Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Strykejern: Bosch eller Philips?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-15, 13:32   #1
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.013
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Strykejern: Bosch eller Philips?

Jeg er lei av krøllete sengetøy, så jeg tok frem det eldgamle strykejernet vårt fredag kveld, og satt i gang med et nytt sett jeg hadde kjøpt meg og vasket. Etter 1,5 time var sengetøyet mindre krøllete, men fortsatt ganske skrukkete.

Dampgenerator utgår pga. plass.

Nå har jeg kikket litt, og lurer på Bosch Sensixx DA50 eller Philips Azur Performer Plus (som ser ut til å være en ny type).

Er det noen som har noe innspill til meg? Jeg er ikke så veldig husmoderlig enn meg, men vil gjerne kunne stryke sengetøy, og selvfølgelig annet, slik at det blir rynkefritt. Mannen min stryker skjortene sine selv.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-15, 14:22   #2
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Strykejern: Bosch eller Philips?

Alle som stryker sengetøy er huslige altså. Det har jeg gjort EN gang. Det var før førstejenta ble født. Det aller første sengetøyet hun hadde var nystrøket.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-15, 08:57   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strykejern: Bosch eller Philips?

Jeg har et Braun strykejern som jeg er veldig fornøyd med.
(Der tredje på 30 år!)
Jeg stryker ikke sengetøy, men duker blir strøket før bruk(ikke så ofte siden det bare er til store lag), men nesten daglig bruker jeg strykejernet når jeg syr.
For meg er det viktig at jernet er passe tungt og at det har en god dampfunsjon som jeg kan slå av og på, og som jeg kan forsterke når jeg trenger det.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no