Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?
Selvsagt. Jeg ser på det som en støtte til palestinerne 7 5,98%
Ja. Det er stygt. 10 8,55%
Nei, hvorfor skulle jeg det? 87 74,36%
Jeg klarer ikke ta noe standpunkt her 13 11,11%
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 19:55   #41
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Jeg hadde ikke nektet barnet mitt å gå med palestinaskjerf, men jeg hadde forventet at han hadde satt seg inn i situasjonen der nede. Og at han kunne forklare horfor han gikk med det.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:08   #42
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

I utgangspunktet ikke. Men det må taes hensyn til alder, forståelse og slike ting, for det måtte vært et bevisst valg pga. signalene det sender ut.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:23   #43
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Om det nå virkelig var slik at poden mente noe med bruken, så ville jeg nok sagt ja. På samme måte som jeg også ville sagt ja om poden kom hjem med saggebukse, og h@n virkelig mente noe med det - sagging startet vel som et symbol på at du støttet svarte i fengsel i USA - som sagget fordi de ikke fikk ha på seg belte på grunn av at dette kunne brukes som våpen eller til selvmord.

Nå høres det ut som om du mener du ville sagt "nei" dersom poden skaffet seg saggebukse og ikke mente noe politisk med det? Hvis det er tilfelle, blir jeg litt lattermild (ikke minst fordi jeg synes det er litt komisk med foreldre som mener de kan "nekte" barna å gå med den bukse-/klesstilen som er moderne/vanlig der de befinner seg).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:43   #44
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes det er vanskelig å nekte, men jeg har forståelse for at foreldre sier nei hvis moten/det moderne står i motsetning til viktige verdier i deres familie.

Smiths venner, som ikke vil at jenter skal gå i bukser, og slikt? Joda, det er forsåvidt en litt annen sak enn det jeg tenkte på, som mer var den alminnelige indignasjonen over hvor stygge klær ungdommen nå for tiden går i. (Og jeg var ikke mangeogtyve da de første jevnaldrende begynte å akke seg over hvor teite fjortisene så ut i saggebuksene sine. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:45   #45
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå høres det ut som om du mener du ville sagt "nei" dersom poden skaffet seg saggebukse og ikke mente noe politisk med det? Hvis det er tilfelle, blir jeg litt lattermild (ikke minst fordi jeg synes det er litt komisk med foreldre som mener de kan "nekte" barna å gå med den bukse-/klesstilen som er moderne/vanlig der de befinner seg).

Det tenkte jeg også. Jeg har knapt en ungdomsskolegutt som ikke viser boxeren når buksa er på.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:50   #46
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Men til HI: jeg ville aldri nektet barna mine å vise sitt standpunkt gjennom bruk av Palestinaskjerf. Men for å snu det litt på hodet, så ville jeg jo hatt store problemer dersom de ga uttrykk for nynasistiske holdninger med symboler og klesbruk. Men det ligger vel en forskjell der likevel.

Tja. Jeg vet ikke. Det er råtne epler i alle tønner. Jeg synes ikke selvmordsaksjonene som er blitt utført i Palestina sitt navn er så veldig sjarmerende, akkurat. Et hakekors kan jo også være et solsymbol.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nå høres det ut som om du mener du ville sagt "nei" dersom poden skaffet seg saggebukse og ikke mente noe politisk med det? Hvis det er tilfelle, blir jeg litt lattermild (ikke minst fordi jeg synes det er litt komisk med foreldre som mener de kan "nekte" barna å gå med den bukse-/klesstilen som er moderne/vanlig der de befinner seg).

Jeg må med-le litt. Og så må jeg le enda mer av meg selv, som synes sagging er så upraktisk fordi man må velge ut undertøy med matching også. Å, gidavmeg så jobbigt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 10-01-09 kl 21:13.
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:51   #47
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tenkte ikke på Smiths venner. Jeg tenkte mer på klær av typen pintrange topper med "Im so fucking sexy" osv. og det at en del foreldre velger å si nei til slike.

For meg er jenter i korte topper med bevingede ord noe helt annet enn saggebukser på gutter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:52   #48
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Storebror på snart 15 sagger, BB-boxeren lyser lang vei. For å være ærlig, så gir jeg bæng i hvor sagge-idèen kommer fra, så lenge den ikke symboliserer noe jeg virkelig tar avstand fra. (Som nazi-symboler.) Jeg ville ikke nektet han å følge moten, noe jeg derimot hadde gjort om han var jente og gikk med korte topper med teksten Take me - lick me. Eller, ikke nektet, men frarådet på det aller, aller sterkeste.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:54   #49
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Og der hadde både Fnatten og Chanett skrevet det samme...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:55   #50
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Og der hadde både Fnatten og Chanett skrevet det samme...

Hadde du ventet noe annet? knis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:55   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Eh.. ja, men jeg kommenterte Skilpaddas mer generelle utsagn.

Jeg kommenterte ditt eksempel.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:57   #52
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hadde du ventet noe annet? knis.

Nei, egentlig ikke.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:00   #53
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Njæ ... Jeg ville muligens krevd en viss innsikt i konflikten og at barnet skjønte hvilket statement det gav uttrykk for. Jeg gikk selv med palestinaskjerf, anarkisymboler og diverse på ungdomsskolen, uten at jeg hadde peiling. Jeg kommer nok ikke til å tillate det samme av mitt barn. Jeg håper dog ikke jeg vil nekte fordi det strider mot min overbevisning.


