Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva er det nye furu?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hva er det nye furu?
Bjørk 7 4,96%
Bøk 7 4,96%
Oljelutbeiset furu er både det nye og det gamle furu 10 7,09%
Lakket furu er både det nye og det gamle furu 6 4,26%
Svart 5 3,55%
Eik 23 16,31%
Mahogny 3 2,13%
Kirsebær (no offence!) 16 11,35%
Bombay 31 21,99%
Teak 1 0,71%
Hvitt 27 19,15%
Annet, din treskalle! 5 3,55%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-09, 22:52   #81
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det nye furu?

Jeg er i hvert fall enig i at mange kommer til å angre på at de har malt alt av furupanel som aldri kan bli som før igjen. Derfor har jeg latt veggene på hytten være.

Det har ingenting å gjøre med at det er en h*(/&es jobb, så klart. Heller ikke at jeg brukte en uke på å få malt et knøttlite kjøkken sånn noenlunde. Bevares, nei.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 22:41   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.246
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det nye furu?

Jeg tror ingenting er det nye furu. Jeg har aldri møtt noen som har kledd bjørk på tak, vegger, gulv, kjøkkeninredning og alt av stuemøbler.

Imidlertid er selvsagt mange lei av hvitevarer i børstet stål, kirsebærkjøkken og eikeparkett. Jeg tror vi om 5 år kommer til å stønne av helhvite vegger og tak og intrisang fondvegg, og si at det er sooo millenium. Men det er ikke så intenst, liksom, så absolutt all over, som lillehammerlooken. Antagelig rystet det oss så veldig inn i folkesjela, det å ha verdens øyne på oss, på samme måte som nasjonalromantikken overveldet oss etter løsrivelsen fra De Domme Danske.

Nå er det vel høytropende individualisme og særpreg som er Mustet. Som får Enkelte til å male vegger røde og sorte, og andre et gulnet furukjøkken adventslilla ( ). Det blir litt som i Tokyo, man er så himmelropende ekstremt utagerende at det også blir en uniform. Can't win either way, så man kan like godt bare kjøre på med det man liker.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 08:32   #83
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva er det nye furu?

For meg er Bombay litt ut. Jeg husker jeg hadde det bordet for 7-8 år siden og da skulle alt være mørkt tre. Jeg synes Bombay er tunge møbler som tar for mye plass. Og så synes alt støv!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 20:12   #84
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det nye furu?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg tror ingenting er det nye furu. Jeg har aldri møtt noen som har kledd bjørk på tak, vegger, gulv, kjøkkeninredning og alt av stuemøbler.

Imidlertid er selvsagt mange lei av hvitevarer i børstet stål, kirsebærkjøkken og eikeparkett. Jeg tror vi om 5 år kommer til å stønne av helhvite vegger og tak og intrisang fondvegg, og si at det er sooo millenium. Men det er ikke så intenst, liksom, så absolutt all over, som lillehammerlooken. Antagelig rystet det oss så veldig inn i folkesjela, det å ha verdens øyne på oss, på samme måte som nasjonalromantikken overveldet oss etter løsrivelsen fra De Domme Danske.

Nå er det vel høytropende individualisme og særpreg som er Mustet. Som får Enkelte til å male vegger røde og sorte, og andre et gulnet furukjøkken adventslilla ( ). Det blir litt som i Tokyo, man er så himmelropende ekstremt utagerende at det også blir en uniform. Can't win either way, så man kan like godt bare kjøre på med det man liker.

Ja, det rystet oss inn i sjela! Norge har ikke blitt helt det samme etter OL i '94, føler jeg.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no