Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du/dere hytte?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har du hytte?
Ja 25 16,78%
Nei, men foreldre/svigers har en vi kan bruke 69 46,31%
Nei, men ønsker meg det 25 16,78%
Nei, og føler ikke behovet 40 26,85%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-09, 21:32   #61
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

For oss kommer ikke hytta i stedet for noe annet. Jeg ville aldri ofret utenlandsturer for å reise på hytta, vi har heldigvis muligheten til å gjøre begge deler.

Sånn er det her også - jeg føler meg ikke forpliktet til å tilbringe hele sommerferien på hytta. Vi har fjellhytte og den brukes først og fremst høst, vinter og sen vår/tidlig-sommer. Det blir som regel ei helg på hytta i løpet av sommerferien også, men resten av sommerferien brukes til andre ting

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-09, 22:20   #62
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.013
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har ikke hytte og kommer neppe til å kjøpe det heller.

Vi har campingvogn med fast plass på Sveriges vestkyst. Den er stor og godt innredet med stort helårstelt, platting (stooor uteplass) og har alt vi trenger og ønsker.

Hytte på samme sted koster flerfoldige millioner og er ikke aktuellt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 09:21   #63
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

For oss kommer ikke hytta i stedet for noe annet. Jeg ville aldri ofret utenlandsturer for å reise på hytta, vi har heldigvis muligheten til å gjøre begge deler.

Ja nemlig. Hytta vår kommer jo i tillegg til alt annet.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 09:48   #64
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Foreldrene mine har et som vi kan bruke, men da bare på høsten/vinteren/våren.

På sommeren leiger de den ut til tyskere.

Dama til far til sambo har en hytte på fjellet, men den har vi ikke brukt enda.

__________________
"Minne kan gjera det småe stort"
Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 09:53   #65
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Nei, vi har ikke hytte, men jeg vil (og skal) ha det en gang i fremtiden!
Mine foreldre har to hytter, en ved sjøen og en i fjellet, de blir begge mye brukt og vi får låne de så mye vi vil, men de er litt langt unna (6 og 7 timer med bil).
Svigers har ikke hytte, men de har tilgang til en og låner bedriftshytte innimellom. Så det blir litt hyttetur med de og, men de er også langt unna. Konklusjon= når vi er ferdig med oppussing og garasjebygging mm så blir det hytte, men det blir nok noen år til.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:01   #66
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Ah, forresten, på hytta vi leide i fjor hadde vi litt over ett mål med plen som måtte klippes, pluss uhorvelig mange bed og hekker og slikt. Ble bare slit og dårlig samvittighet.

Hytta vi nå har kjøpt har totalt 0,5 mål tomt, og av det er det vel kanskje ikke mer enn 50 kvm plen, ingen hekk og ikkenoe blomsterbed, en fryktelig bratt skrent og 54 trappetrinn.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:19   #67
DollyDuck
Superduperaktiv
 
DollyDuck sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
Innlegg: 686
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Har ikke, men har veldig lyst på hytte på fjellet!

__________________
Storesøster 1994 Storebror 2002 Mellombror 2005 Lillebror 2007
DollyDuck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 10:44   #68
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har ikke egen hytte, men både mine foreldre og svigers har hytte på fjellet. Vi bruker dem flere ganger i året. Jeg er vokst opp med hytte og syns det ville vært trist om vi ikke hadde muligheten til å låne hyttene. Selv har vi funnet ut at hytte er for dyrt og at det er for krevende å ha en hytte å ta seg av i tillegg til enebolig med stor hage.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 13:05   #69
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.827
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har ikke hytte selv, men både mine og hans foreldre har. Vi hadde neppe kjøpt oss hytte selv, med enebolig og to gamle biler har vi mer enn nok å bruke tid og penger på. Men det er fantastisk å komme bort i helger og ferier. Før så mente jeg at en hytte skulle være primitiv, men nå nyter vi bad med varmekabler, kjøkken med oppvaskmaskin og div andre goder på hytta til svigers. Og i år får vi låne den hele påsken!

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 13:13   #70
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har hytte. Den blir mye brukt:



Til sommeren blir det nok overnatting også.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.

Sist redigert av Mauser : 25-10-12 kl 18:09.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 14:10   #71
iana
safariqueen
 
iana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 534
iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har hytte ved sjøen. Den blir en del brukt sommerstid.


Sist redigert av iana : 02-04-09 kl 14:49.
iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 14:37   #72
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.864
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Nei vi har ikke selv, skal kjøpe om ett par år er planen. Mine foreldre har hytte på fjellet men når det tar 4,5 t å kjøre dit så orker vi ikke å dra så ofte. Har tilgang til en hytte til 3 t unna men harikke vært der så ofte heller.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-09, 22:40   #73
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.028
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Takk for svar alle sammen.

Noen gang går ting raskere enn man egentlig hadde tenkt. Så nå eier vi hytte også. Vi fikk tilslag i dag. Det er innlagt strøm og sommervann, så helt primitivt er det ikke.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 00:05   #74
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Nei... men vi bruker vel bestemor sitt hus litt som ei hytte. Jeg kunne ikke tenke meg å ha hytte selv tror jeg, det er nok å vedlikeholde hjemme. Men ei felles familiehytte kunne jeg godt tenke meg.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 00:06   #75
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Takk for svar alle sammen.

Noen gang går ting raskere enn man egentlig hadde tenkt. Så nå eier vi hytte også. Vi fikk tilslag i dag. Det er innlagt strøm og sommervann, så helt primitivt er det ikke.

Gratulerer!

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 09:53   #76
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Gratulerer som hytteeiere.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 12:34   #77
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Har ikke hytte og vil ikke ha det heller. Når jeg har ferie vil jeg ha ferie. Har man hytte må man gjerne gjøre en del vedlikehold av både hytte og uteområde. Dessuten vil jeg være fri til å dra hvor jeg vil, og ikke ha en hytte jeg føler jeg må bruke. Jeg leier heller en hytte en uke eller to.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:05   #78
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har hytte ved sjøen i vestfold, og svigers har på øy i oslofjorden. Vi er masse på hytta, elsker å være der. Jeg elsker ikke så mye å være på svigers sin, men er der av og til for mannens og snupsen sin skyld, så hun kan leke med fettere/kusiner og han kan være litt i sitt barndoms paradis (hytta vår er mitt)

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:34   #79
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.887
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Vi har ikke hytte, har ikke tilgang til hytte, og har absolutt ikke lyst til å skaffe det. Det enda jeg har vokst opp med hytte ved sjøen og har veldig idylliske barndomsminner derfra. Det har med prioriteringer å gjøre, jeg ønsker ikke å låse tid og penger i en hytte, jeg vil reise!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-09, 18:46   #80
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du/dere hytte?

Jeg eier sammen med mine søsken en sjøhytte og har fri tilgang til både mine og mannen min sine fjellhytter. Men det er mange timers reisetid så det blir bare i feriene vi bruker dem.

Men jeg og søsknene mine driver og vurderer å bygge sjøhytter i et hyttetun, nære nok til at man kan reise dit i helgen. Da kan man bygge dem omtrent vedlikeholdsfrie og så kan man ta litt i helgene, sånn at man kan reise i feriene i stedet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no