Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-17, 17:31   #1
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

Jeg har fått tilbud om å kjøpe to øyabilletter, men jeg innser jo at jeg ikke har noen garanti verken for at vedkommende har billettene eller at han ikke selger til mange.

Hvordan kan jeg sikre meg?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:21   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

Vanskelig å sikre seg.
Møt vedkommende personlig, be h*n legitimere seg, og skap et lite helvete om han har lurt deg?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:27   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

Møt vedkommende der billettene løses inn og vippse over idet de blir løst inn? De får penger og du får armbånd. Armbånd til festivaler kan jo ofte hentes ut på forhånd også.

Så lenge det er fra noen helt ukjente så ville jeg vært skeptisk til å bare vippse og du får mail med billetter.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 18:27   #4
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

En jeg kjenner ble nettopp lurt. Forsikre deg om at personen virkelig finnes, Google navnet og be om e-postadresse til jobb og sjekk den ut.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 19:02   #5
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

Jeg har fått bilde av legitimasjon, og telefonnummeret står på samme navn som passet. Men da jeg ba om en screenshot av billetten (minus barcode), så hørte jeg ikke mer, gitt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-17, 20:23   #6
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man sikre seg mot at billetter kjøpt på Finn blir solgt til flere?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Jeg har fått bilde av legitimasjon, og telefonnummeret står på samme navn som passet. Men da jeg ba om en screenshot av billetten (minus barcode), så hørte jeg ikke mer, gitt.

Send meg navnet på PM om du vil, så kan jeg sjekke om det er samme person.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no