslappede klesstil godt.

Utseende forøvrig har jeg forsåvidt ikke så sterke meninger om, men jeg ser jo en klar tendens ved å se på de jeg har hatt et rimelig tett forhold til da. De har et par fellestrekk og ett av de er litt skjegg. Ikke av den typen som kan skjule en halv ost, men mer av typen tredagers. Ellers har jeg kun vært sammen med relativt mørkhårede menn, uten at det betyr at jeg har noe i mot de som ikke er mørke. Hår er tydeligvis ikke viktig, der har det variert fra nokså rufsete til nesten ingenting. Ellers foretrekker jeg nok typen som heller mer mot sporty stil enn klassisk, uten at det trenger å bety Fjellräven-bukse fem dager i uka.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 01:22   #2
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Men det er vel forskjell på hverdag og fest? Jeg hadde ikke satt pris på om mannen gikk i turtøy i familieselskap eller på byen, for eksempel, og for min del kunne han godt pyntet seg mer. Til hverdags er han mer jeans og t-skjorte-typen, og det syns jeg er helt ok. Hadde han brukt mer av sånt som aftershave, smykker og klokker hadde det også forenklet gavekjøp en hel del..

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 01:34   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Isola sa det. Det verste jeg vet, er menn som kommer i selskaper i joggebukser og lignende, og ikke gidder å dolle seg opp noe som helst. Ja, jeg liker at menn pynter seg. Det er jo en mellomting mellom menn med mascara og gullsmykker, og menn som bor i joggetøy. Menn i dress er pent, det liker jeg. Og de må gjerne bruke hudpleieprodukter og style håret. Smykker og store ringer på menn er jeg ikke fan av, egentlig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 07:37   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Begrepet "dolle seg opp" og menn passer ikke sammen i mitt hode.
Jeg liker velstelte menn, men for min del skal de helst droppe smykker (giftering, klokke og mansjettknapper unntatt), og de skal helst ikke bruke mer tid på badet enn jeg gjør.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 07:55   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg syns de skal gjøre som de vil, og det syns jeg gjelder både menn og kvinner. Så lenge folk har på seg noe, så har jeg lite følerier eller meninger rundt hva det bør være. Jeg kan selvsagt syns at ting er rart eller snodig, men jeg blir ikke provosert av at noen kommer i joggis på julebord. Så lenge jeg selv ser smashing ut så får andre gjøre som de vil.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 07:58   #6
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg synes det er moro med folk som virkelig kan kle seg, og det inkluderer også menn. Jeg har en svakhet for menn i virkelig kule dresser.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 07:59   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Ren, velstelt og velkledd er fint. Fokus på eget speilbildeog lang tid på badet, smykker og pynt på menn er absolutt turn-off for meg. Jeg vil være den eneste jåla i ekteskapet mitt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 08:01   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg tenker at det må være kjedelig for men som har så få alternativer til "tillatt" oppdolling sammenlignet med oss damer. Vi kan jo velge og vrake i farger, fasonger, glitter og uendelig med tilbehør, mens menn stort sett har en uniform bestående av dress, slips og skjorte. De kan til nød kline til med kjemmet hår og ekstra fine mansjettknapper, liksom! Stusslige greier.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 08:31   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes det er moro med folk som virkelig kan kle seg, og det inkluderer også menn. Jeg har en svakhet for menn i virkelig kule dresser.


Jeg har en man som er virkelig snesen i dress og er litt lei meg for at han ikke føler seg vel i det.
Men jeg ser( og gjør det samme selv) at når han kler seg i noe han trives i blir han flott, og da er alle lykkelige.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 08:43   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg synes også begrepet "dolle seg opp" er litt absurd, men jeg synes både menn og kvinner er flotte når de gjør seg flid. Dress eller en kul skjorte er stort sett flott.

Jeg liker ikke smykker på menn, og jeg liker ikke en glætt stil.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 08:52   #11
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Fin dress er fint. Fin dress og fine sko. Og ellers gjerne kunne kle seg. Joggebukser annet enn til jogging ser jeg ikke lyst på.

Jeg syns ikke smykker på menn er fint, eller jålete stil som for eksempel lindress, hatt og tåsandaler (og grå hestehale). Jeg er vel også den eneste i verden som ikke syns menn i bunad er sexy.

