Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spørsmål om hjemme-hårfarge

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-12, 08:49   #1
lillemy01
Erfaren
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 800
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Spørsmål om hjemme-hårfarge

Ja hei alle sammen

Nå har det seg slik at hårfargen jeg brukte har de selvsagt sluttet å selge . Elsket den fargen og føler at det ikke finnes noe om er likt. Om noen har noen tips er det bare å komme med det. Fargen het Iced dark brown (tror jeg cluet her er Iced). Altså at den var veldig kall tonet, nydelig på meg..

Men så kommer det egentlige spørsmålet går det an å blande to forskjellige farger av samme type hårfarge? Hjemme altså la oss si halvparten av den og halvparten av den andre? Eller fungerer ikke det?

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-12, 00:57   #2
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål om hjemme-hårfarge

Jeg blander to nyanser av Garnier nutrisse for å få min fatge. Veldig fornøyd. Den ene nyansen selges ikke lenger. Jeg kjøper den derfor på ebay.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no