Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Selvbruning

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-06, 15:45   #1
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Selvbruning

Bruker du selvbruning?
Har du noen merker å anbefale?
Merker man bør holde seg unna?

Selv bruker jeg det innimellom på vinteren. Jeg kler ikke å være blek, jeg får ikke klar melkehvit hud med friske roser i kinnene men blir heller gusten og grå og ser syk ut. Så da er det lov å jukse littegrann. Solarium har jeg ikke tålmodighet til, dessuten blir man så forferdelig skrukkete av det.

Jeg har stort sett bare brukt pumpesprayen til Piz Buin, men kunne tenkte meg en som er lettere å påføre, tørker raskere, samtidig som man får jevn fin brunfarge uten gulskjær.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 20:45   #2
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning

http://www.dinside.no/php/art.php?id=102278

Jeg bruker Dior sin og er kjempe fornøyd! Her er en test som du kan se på!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 19:22   #3
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Selvbruning

Innimellom bruker jeg det, og da bruker jeg Dior Bronze Face eller Lancome Soleil Flash Bronzer, jeg ser de begge har fått terningkast 5 i testen. Fornøyd med begge to egentlig.

Det er ihvertfall skjedd mye på selvbruningsfronten siden jeg for sikkert 15 år prøvde min første selvbruningskrem. Den ble både ujevn og orange.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no