Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Rynkekrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-13, 01:49   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rynkekrem

Imponert om du holder ut et år. :P

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 11:03   #22
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rynkekrem

Eg tør ikkje la være eg! Det å rense huda mi, tilføre fukt, bruke antirynkekrem, øyekrem og nattkrem. For meg er det rutine på linje med å pusse tenna. Av produkt har eg brukt litt forskjellig. Alt frå ting kjøpt på Vita til smelldyre Babor. Konklusjonen min har vore at så lenge eg rense, bruke produkta eg har og er flink i rutinene spele det lite rolle kva type serie eg velge.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-13, 13:09   #23
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rynkekrem

Jeg bruker omtrent ikke hudpleieprodukter. Bruker litt ansiktskrem etter jeg har dusjet og bodylotion etter behov. Er flink til å bruke solkrem, men peeler og renser sporadisk (typ 2 ganger i året). Har problemfri hud med lite ryker, men har heller aldri vært en røyker og jeg har nok ganske gode gener.

Jeg tror at for mange er det overflødig å bruke en masse produkter. Jeg har troen på å bruke etter behov mer enn å tulle for mye med sunn, frisk hud.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 21:24   #24
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rynkekrem

Siden jeg var 30 har jeg renset huden morgen og kveld, brukt avitaminsyre (resept) ca 4-5 ganger i uka, fuktighetskremer (den røde Decobal er god) og solkrem faktor 30 hver dag. I det siste har jeg kjøpt meg sesderma øykrem med retinol i.
Bruker du ikke avitaminsyre, anbefaler jeg Sesderma eller Obaigi dersom du er seriøs.

Jeg er ekstremt opptatt av hud, og mener at jeg har virkelig fått igjen for det.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-13, 23:20   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.867
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rynkekrem

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Siden jeg var 30 har jeg renset huden morgen og kveld, brukt avitaminsyre (resept) ca 4-5 ganger i uka, fuktighetskremer (den røde Decobal er god) og solkrem faktor 30 hver dag. I det siste har jeg kjøpt meg sesderma øykrem med retinol i.
Bruker du ikke avitaminsyre, anbefaler jeg Sesderma eller Obaigi dersom du er seriøs.

Jeg er ekstremt opptatt av hud, og mener at jeg har virkelig fått igjen for det.

Hvorfor får du a-vitaminsyre på resept?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 07:49   #26
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rynkekrem

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvorfor får du a-vitaminsyre på resept?

Jeg gjør ikke det.
Thailand. Men man må orientere seg virkelig før bruk pga lysømfintlighet og irritasjon. Så det er for de virkelig seriøse. Jeg har rådført meg med lege og medisinsk sykepleier og.

Gjør man et godt arbeid så slipper man unna noen hudår.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-13, 07:55   #27
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rynkekrem

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg anbefaler overvekt. Det er en av de mest effektive anti-rynkemetodene jeg vet om.

Jeg bruker Age Fitness fra Biotherm. Jeg var ute og reiste i helgen og kjøpte ny krem på Gardermoen. Jeg fikk masse skryt av huden min av den selgeren i tax free-butikken. Han mente at jeg hadde så liten antydning til linjer at han ikke var sikker på om jeg trengte en sånn krem ennå. Jeg tror nok mer det skyldes overvekt enn god hudpleie for min del.

Personlig synes jeg at e-vitaminkremen fra Body Shop er kjip. Den fungerer overhodet ikke på min hud, og legger seg bare som en tykk hinne på utsiden som aldri trekker inn. Den blir stadig anbefalt og jeg forsøker meg igjen, men den passer rett og slett ikke til meg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 19:50   #28
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rynkekrem

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg vil kjøpe meg rynkekrem Det er lurt å prøve å forebygge så jeg ikke sitter rynkete om ti år og angrer på at jeg ikke prøvde. Jeg vil ha sånn med vitamin c og alt mulig antioksidanter og ordentlige ingredienser.

Ser f.eks på Ole Henriksen sin African tee serie.

Har noen noe å anbefale, noe de FØLER virker i alle fall?

Kjøpte denne jeg, Ole Henriksen. For å oppdatere tråden. Lukter veldig godt, placeboeffekten er allerede på plass!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-13, 20:14   #29
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rynkekrem

Jeg liker og Ole Henriksen. Elsker tyggislukktene.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no