Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nintendo Wii

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-07-07, 18:59   #1
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Nintendo Wii

Noen som har den ? Er dere fornøyd ?

9-åringen her i huset maser fælt om å få en. Han er stjerneglad for sin Nintendo DS, spiller dataspill, og spiller også fortsatt med sin gamle Xbox, så jeg har ikke noe å utsette på hans vedvarende interesse i slike dippedutter.

Jeg lurer også litt på hvor mye vi blir nødt til å lage om på stueinteriøret, og hvor lenge de enkelte spill er gøye før det skal kjøpes inn nye. Jeg er en kylling m.h.p. orm og virus, så ikke sie at jeg bare kan downloade hele greie fra internettet - jeg tør ikke engang downloade fra LimeWire (bruker iTunes).

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 20:34   #2
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Vi har Nintendo Wii, og her i huset er dette blitt mannens leketøy. Han hadde ingen interesse for slike spillkonsoller før vi fikk denne. Det han syns er flott med denne er å spille golf. Kameratene samles og tar et slag golf i stua rett som det er, og det ser ikke ut for at de noen gang kommer til å gå lei.
Sønnen min derimot spiller ennå mest på Xbox og Playstation.

Nintendo Wii er kjempemorsomt for barn og voksne, især når en spiller slike spill der en kan konkurrere mot hverandre.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-07, 21:58   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nintendo Wii

Vi har Nintendo Wii, og det er populært.
Jeg også synes det er morsomt.

Det som er fint med det i forhokd til mange andre konsoller er at man må røre på seg. Da blir man i allefall litt mindre pasifisert.

VI har bare 2 spille enda da. Det som fulgte med i pakka, Wii sports, og det som fulgte med ekstra kontroll (trenger det om man skal spile 2 mot hverandre) Men kommer nok til å jøpe et til snart, et som er litt mere krevende en de 2.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no