Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-06, 22:02   #21
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Vi har Kenwood Major Chef og er veldig fornøyde. Både mamma, svigermor, mormor og de fleste andre jeg kjenner har Kenwood og de holder i genrasjoner. Mamma og pappa fikk sin til bryllupet for snart 34 år siden og den går som ei klikke.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:41   #22
mosol
Nytt år, nye muligheter
 
mosol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.953
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Kenwood Major er helt super! Mitt viktigste kriterium: den elter store deiger. Jeg baker gjerne åtte brød i slengen.

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 20:50   #23
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Jeg har en Electrolux assistent som jeg har overtatt etter moren min. Jeg anbefaler den ikke, den blander ikke deigen skikkelig. Når jeg baker brød etter Åpent Bakeris oppskrifter, med hevedeig, får jeg striper av hevedeigen i det ferdige brødet, uansett om jeg har eltet i 15-20 minutter.

En venninne anbefaler derimot Bosch Mum7000, for å gjøre forvirringen komplett.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:17   #24
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Electrolux sin er helt GENIAL til å lage brøddeig!
Den ville jeg gått for om jeg bakte mye!!

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 20:18   #25
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

[quote=allium;87419]Jeg har en Electrolux assistent som jeg har overtatt etter moren min. Jeg anbefaler den ikke, den blander ikke deigen skikkelig. Når jeg baker brød etter Åpent Bakeris oppskrifter, med hevedeig, får jeg striper av hevedeigen i det ferdige brødet, uansett om jeg har eltet i 15-20 minutter.
quote]

Kanskje den bare er litt gammel?
Her blir det perfekte deiger med godt bakverk

Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-06, 22:08   #26
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.214
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Arvet Kenwood etter mormor. Helt genial,- til sitt bruk.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 11:58   #27
Therese
Fullverdig medlem
 
Therese sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 98
Therese har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Eltemaskin - Kenwood eller Electrolux

Jeg har en elektrolux assistent, og er veldig fornøyd med min.
Etter at den kom i hus, er det en drøm å lage gjærbakst.

Min mor og bestemor har også hatt makne og min søster arvet en som er 30 år, og den er like flott i dag, som den var da.

Så jeg vil anbefale deg elektrolux;-)

Therese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no