Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

En fantastisk deodorant?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-12, 21:17   #21
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Liker best de fra Biotherm.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:23   #22
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Clarins er den aller beste. Noen av Biothermene setter flekker og andre lukter rart. Jeg likte ikke den gule.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:33   #23
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Er det sticker dere snakker om? Biotherm og Clarins?

Svakt parfymert er et pluss for meg. Jeg har ikke så sensitiv hud, men reagerte på de spray deodorantene som var for en femten år siden.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:34   #24
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Roll on.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:38   #25
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.839
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Biotherm deo, aldri fått flekker på noe tøy, og jeg bruker en del hvite t-skjorter.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:40   #26
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg har heller aldri fått flekker av Biotherm rollon, men pleier ikke å ta på klær før deoen har tørket, da. Det tar vel sånn omtrent så lang tid som jeg bruker på å ta på maskara, tenker jeg.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:49   #27
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Oscar de la Renta stick er fantastisk men full av parabener visstnok.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=499116
Liker også Biotherm men de er heller ikke fri fra parabener. Jeg har ikke funnet en god deodorant som ikke inneholder parabener.

Nevnte jeg at jeg er bekymret over å bruke deodoranter som inneholder parabener?

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:51   #28
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Biotherm. Helt avhengig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 21:56   #29
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv
 
LittLemen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 1.556
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Oscar de la Renta stick er fantastisk men full av parabener visstnok.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=499116
Liker også Biotherm men de er heller ikke fri fra parabener. Jeg har ikke funnet en god deodorant som ikke inneholder parabener.

Nevnte jeg at jeg er bekymret over å bruke deodoranter som inneholder parabener?

Den lyseblå Biotherm er uten parabener.

__________________
~
LittLemen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 22:08   #30
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.998
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

La Roche-Posay (apotek) har en deo uten både parabener og aluminium. Den funker helt ok til meg, lukter veldig diskret, og jeg får ikke eksem av den. Jeg mener den heter Déodorant Physiologique.

Nei, jeg er ikke sponset, men har likt alle produktene fra LRP som jeg har prøvd.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-12, 23:45   #31
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Jeg liker bare stickdeodoranter, roll-on blir for klissete for meg. Biotherm sin stick (den blå) synes jeg er god, mens Clinique sin grønne gjør jobben sin fuktmessig, men jeg synes jeg kan lukte svette på slutten av dagen når jeg bruker den. Sannsynligvis fordi den er helt uparfymert? Nå bruker jeg Sterilan sin stick, og synes faktisk den er bedre enn Biotherm sin. Jeg har imidlertid en følelse av at den inneholder en del sterke saker. :vilikkesjekke:

I tillegg må jeg bruke Yerka noen ganger i året for å holde svetteproduksjonen under armene sånn noenlunde i sjakk. Hva den inneholder, som tar kål på svetting veldig kjapt, orker jeg ihvertfall ikke tenke på.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 00:28   #32
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Nå bruker jeg Sterilan sin stick, og synes faktisk den er bedre enn Biotherm sin.


Og der var jeg tilbake til start.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 01:24   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Tilde, her.

Biotherm deo, aldri fått flekker på noe tøy, og jeg bruker en del hvite t-skjorter.

Samme her. Bruker den lys turkise.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 06:57   #34
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Sterilan stick. Eneste som fungerer. Roll on er bare vått og ekkelt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 07:44   #35
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Neutral sin, ikke noe lukt og ikke noe kliss.

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 08:37   #36
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Sterilan stick ja. Jeg svetter ikke under armene i det hele tatt med den, effektiv sak selv om den bare lukter greit nok.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 08:47   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Og der var jeg tilbake til start.

Nei, nei, Biotherm er mye bedre, jeg lover!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 08:51   #38
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Sterilan stick ja. Jeg svetter ikke under armene i det hele tatt med den, effektiv sak selv om den bare lukter greit nok.

Den brukte jeg før. Men plutselig måtte jeg bytte. Den funka ikke mere. Prøvde mange typer, men Biotherm sin gikk av med seieren.
Jeg venter til deoen har tørket før jeg kler på meg. Ikke flekker på klær.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 09:21   #39
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Biotherm. Den røde under lukter himmelsk.

Jeg tittet inn i et vindu i et parfymeri her om dagen og der hadde Biotherm flott utstilling med produkter i disse fargene. Blir helt forvirret når det er så mye å velge i jeg men tenkte å sjekke litt på tax-freen til uka..
Hva lukter de forskjellige typene?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-12, 09:30   #40
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: En fantastisk deodorant?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Hva lukter de forskjellige typene?

Godt. Og vanskelig å beskrive, så her ville jeg nok latt egen nese avgjøre. Jeg bruker den blågrønne, og den lukter svakt, tja, rent.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no