Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gir du brukte gaver til ungene dine?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-16, 07:56   #41
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.550
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Jepp, det er viktig for meg at poden vet at bruktmarkeder er det første vi undersøker når vi skal ha noe. Nå leter jeg etter brukt Nintendo Wii U til ham, men jeg synes det er rart og merkelig at folk skal ha sånn 2500,- for dem når de koster 2799,- i butikk. Det er ikke så relevant for meg om de har brukt den 5 eller 100 ganger liksom...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 07:58   #42
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.861
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi gir stort sett ting de ønsker seg til gave og ting de trenger utenom. Spoiled brats.

Men å gi noe brukt de ønsker seg, kunne jeg helt klart gjort.


Samme her.


Vi har foreløpig ikke kjøpt brukt til gaver, men de har fått brukte ski, sykkel o.l. uten bursdag/jul og storebror har f.eks. en brukt datamaskin. Brukte gaver er definitivt ikke kjipt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013

Sist redigert av Myria : 25-11-16 kl 08:54.
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 08:30   #43
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Nei, jeg gjør vel egentlig ikke det, når jeg tenker meg om. Vi kjøper utstyr som ski, sykler, skøyter, etc. brukt, men det blir gjerne gitt utenom bursdager og jul. Jeg kunne ha gitt brukte ting dersom noen hadde ytret ønske om det, men ikke ellers. "Åh, jeg ønsker meg sånn den serien av NN som de har på Fretex akkurat nå. Alle bøkene til en slikk og ingenting."

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 08:54   #44
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi gir alt av skiutstyr og sykler brukt, men det har ikke vært gave hos oss. Det har stort sett vært vi som har pushet på at de trenger å bytte ut utstyret, ikke dem. (De har begge et absurd nostalgisk forhold til altfor små gamle sykler, f.eks.)

Vi gir stort sett ting de ønsker seg til gave og ting de trenger utenom. Spoiled brats.

Men å gi noe brukt de ønsker seg, kunne jeg helt klart gjort.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:00   #45
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Nei, jeg gjør vel egentlig ikke det, når jeg tenker meg om. Vi kjøper utstyr som ski, sykler, skøyter, etc. brukt, men det blir gjerne gitt utenom bursdager og jul. Jeg kunne ha gitt brukte ting dersom noen hadde ytret ønske om det, men ikke ellers. "Åh, jeg ønsker meg sånn den serien av NN som de har på Fretex akkurat nå. Alle bøkene til en slikk og ingenting."

Både snowboard og iPhone har vært uttrykte ønsker. Vi har gjort det klinkende klart at en ny iPhone er helt uaktuelt, og egentlig har vi sagt at nå har vi ikke noen brukt iPhone tilgjengelig heller, så akkurat det tror jeg blir en sjeldent vellykket presang.

Snuppa trenger nytt alpinutstyr i år, men får altså snowboard isteden. Det tror jeg er greit nok (og hvis det ikke stemmer så har hun bursdag i januar). Det utstyret hun har hatt til nå har også vært brukt og ble kjøpt her inne, men det ble ikke gitt til jul eller bursdag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:00   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Vi har ikke råd til å gi alt praktisk utenom, og syns egentlig ikke bursdager og jul utelukkende trenger å være "ønsker". I praksis gir vi endel utenom siden bursdag og jul er knappe to måneder fra hverandre, og virkelig ikke i sykkelsesongen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:04   #47
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Praktiske ting de ønsker seg kan mine godt få til jul, men ting de absolutt ikke vil ha syns jeg de kan få utenom. Minste er for eksempel helt anti-ski etter en uheldig episode som endte i et brukket ben, og hun syns det er ille nok at hun blir tvunget med på skitur, så ski i julegave hadde nok ikke vært spesiellt stas. Det syns jeg hun kan få slippe.

I praksis er vi ikke best på planlegging, så de får stort sett praktiske ting utenom jul/bursdag.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:06   #48
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har ikke råd til å gi alt praktisk utenom, og syns egentlig ikke bursdager og jul utelukkende trenger å være "ønsker". I praksis gir vi endel utenom siden bursdag og jul er knappe to måneder fra hverandre, og virkelig ikke i sykkelsesongen.

Jeg er enig. Vi har også ofte gitt "bruksgaver" i presang. Men ofte har vi løst det med at presangen fra oss foreldrene er en ting de trenger, og så har bror/søster gitt noe fra ønskelista.

