Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor mange klesplagg har du?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-16, 14:38   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hvor mange klesplagg har du?

Ref denne artikkelen på nrk.no i dag.

Hvor mange klesplagg har du? Jeg må tilstå at jeg ikke har et snev oversikt. Teller sokker og truser med, lissom?

Sitat:

– Klimagassutslippene fra det totale klesforbruket i Norge tilsvarer omtrent 800.000 biler. Det betyr at det er enormt store miljøbelastninger, sier Arild Hermstad, leder i miljøorganisasjonen Framtiden i Våre Hender.

Jeg blir i hvert fall inspirert til å bli enda flinkere til å tenke gjenbruk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:41   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Har ingenting å ha på, selv om jeg jo har mange plagg. Altfor mange til å telle på et vis.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:41   #3
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Jeg leste den der tidligere i dag, og sokker og truser teller med.

Jeg har laaaaaangt under 359 plagg, men for meg har det også vært et poeng i mange år å ikke kjøpe mer klær enn jeg faktisk bruker. Shopping driver jeg ikke med og jeg handler bare klær når det er noe spesielt jeg trenger. Med unntak av sokker, kunne jeg lett laget en liste over alle klær jeg har uten å faktisk gå gjennom skuffer og skap.


Jeg ble forresten litt sånn av denne uttalelsen, som nå er redigert i artikkelen. Lurer på om det var feilsitering opprinnelig eller om de innså hvor vanvittig fjernt det ble.

Sitat:

– Men det er ikke snakk om å slutte og kjøpe klær. Klær er ikke noe man kan velge bort, du kan ikke la være en vakker dag. I så fall kommer du ikke særlig mye lenger enn til postkassen, sier Klepp.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:43   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg leste den der tidligere i dag, og sokker og truser teller med.

Jeg har laaaaaangt under 359 plagg, men for meg har det også vært et poeng i mange år å ikke kjøpe mer klær enn jeg faktisk bruker. Shopping driver jeg ikke med og jeg handler bare klær når det er noe spesielt jeg trenger. Med unntak av sokker, kunne jeg lett laget en liste over alle klær jeg har uten å faktisk gå gjennom skuffer og skap.


Jeg ble forresten litt sånn av denne uttalelsen:

Vi kan jo ikke gå nakne. Men klart, man kan tenke seg litt ekstra om før man kjøper nytt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:44   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Noen ganger føles det som om jeg har 350 sokker, bare. Og ingen av dem er like.

Tror jeg skal bruke helgen på å sortere og få et system. Det er ikke få ganger jeg har handlet ting jeg bare har glemt ( ) at jeg hadde fra før.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:45   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Vi kan jo ikke gå nakne. Men klart, man kan tenke seg litt ekstra om før man kjøper nytt.

Du må lese innlegget på nytt. Jeg kopierte fra artikkelen og så først etterpå at sitatet var endret siden jeg kopierte det på melding til ei venninne...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:51   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.119
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Jeg HAR enormt mange, men det er mer fordi jeg aldri kaster noe, enn at jeg kjøper så mye.

Jeg føler at klesshoppingen min er veldig "innafor", miljømessig sett. Shopper lite, fordi jeg syns det er kjedelig og vanskelig.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:52   #8
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Du må lese innlegget på nytt. Jeg kopierte fra artikkelen og så først etterpå at sitatet var endret siden jeg kopierte det på melding til ei venninne...