Ellers så kan menn på generell basis bare stæsje seg opp så mye de vil, det er fint at folk har forskjellig stil og pyntenivå. Men personlig hadde jeg jo ikke falt for en mann med sminke, mye smykker, tatoveringer eller skinnvest, sannsynligvis. De hadde sikkert ikke falt for meg heller, så det er jo ikke noe problem.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:03   #12
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg synes selvsagt også at folk skal få kle seg som de vil, men her spør man jo om hva folk liker. Jeg liker ikke oppdollede menn med glattpolert hud og et touch av mascara. Det er turn-off.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:06   #13
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.926
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg liker at folk kler seg pent til pene anledninger og synes at min egen mann er veldig fin i skjorter og slips og dress. Så ja, dersom du med "dolle seg opp" mener å kle seg pent så liker jeg det.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:09   #14
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Fin dress er fint. Fin dress og fine sko. Og ellers gjerne kunne kle seg. Joggebukser annet enn til jogging ser jeg ikke lyst på.

Jeg syns ikke smykker på menn er fint, eller jålete stil som for eksempel lindress, hatt og tåsandaler (og grå hestehale). Jeg er vel også den eneste i verden som ikke syns menn i bunad er sexy.

Ellers så kan menn på generell basis bare stæsje seg opp så mye de vil, det er fint at folk har forskjellig stil og pyntenivå. Men personlig hadde jeg jo ikke falt for en mann med sminke, mye smykker, tatoveringer eller skinnvest, sannsynligvis. De hadde sikkert ikke falt for meg heller, så det er jo ikke noe problem.

Ittno fæst uten skinnvest vet du, Filifjonka. men heldigvis, jeg er enig med deg: den festen trenger vi ikke å gå på. Vi blir sikkert ikke invitert heller.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:13   #15
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Velstelt, med god smak og valg av klær. «Å dolle seg opp» er noe 4 år gamle jenter som leker prinsesser gjør.. Det finnes flere antrekk enn dress og pynte seg med, avhengig av type fest.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:14   #16
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.345
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det finnes flere antrekk enn dress og pynte seg med,

Det virker dessverre som om de fleste menn ikke er klar over denne muligheten.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:15   #17
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Mannen liker heldigvis å pynte seg. Jeg kunne ikke hatt en mann som gikk i joggebukse i selskap. Min går ikke i joggebukse på butikken engang.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:17   #18
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det virker dessverre som om de fleste menn ikke er klar over denne muligheten.

Jeg er ikke helt uenig, men samtidig, det finnes utrolig mange menn som er flinke til å kle seg, jeg er ofte på middager hvor brorparten er menn, og stadig flere blir mer bevist på sitt klesvalg syntes jeg og det uten at de får stemplet «homo» i pannen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:18   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.391
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg syns menn man ser har gjort seg flid med utseendet og som trives med seg selv og sin stil er fine. Rockabillymenn er jo egentlig veldig "dolla opp", men det er absolutt en stil jeg liker. Jeg syns evne til å kle seg etter anleding er fint, men det er ikke ensbetydende med "trygt". Jeg syns ikke noe om hrmpfing over at menn også kan pynte seg. Jeg syns til og med noen menn kler sminke. Min hadde ikke gjort det, men jeg har ikke problemer med å se at noen kler det. Nå er jeg nok over gjennomsnittet opptatt av stil, klær og fashion og syns det er fint å se mennesker som har funnet seg selv i sin stil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:30   #20
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.607
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns menn man ser har gjort seg flid med utseendet og som trives med seg selv og sin stil er fine. Rockabillymenn er jo egentlig veldig "dolla opp", men det er absolutt en stil jeg liker. Jeg syns evne til å kle seg etter anleding er fint, men det er ikke ensbetydende med "trygt". Jeg syns ikke noe om hrmpfing over at menn også kan pynte seg. Jeg syns til og med noen menn kler sminke. Min hadde ikke gjort det, men jeg har ikke problemer med å se at noen kler det. Nå er jeg nok over gjennomsnittet opptatt av stil, klær og fashion og syns det er fint å se mennesker som har funnet seg selv i sin stil.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no