Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du over 100 føflekker?
Ja 41 77,36%
Nei 12 22,64%
Deltakere: 53. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-07, 20:31   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Sønnen min ble født med en føflekk i lysken. Det er visstnok ikke så vanlig, sa de.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 20:49   #22
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg har (så vidt jeg har fått med meg) bare en stor nederst på ryggen. Har garantert over hundre fregner da. Hjelper det ingenting?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 21:09   #23
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg har ikke talt, men jeg har mange, og jeg fikk meg en ahaopplevelse når jeg leste det om aldring.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 21:27   #24
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg telte til 100 bare på den ene armen.

Til nå har jeg bare sett det som en plage. Men kanskje det har noe for seg? Det er ihvertfall ganske mange som blir overrasket når de hører at jeg er 45.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 21:32   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Pigmentflekk = føflekk.

Fregner er også pigmentflekker. ... og brune.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 21:43   #26
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg har mange, mange ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 22:19   #27
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg gidder ikke begynne å telle engang, jeg er garantert i samme liga som Hattifnatten.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 23:15   #28
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Tror jeg passerer 100, ja....

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 23:54   #29
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sønnen min ble født med en føflekk i lysken. Det er visstnok ikke så vanlig, sa de.

Å bli født med føflekker eller å ha dem i lysken? Jeg har nemlig to. :deler:

Og jeg har godt over 100 føflekker i tillegg til en drøss med fregner og ellers ganske lys hud, noe som overhodet ikke matcher hår- og øyenfarge (mørkt hår, brun-grønne øyne).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 00:35   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg har ikke telt dem, men jeg er ganske sikker på at jeg har godt over 100.

I tillegg har jeg fregner på store deler av kroppen når jeg bare får bittelitt sol på den, så at jeg er prikkete er i hvert fall korrekt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 02:44   #31
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sønnen min ble født med en føflekk i lysken. Det er visstnok ikke så vanlig, sa de.

Å bli født med føflekk mener du?

Nei, det er ikke vanlig tror jeg.
Snuppa mi har også en uvanlig føflekk hun alltid har hatt, nederst på ryggen.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 02:54   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Å bli født med det, ja. Jordmoren fikk til og med legen til å sjekke den.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 07:59   #33
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.


Og jeg har godt over 100 føflekker i tillegg til en drøss med fregner og ellers ganske lys hud, noe som overhodet ikke matcher hår- og øyenfarge (mørkt hår, brun-grønne øyne).

Det synes jeg høres veldig pent ut!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 11:40   #34
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Hm, jeg trodde tvert imot at føflekker fort vekk kunne forkorte livet betraktelig jeg? Tenker på føflekk kreft.

Derfor kaller jeg mine nesten usynlige prikker på armene for fregner.

Har en føflekk på hoften og en skjønnhetsflekk over overleppen på venstre side. Den er nesten ikke synlig, men den er der.

Mitt unge utseende skylder jeg på gode gener.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 00:59   #35
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Hæ? Det stod i artikkelen at gjennomsnittspersonen hadde 30.
Er vi så prikkete her inne da?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 01:47   #36
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Har alltid irritert meg over alle føflekkene mine. Aldri så galt at det ikke er godt for noe altså.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 02:11   #37
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg tror ikke jeg kommer opp i 100, selv om jeg ikke gidder finsjekke nå. Jeg kom til rundt 20 på begge armene til sammen, og jeg tror det er der de fleste er. :drar snittet ned:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 16:16   #38
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Har dere hørt det? (Om føflekker)

Jeg har masse,veldig masse.Minst flere hundre.
Bestilte meg faktisk legetime idag tidlig,er livredd for føflekk kreft
Sjekket dem sist for to år siden.Noen som aner hvor fort kreft i føflekker kan utvikle seg?

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no