Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske flau...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-16, 20:13   #1
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske flau...

....for jeg har helt glemt første luke i adventskalenderen!
At det er mulig!!
Jeg har sterkt vurdert å sette meg selv i en virtuell gapestokk, hvor hordene kan kaste glitter, limpistoler, reinsdyr og andre julerelaterte produkter på meg til spott og spe! Eller så er en skammekrok også virkningsfullt.

Kan jeg skylde på adventsstresset? Jeg, som startet så tidlig med å planlegge alt, jeg som gledet meg til jul i august, jeg som skrev lister i oktober... Jeg satt natt til 1.desember og pakket 72 gaver til kalenderen, jeg bor i et hus hvor jula har kasta opp i stua (les: esker med julestæsj står over alt og kommer ikke på plass), jeg har ikke kjøpt noen gaver (forresten, jeg kjøpte to før november!), ingen kaker er bakt og alt jeg gjør er å jobbe! (Jeg jobber!! Ooops, jeg skal ikke fryde meg i denne tråden, bare skamme meg. Dypt og inderlig!)

Kan jeg noen gang bli tilgitt fra denne udåden? Er ryktet mitt som julegal nå bare ett minne?

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 20:19   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Det spørs. Du må sikkert brette søtten servietter som straff.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 20:22   #3
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Du gjorde det i alle fall veldig mye enklere for meg som hadde luke nr. 2. Det var ikke så vanskelig å toppe den første luka, akkurat.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 20:23   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla



Men jobb, taien? Så BRA! Gratulerer!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 20:28   #5
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det spørs. Du må sikkert brette søtten servietter som straff.

Bare ikke be meg om å brette dem i vifter!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Du gjorde det i alle fall veldig mye enklere for meg som hadde luke nr. 2. Det var ikke så vanskelig å toppe den første luka, akkurat.

Hva?! Klarte du altså å toppe "julemorgen i blank lykke?" Jeg bøyer meg i støvet.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 20:28   #6
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.



Men jobb, taien? Så BRA! Gratulerer!

Jepp. Jeg er vikar i barnehage, og har jobbet hver eneste dag, og ser ut som om jeg har nok jobb framover. Er akkurat nå på liten avdeling, med de mest fantastiske unger og ansatte som finnes! Jeg er tatt i mot som en av de faste fra første øyeblikk, og koser meg glugg ihjel.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 21:25   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Jeg har ikke fått med meg at det er julekalender i år en gang. Jeg lurte litt på den. Hvor finner jeg den igjen?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 21:28   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.512
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har ikke fått med meg at det er julekalender i år en gang. Jeg lurte litt på den. Hvor finner jeg den igjen?

Jeg finner den i bloggen. Men det er vel en sånn egen adventskalender i overskriften man kan trykke på. Helt øverst,

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 21:31   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.868
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg finner den i bloggen. Men det er vel en sånn egen adventskalender i overskriften man kan trykke på. Helt øverst,

Der ja, takk skal du ha!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 21:39   #10
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Du er tilgitt.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)

Sist redigert av nolo : 05-12-16 kl 11:07.
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 22:07   #11
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.404
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Desember kom brått på ganske mange av oss. Så om du bretter 25 servietter og synger Glade jul 10 ganger så er du tilgitt.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 22:23   #12
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Jeg synes bare det er deilig å se at det glipper litt for flere av oss - jeg har hodet langt under vannoverflata om dagen, for å si det sånn.

Så utrolig hyggelig å se at du har fått jobb og at du trives!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 22:35   #13
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Desember kom brått på ganske mange av oss. Så om du bretter 25 servietter og synger Glade jul 10 ganger så er du tilgitt.

Jeg jobber i barnehage...Glade Jul-delen er unnagjort! Setter herved i gang med å brette 25 servietter.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 22:35   #14
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Så fantastisk at du har fått jobb! Nyt det!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-16, 22:36   #15
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg synes bare det er deilig å se at det glipper litt for flere av oss - jeg har hodet langt under vannoverflata om dagen, for å si det sånn.

Så utrolig hyggelig å se at du har fått jobb og at du trives!

Takk takk. Ja, det skvulper godt rundt øra for mange nå, tror jeg.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 07:35   #16
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.512
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Gratulerer med jobb, ofte er det sånn at når man har fått en fot innenfor og gjør en god jobb i barnehage, så slipper man ikke ut,

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 09:35   #17
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Syns det var en fin luke jeg. En påminnelse om å fokusere på det viktigste. Og det viktigste er ikke alltid (en kalenderluke på) FP.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 09:36   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.137
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Grattis med jobb!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 09:49   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.777
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Grattis med jobb og finfin luke. Jeg har nettopp delt en aldeles strålende serviettvits i den. :løp og se:

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-16, 11:38   #20
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.643
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg legger meg flat, gjemmer ansiktet i hendene, rødmer og er generelt ganske fla

Gratulerer med jobb.

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no