Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Håret ditt

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 00:26   #21
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Ehm.. *tenke* En fra butikken

Er den naturlig?

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Det kommer an på. De siste gangene har jeg tatt minicolor selv.

Går du ofte hos frisør? Det blir vel en 4-5 ganger i året.

Bilde takk!
Her er min frisyre. Klippet lugg for to uker siden, og trives med den. Herlig med forandring!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:07   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mellomblondt med litt lysere striper av den typen som skal gli inn og se mest mulig naturlige ut, altså ikke noen tydelig stripeeffekt. Blir mye lysere om sommeren.

Er den naturlig? Nei, tar vanligvis litt unaturlige lyse striper.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Kun frisør.

Går du ofte hos frisør? Hver 2.-3. måned.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:12   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Hvilken hårfarge har du? Ehm.. *tenke* En fra butikken

Er den naturlig?

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Det kommer an på. De siste gangene har jeg tatt minicolor selv.

Går du ofte hos frisør? Det blir vel en 4-5 ganger i året.

Bilde takk!
Her er min frisyre. Klippet lugg for to uker siden, og trives med den. Herlig med forandring!!

Kjempefin hårfarge!!
Skikkelig fin glans.

Og.. gud for noen nydelige øyne du har!!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:17   #24
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Rødblond

Er den naturlig?
Ja fargen jeg har akkurat nå er naturlig , men jeg pleier å farge håret i en mørkere rødfarge.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Farger selv.

Går du ofte hos frisør?
4-6 ganger i året tror jeg. Har planer om å klippe meg jevnlig hver 6-7 uke, men det blir bare med tanken.

Bilde takk!
Har ikke.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:22   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Går du ofte hos frisør?
4-6 ganger i året tror jeg. Har planer om å klippe meg jevnlig hver 6-7 uke, men det blir bare med tanken.


DET kjenner jeg meg igjen i gitt..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:26   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

DET kjenner jeg meg igjen i gitt..

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:28   #27
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.238
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du?
Opprinnelign Ask! Dermed har jeg brukt hårfarge siden jeg var 17, tenker jeg?

Er den naturlig?
Nope, aldri. Jeg bruker en mørk brun nå, men har vært blondie, redhead og nesten sort. En av de få privilegier man har med denne gørrkjedelige fargen.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør?
Egentlig hos frisør, men nå prøver jeg annenhver gang hjemme. Det står en i skapet nå, og jeg trenger den desperat :lat:

Går du ofte hos frisør?
Håret mitt vokser som et uvær, så hvis når jeg har kort hår – hver 3.-4. uke. Nå har jeg langt hår , så hvis jeg farger det selv, kommer jeg unna med ca. 8 ukers mellomrom.

Bilde takk!
Særlig.

Men avataren er fra min blonde periode.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:34   #28
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kjempefin hårfarge!!
Skikkelig fin glans.

Og.. gud for noen nydelige øyne du har!!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:57   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mørk brunt med et snev av rødskjær.

Er den naturlig? Nesten ...

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Nå for tiden gjør jeg det selv fordi jeg verken har tid eller råd til å gjøre det hos frisør.

Går du ofte hos frisør? Nei, ikke nå som jeg har litt lengde på håret. Hver 2.- 3. måned.

Bilde takk! Har ikke noe som egner seg.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 10:58   #30
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Jeg har bittelitt mørkere hår enn LilleVims (striper det hos frisøren) og bittelitt lengre hår enn LilleLeo, men uten pannelug (men litt oppklippet foran likevel).

Styler det selv hjemme når jeg gidder, men synes ofte jeg får sånn "flyvertinnelook", litt vel damete og ordentlig...

Frisøren 2 ganger i året, burde gått oftere men glemmer det. Ettervekst er da sexy vel?

Skikkelig tykt hår, men lite fall dessverre, og überglatt. Nix bilde!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:05   #31
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Rødbrunt

Er den naturlig? Nei det er farget

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Farger håret selv

Går du ofte hos frisør? Prøver å gå hver sjette uke, men ikke alltid det blir så ofte.

Bilde takk!
Har ikke bildet etter at jeg farget det sist.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 11:10   #32
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

Jeg har blondt hår og det er naturlig. Farga det for et år siden, mend et er ikke store forskjellen på det farga og etterveksten. Farga det hjemme da. Jeg går ikke ofte til frisøren, sist gang var for et år siden

trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:20   #33
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? I dag? Kobber.

Er den naturlig? Ikke i det hele tatt.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Alltid hos frisør.

Går du ofte hos frisør? Ca. hver 6. uke.

Bilde takk! Nope.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:41   #34
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Akkurat nå har jeg mahognyfarget hår med røde striper. Klippet opp og gradert til over skuldrene. Min naturlige farge er mørk, mørk brun.

Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 19:48   #35
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Jeg har en mørk brun farge, med litt skjær av rødt i. Den heter visstnok Cola, sier frisøren min.

Er den naturlig? Nope. Har mørkt hår, men ikke riktig så mørkt som dette. Dessuten er mitt hår nå preget av å ha passert 30 år og dermed, desverre noe grått i.

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Nå, alltid hos frisør. Har fast frisør hos Nikita i Porsgrunn.

Går du ofte hos frisør? Er der hver 5. eller 6. uke, av og til oftere enn det. Må farge etterveksten, og hver 3. mnd klipper jeg meg, og da tar jeg samtidig minicolor på resten av håret også. Dere kan tro jeg har samla poeng hos Nikita nå. He he.

Bilde takk! Nope, egner meg ikke på bilde. Min Mor (mormor) sier at pene folk blir grusomme på bilder og omvendt, og det tar jeg som et godt tegn i og med at jeg ser for jævlig ut på bilder

__________________
98, 01, 08, (♥)

Sist redigert av Huldra : 14-10-06 kl 19:49. Årsak: måtte ordne litt på ordene
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 21:35   #36
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Farger håret brunt, alltid hos frisør. Har faktisk aldri turt å prøve selv. Klipper og farger ca annenhver måned, så blir litt penger av det.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 21:42   #37
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Kommunefarget/mørk blondt.

Er den naturlig? Ja, dessverre ...

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Begge deler.

Går du ofte hos frisør? Hver 6-8 uke. Nå "må" jeg desperat!

Bilde takk! Nei takk,

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:48   #38
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Håret ditt

LaBanga: hvem farger ditt hår? Er det ikke på tide snart??

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:58   #39
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.008
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håret ditt

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

LaBanga: hvem farger ditt hår? Er det ikke på tide snart??

Jo, hadde tenkt å reise til min faste frisør i dag, men hun gadd ikke ta meg i mot. Så jeg må vente ei uke til, men da kommer hun til gjengjeld på hjemmebesøk.

Så jeg må holde ut ei uke til. Selve fargen er det ikke så nøye med, men skøten på extentionen har seget ganske langt ut nå, så det blir nok litt hestehale til uka ja

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 22:59   #40
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Håret ditt

Hvilken hårfarge har du? Mörk blond

Er den naturlig? Jepp, fordi ...(pil ned)

Farger du evt håret selv, eller hos frisør? Har aldri farget det.

Går du ofte hos frisør? Har aldri klipt meg hos frisör. Har masse, masse kröller som vokser som de vil uansett, og derfor blir det like vellykket om det er en "ukyndig" som klipper. Eller meg selv.

Bilde takk! Haha.

Forövrig er jeg i Sverige og gidder ikke lete etter norsk tegnsett, ergo ö-ene.)

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no