Monsoon sa akkurat det jeg tenkte da jeg leste overskriften. Ingen vits å gjenta det.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:01   #54
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Mulig jeg er litt vrang, men for meg er "palestina-skjerfet" en utgave av hodetørklet til den arabiske mannsdrakten, et kefije, og vanlig over hele midt-østen. Blant menn.
Faren til guttene mine jobbet mange år i midt-østen, og det fins flere utgaver av kefije, fortrinnsvis svarte hjemme hos ham. Jeg hadde ikke akkurat tiltet om en av guttene hadde kommet med et slikt. Å snakke med barna om hva "palestina-sjalet" representerer i Vesten blir en annen sak.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:03   #55
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg ville ikke nektet, men jeg synes ikke alternativene i pollen passet meg. Jeg synes ikke noe om å bruke palestinaskjerf fordi det er så kult og trendy og sånn. Rååsa palestinaskjerf som matcher antrekket er å bruke et viktig symbol på en måte jeg ikke liker. Skulle barnet mitt brukt det ville jeg spurt om han mente noe med det. I så fall hadde jeg synes det var helt greit selvsagt.

Tenker det samme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 21:22   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.127
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tenkte ikke på Smiths venner. Jeg tenkte mer på klær av typen pintrange topper med "Im so fucking sexy" osv. og det at en del foreldre velger å si nei til slike.

Det kommer jo an på alderen til det aktuelle barnet, men over en viss alder synes jeg uansett det er veldig vanskelig/lite praktisk gjennomførbart for foreldre å nekte barna å gå med en bestemt klesstil. Man kan selvsagt "si nei", og si hva man mener og hvorfor, og man kan oppfordre barna til å tenke seg om og alt sånt, og det synes jeg jo man skal. Og så synes jeg vel forsåvidt at akkurat hva som står skrevet på klærne er noe man kan legge seg opp i. Men om det alminnelige for jenter på hennes alder er å gå i ettersittende topper, og en tenåring ønsker å gå kledt sånn, synes jeg det ville være veldig optimistisk og/eller urimelig av foreldre å forlange at hun velger en helt annen stil.

Det jeg mener, er at jeg ikke synes det er rimelig av foreldre å "nekte" halvvoksne barn å gå i moderne klær (eller i den typen klær som er alminnelige i deres subkultur), fordi foreldrene selv synes det er stygt eller teit - ikke om at jeg ikke synes man kan nekte på enkeltplagg (eller stille krav i enkeltsituasjoner), og heller ikke at man ikke kan ha en mening om hvilke plagg innenfor den aktuelle stilen det er greit og ikke greit å kjøpe/bruke.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:10   #57
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Som et uttrykk for støtte til palestinerne ville det vært helt greit. Det som er ugreit med palestinaskjerf i dag er at det misbrukes av steinkastende pøbler som neppe bryr seg filla om verken Gaza eller Vestbredden. Det er årsaken til at jeg er litt betenkt med å bruke mitt... Jeg ønsker ikke å bli assosiert med pøbler.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:20   #58
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

... noe jeg derimot hadde gjort om han var jente og gikk med korte topper med teksten Take me - lick me. Eller, ikke nektet, men frarådet på det aller, aller sterkeste.

I den nye La Redoutekatalogen så jeg en t-skjorte med teksten "Eat me" (... og den var helt uten referanser til f.eks Alice i Eventyrland).

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Njæ ... Jeg ville muligens krevd en viss innsikt i konflikten og at barnet skjønte hvilket statement det gav uttrykk for. Jeg gikk selv med palestinaskjerf, anarkisymboler og diverse på ungdomsskolen, uten at jeg hadde peiling. Jeg kommer nok ikke til å tillate det samme av mitt barn. Jeg håper dog ikke jeg vil nekte fordi det strider mot min overbevisning.

Hvorfor ikke? Er ikke det en del av det å være ung?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:42   #59
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

I min ungdom var det mote å bruke buttons og jeg husker at jeg som politisk aktiv ble ganske så provosert av enkelte i klassen som på Oslotur kjøpte buttons på Karl Johan ut i fra hvilke som så kulest ut og blandet dem med idiotiske buttons kjøpt på butikker.

Jeg hadde en som det sto Feilskrittspartiet på, og den så til forveksling helt ut som den originale. Jeg måtte slutte å gå med den, for folk tok feil og det ville jeg ikke ha på meg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 23:30   #60
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du nektet barnet ditt å bruke palestinaskjerf?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg hadde en som det sto Feilskrittspartiet på, og den så til forveksling helt ut som den originale. Jeg måtte slutte å gå med den, for folk tok feil og det ville jeg ikke ha på meg.

Den husker jeg. Jeg forstår godt at folk reagerte. Jeg ble også helt utenfor når jeg så denne logoen, selv om jeg visste godt at jeg var på FP.


Jeg traff min kjære litt før de EU-valget. Han hadde en EU-button hvor han hadde byttet ut "ja" med "bass". Jeg syntes det var festlig. Mye man synes er festlig når man er veldig forelsket.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no