Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hvor nettshopper dere?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-10, 19:18   #1
Klosetta
Fullverdig medlem
 
Klosetta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 74
Klosetta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor nettshopper dere?

Tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny shampo og litt sminke og sånt, og vurderer å bestille fra nett. Men hvor shopper dere? Har dere noen billige og bra sider å anbefalle?

Klosetta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 19:44   #2
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.004
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Jeg shopper for tiden mest fra feelunique.com, men aller mest fra Ebay. Førstnevnte har gratis frakt, og dersom du shopper for over 200 kroner og må betale moms og omkostninger, kan du søke om å få det refundert.

Ellers har jeg denne uken testet ut cheapsmells.com, men har ikke mottatt varene ennå.

Av norske nettbutikker kan jeg anbefale makeupmekka.no, vanitystore.no og greenspirit.no. Fordelen her er superrask levering. Blush.no ser også veldig bra ut, og de har masse tilbud på hårprodukter.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-10, 21:12   #3
Katie
:)
 
Katie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 401
Katie er litt kul
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Jeg fikk to pakker fra beautybay.com i dag, og alle de produktene jeg kjøpte var billigst der, i forhold til lookfantastic, feelunique og strawberrynet. Jeg kjøpte shampo, balsam, hårkur og en rens til huden. Lønner seg å sjekke litt forskjellige sider, sammenligne priser. Det kan faktisk utgjøre litt forskjell

__________________
2004
Katie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 19:45   #4
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Jeg handler det meste fra ebay, strawberrynet og feelunique.

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 07:58   #5
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Har brukt både lookfantastic og strawberrynet, og pleier å bestille en diger pakke med klær fra hm sånn rundtom en gang i året.

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 08:51   #6
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

hva med www.blivakker.no da?
Har ikke handla der før men de har en del billig.. eneste minuset er at det er 160 kr i frakt og da sparer man jo ikke så mye likevel.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:01   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.004
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

hva med www.blivakker.no da?
Har ikke handla der før men de har en del billig.. eneste minuset er at det er 160 kr i frakt og da sparer man jo ikke så mye likevel.

De har vel heller ikke normale betalingsordninger, men forhåndsbetaling, og det synes jeg er i overkant useriøst.

De norske nettbutikkene jeg nevner i det første innlegget mitt, er alle mer profesjonelle på denne fronten, og har lavere frakt. Blush.no har også veldig mange fine tilbud hele tiden.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 09:06   #8
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

Jeg fikk to pakker fra beautybay.com i dag, og alle de produktene jeg kjøpte var billigst der, i forhold til lookfantastic, feelunique og strawberrynet. Jeg kjøpte shampo, balsam, hårkur og en rens til huden. Lønner seg å sjekke litt forskjellige sider, sammenligne priser. Det kan faktisk utgjøre litt forskjell

takk for tips! Bestillte Tigi Dumb blond shampo, balsam og varmebeskyttende krem derifra til den nette sum av 160 kr Ble 42 kr i frakt. Veldig billig

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 19:17   #9
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Jeg handler fra lookfantastic og ebay, men skal prøve ut beautybay!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 18:28   #10
Lillebill
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 105
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Har akkurat prøvd blush.no. Bestilte varene onsdag og de var her lørdag:-)

__________________
Lillebill og gutta-02 og -06
Lillebill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 20:55   #11
Alias
Med nebb og klør
 
Alias sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Ødemarka
Innlegg: 551
Alias er litt kulAlias er litt kul
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Akkurat prøvd beautybay.com og er superfornøyd med prisene, nettsidene og utvalget. Venter spent på å se hvor lang leveringstid det er =)

Alias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 21:15   #12
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.004
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor nettshopper dere?

Jeg er veldig glad i lovelula.com, som utelukkende fører "upmarket" økologiske og naturlige produkter. Der kjøper jeg blant annet Trilogy-produktene jeg er temmelig forelsket i for tiden. Ellers har jeg nylig kjøpt et par Decleor-produkter fra Cheapsmells, men de er litt trege på levering, synes jeg.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no