Å sånn ja. Har absolutt en jobb å gjøre. Og det hjelper mye å holde orden på det man har så slipper man å kjøpe nytt fordi man tror man ikke har noe. Eller kjøpe nytt bare "fordi det var så billig"

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:53   #9
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Ikke den fjerneste anelse, men jeg er likevel sikker på at jeg har langt færre enn de fleste andre kvinner.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 14:53   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Jeg kaster heller aldri klær. Legger dem i hauger og tenker "dere skal jeg klippe opp og sy noe fint av en vakker dag".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:17   #11
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.898
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Jeg aner ikke, men jeg kan ikke fatte at det skal være i nærheten av 300 plagg, truser inkludert.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:21   #12
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.596
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Har aldri telt (talt?), men hvis man regner med alle truser, sokker, votter og skjerf er det nok ganske mange. Den siste tiden har jeg blitt flinkere til å luke ut ting som ikke blir brukt, og gitt til loppemarked eller Fretex.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:23   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Ikke en gang jeg har så mye tid til overs at jeg har tenkt å telle. Vi har nok helt klart for mange plagg, men sånn sammenlignet med store deler av verden så trengs det flere plagg i soner med store årstidsforskjeller. Jeg har ofte tenkt på hvir mye mindre klær vi hadde trengt å lagre på om vi bodde i sørligere strøk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:25   #14
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Jeg har klærne mine i en høyde med trådkurver og en meter heng. Litt, jeg mener litt, yttertøy på gangen og i kjelleren. Det er alt. Men ja, jeg har ryddet, solgt og kastet. Jeg shopper ikke som en aktivitet, men kjøper meg av og til noe nytt. Jeg er kresen, og det som frister er heldigvis alt for dyrt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:29   #15
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Et par sokker = to plagg, hørte jeg på radioen en gang i sommer da de snakket om denne undersøkelsen. Var interessant å høre om. De hadde både bedt folk fylle ut skjemaer/fortelle hvor mange plagg de hadde + at de faktisk har vært hjemme hos noen og fått lov å telle.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:34   #16
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Vi har mye klær. Tipper ca 70% er arvet eller kjøpt brukt.
Så sånn sett går vi nok klar. Men nå som barna blir eldre skal vi øke fokuset på å ta vare på og holde orden. Men de sliter tøy altså. Veldig. Og har da en del dobbelt. Fillete klær til hjemmebruk. Helt og bra til skolebruk.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:37   #17
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Eg måtte undersøke klesskapet mitt, då eg las denne artikkelen tidlegare i dag og eg har 188 plagg i skapet. I og med at eg har dobbel garderobe, på grunn av stor vektauking på kort tid, har eg nok dermed opp mot 300 plagg totalt. Men eg synest det høyrest veldig mykje ut, som eit gjennomsnitt.

Sjølv tenker eg at eg er lite opptatt av mote og trender og har ein stil eg har hatt lenge, så eg kjøper ikkje så mykje nytt så veldig ofte. Eg kjøper og brukt. Det eg ser eg har for mykje av, er cardigans og skjerf.

Grovt rekna (minus det som er i skittentøy/vask) ser garderoben som er i bruk nå omtrent slik ut:
3 jeans
5 tights
8 strømpebukser
4 skjørt
6 kvardagskjolar
2 festkjolar
9 blusar/ toppar/ skjorter/ gensere som kan brukast aleine eller "ytterst"
14 singletar av den enkle typen som eg har under andre plagg
16 cardigans/ jakker (fire av desse er heimestrikka)
38 skjerf og sjal (svært stor andel av desse er og heimestrikka)
8 Yttertøy (3 varme jakkar, ei lett jakke, ei dongerijakke, ei regnjakke og to utebukser)
2 treningsbukser/tights
4 treningstopper i treningstøy-materiale
2 badetøy
18 truser
16 par ankelsokker
10 par høge sokkar
8 par tynne ullsokkar
2 par tjukke ullsokker
6 luer
7 par votter

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:43   #18
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Sitat:

16 par ankelsokker
10 par høge sokkar
8 par tynne ullsokkar
2 par tjukke ullsokker

= 72 plagg bare der.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:44   #19
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

= 72 plagg bare der.

Ja, sant nok. Eg talte par og ikkje enkeltsokkar.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-16, 15:49   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange klesplagg har du?

Herregud, jeg tør ikke begynne å telle. Jeg kjøper ikke mye nytt, men noe blir det jo. Og jeg kaster svært lite.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no