Sykkel/ski/alpinutstyr/sparkesykler osv har blitt satt stor pris på av mottakeren. Verst var det den jula snuppa straks skulle fylle 2 år og hun fikk ski til jul. Det ble full krise for det var jo ikke snø ute.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:12   #49
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er enig. Vi har også ofte gitt "bruksgaver" i presang. Men ofte har vi løst det med at presangen fra oss foreldrene er en ting de trenger, og så har bror/søster gitt noe fra ønskelista.

Sykkel/ski/alpinutstyr/sparkesykler osv har blitt satt stor pris på av mottakeren. Verst var det den jula snuppa straks skulle fylle 2 år og hun fikk ski til jul. Det ble full krise for det var jo ikke snø ute.

Jeg husker niesa til venninna mi fikk ski til jul i treårsalderen. De bodde på Sørlandet, et sted med lite snø og lite skifokus, og det eneste hun hadde merket seg av den slags var hopprenn på TV. Hun ble vettaskremt.

Her får de så absolutt bruksting av oss foreldrene i år, hhv kunstløpskøyter+morgenkåpe, sovepose og klatreutstyr. Men de ønsker seg dette da.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:14   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Akkurat det året skulle vi feire jul på en firmahytte på Oppdal, Det hadde ikke vært i våre tanker at det ikke skulle være snø på Oppdal på julaften, men det var det altså ikke jula 2006. Hun gikk på ski på gressplenen isteden, for hun ville virkelig gå på ski.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:18   #51
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Brukt iPhone til 10-åringen (min) i fjor. Brukt jakke til 13-åringen i år.

Av og til får de bruksting i julegave, slik som slalåmstøvler og lignende.

Jeg får ofte "ting vi skal ha likevel" til jul. Eller tegneserier som min mann samler på, men som jeg også liker.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:20   #52
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.907
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi har ikke råd til å gi alt praktisk utenom, og syns egentlig ikke bursdager og jul utelukkende trenger å være "ønsker". I praksis gir vi endel utenom siden bursdag og jul er knappe to måneder fra hverandre, og virkelig ikke i sykkelsesongen.

Enig. Og våre barn har får mye av det de ønsker uansett. Mye besteforeldre, faddere og den slags.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:26   #53
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.436
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Gutten min var forresten invitert i bursdag til ei jente i klassa, der det stod i invitasjonen at "Gjenbruksgaver er velkomne". Han fikk gi henne en DVD med en film som ungene mine hadde sett ferdig (og som vi dessuten hadde rippet og lagt på disk), der coveret var helt og fint. Hun hadde ikke filmen fra før, så hun ble veldig glad.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:29   #54
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.343
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Ja. Lillefrøkna har dilla på Sylvanian, og jeg har saumfart nettet etter et hus som ikke produseres lenger og som hun ønsker seg mest av alt i hele verden. Jeg fant, jeg fant! Det ser helt nytt ut - enkelte deler var ikke en gang pakket ut av emballasjen.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:30   #55
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Har gitt noen mindre, brukte ting som gaver, men hadde nok ikke gitt brukt sykkel eller skiutstyr, f.eks., til jul eller bursdag.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:31   #56
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Ja, minsten fikk en brukt BMX sykkel til jul i fjor. Ingen sure miner for det og sykkelen så helt ubrukt ut.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:37   #57
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Vi har ikke gjort det selv, men jeg ser ikke problemet. Fine og dyre gaver, selv om de har vært brukt!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:40   #58
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.388
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Ski har Hiawata fått til jul, både brukte og nye, men det gjør han nok ikke lenger. Det er fordi han har null interesse av å gå på ski. Sykkel og snowboard er ting han trenger, men som selvfølgelig er stas å få, og kan dermed fint være gaver selv om de ikke står på ønskelista.

Han har også fått brukt lego og bøker.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:42   #59
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

Det som er kjipt er holdninger om at brukt er kjipt. Vi har kjøpt brukte ski til datteren vår et år og gjennom året arver vi en del klær og gir bort selv/selger og kjøper i salgsgrupper på FB.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-16, 09:52   #60
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.805
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir du brukte gaver til ungene dine?

I år for den ene ungen her en hel kasse bøker, kjøpt til den nette som av 300 kr. Brukt elektronikk kunne vi også fint ha gitt.

Vi handler uansett mye brukt, men jakker, ski og sykler blir gjerne kjøpt inn da det behøves basert på sesong.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no