Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisør i Trondheim?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-11, 17:59   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Frisør i Trondheim?

Noen som har tips om en ok frisør i Trondheim?
Jeg må ha en som bruker organisk hårfarge -skal ha bleke striper, men kan ikke bruke "gammeldags" blekemiddel.
Blir glad for tips! Skriv gjerne inn prisnivå også...

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:36   #2
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Prøvde å sende deg en link via en prikk men ser det ikke lyktes helt. Min kjære frisør flyttet sist sommer så jeg måtte finne meg ei ny. Jeg er ikke så vel bevandret hva farge og striping angår samt at jeg før besøkte frisøren kun en gang pr år. Men nå har jeg våget meg til et par tre ganger med å ha litt lyse striper. Min nye frisør bruker organisk farge og jeg fikk prøve dette på nyåret. Ble svært fornøyd. Kostet med klipp og strip litt over 1000. Hun holder til i samme hus som butikken og spisestedet "Milde Mathilde og Drill pikene i Saksvik om du har hørt om det. Dette stedet er forøvrig vel verdt et besøk. Ikke langt å kjøre fra byen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 18:55   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Takk for tips
Kan jeg spørre hva ikke langt vil si? Jeg er bare i byen et par dager i forbindelse med et kurs, og har ikke bil eller anelse om hvor noe er Bare trenger å få tatt meg en klipp, fordi jeg har konfirmasjon lørdag og ikke rekker det i Oslo før det.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 19:16   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Takk for tips
Kan jeg spørre hva ikke langt vil si? Jeg er bare i byen et par dager i forbindelse med et kurs, og har ikke bil eller anelse om hvor noe er Bare trenger å få tatt meg en klipp, fordi jeg har konfirmasjon lørdag og ikke rekker det i Oslo før det.

Da spørs det om det blir litt langt for deg å dra ja om du ikke har tilgang til bil.. Dette er på vei fra byen i retning mot flyplassen. Er det lite trafikk så tar det ikke mere enn 15 minutters kjøretur fra byen. Med buss i underkant av 30 minutter tipper jeg. Men det må da være noen i selve byen som bruker dette?

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.


Sist redigert av Michelle : 02-05-11 kl 19:23.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 19:30   #5
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Fant denne som ligger i Innherredsveien ikke langt unna sentrum.
http://www.stiluett.no/salongen/ Har ikke erfaring fra denne salongen.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:53   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

H2 er vel den største frisørkjeden i Trondheim, men også den dyrste. Kan anbefale Hilde på avdeling Byhaven.

Ellers har jeg vært godt fornøyd med Restyle hairdesign i Olav Trygvasjons gt. De er middels på pris tror jeg.

Jeg vet ikke hva slags farger de bruker, men du kan jo ringe de og høre.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:55   #7
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Jeg er veldig fornøyd med H2 Byhaven.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 21:58   #8
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Jeg er veldig fornøyd med H2 Byhaven.

H2 har nok et ganske godt rykte på kvalitet ja.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:08   #9
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Her forstod jeg det slik at det måtte være en frisør som bruker organisk hårfarge. Hvis ikke så anbefaler jeg 'OK frisører som holder til på Solsiden. Meget dyktige frisører.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:16   #10
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

"Blow" i Nordre og "Enten Eller" i Fjordgata er veldig bra, de er ganske dyre, men jeg er ganske sikker på at de bruker organiske farger/bleking. Spør før du bestiller time.

Ellers skal jeg prøve "Sans Stylistene" i Nordre neste gang jeg skal til frisøren. De har jeg hørt mye bra om.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:18   #11
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Jeg bruker H2 på byhaven, men jeg aner ikke noe om farging. De er bra i hvertfall. Og så kan jeg avbefale vivaldi i munkegata, der var det slett service.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:32   #12
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Tusen takk for tips Da skal jeg ta en ringerunde i morgen å se om jeg får noe orden på lokkene

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 23:51   #13
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Jeg er tante til ei som er lærling på Alex Verdini i jomfrugata - hun er veldig flink på klippe iallefall

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-11, 10:46   #14
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.809
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Frisør i Trondheim?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Tusen takk for tips Da skal jeg ta en ringerunde i morgen å se om jeg får noe orden på lokkene

Hvilken frisør ble det?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no