Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-12, 11:59   #181
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av noen, her.



Han Andre er jo også et fint nick. Det er noe Star Warsk over det. Lillebroren til Han Solo liksom.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 17:36   #182
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av noen, her.



Han Andre er jo også et fint nick. Det er noe Star Warsk over det. Lillebroren til Han Solo liksom.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 02:32   #183
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg lurer forresten på om det ble noe feil i de prikkepoengene? Jeg får og gir få poeng i M1, men lurer på om jeg kanskje gir full pakke i m2?

  Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 13:14   #184
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.530
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Innleggene teller jo så lite, må ha ti tusen av dem for et eneste lite poeng, så det tar litt tid å skravle seg opp på poeng altså. Når man har så laaaaaav prikk/innlegg-ratio som meg, så tar ting tid. Men det gjør ikke noe, 2012 skal ifølge statistikken være et år som gir bra uttelling, 3 poeng fra 2 januar (basert på innlegg) 4 poeng fra 12. juli (treårsdagen) og 5 poeng fra 21. juli (basert på rykte) Men den eneste sikre er jo 12. juli da... innleggstallet skal jeg nok fint klare, antakelig før nyttår faktisk, men den med ryktet er høøøøøøøyst usikker, mildt sagt...

Har dog regnet ut dato for alle frem til ti, det skal jeg spare på en plass så jeg har det, så får vi se hvor mye jeg bommer...

Jeg lurer på hvor jeg sparte på denne utregningen. På den gamle pc'n sikkert. I alle fall sviktet det, vi er nå kommet til september og jeg gir fortsatt fire. Kanskje jeg gidder gjøre beregningner på nytt en dag? I alle fall... der er jo ikke verd så mye disse beregningene mine, for jeg oppfyller dem altså ikke...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 13:43   #185
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg lurer forresten på om det ble noe feil i de prikkepoengene? Jeg får og gir få poeng i M1, men lurer på om jeg kanskje gir full pakke i m2?

Jeg sjekket nettopp i M2, og ga bare 1 poeng der.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 13:44   #186
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Men skulle man gi bare ett i m1 også?

  Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 13:45   #187
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Men skulle man gi bare ett i m1 også?

Medlemssalongen står på listen i HI, så det skulle bare være ett der også, såvidt jeg forstår. Jeg sjekket ikke den; jeg oppfattet deg som om det bare var M2 du spurte om.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 13:46   #188
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Ah. Der kan du se.

Jeg trodde man skulle ha full i m1 jeg.



Jeg skal vurdere å begynne å lese tråder.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 13:49   #189
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.119
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg sjekket medlemssalongen også, for godt mål, selv om jeg nå skjønner at du slett ikke lurte på dette. Jeg gir 1 poeng der også. (Hvem vet, kanskje noen andre lurte på det?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:15   #190
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg sjekket medlemssalongen også, for godt mål, selv om jeg nå skjønner at du slett ikke lurte på dette. Jeg gir 1 poeng der også. (Hvem vet, kanskje noen andre lurte på det?)

:noterer meg å bare smiske med SP i åpne forum:

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:25   #191
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

:noterer meg å bare smiske med SP i åpne forum:

Har ikke nesten alle av de gamle 10 ryktepoeng å gi bort nå?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:26   #192
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Har ikke nesten alle av de gamle 10 ryktepoeng å gi bort nå?

Og noen av de unge.

  Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:31   #193
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Og noen av de unge.

Vi er i 2012, vi er begge hauggamle i FP-sammenheng.

Men sånn generelt til tråden: Jeg tror at det at det er så tungvint å gi prikker på iDingser må da ha noe å si for hvor raskt nye brukere får økt ryktet sitt?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:37   #194
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.830
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi er i 2012, vi er begge hauggamle i FP-sammenheng.

Men sånn generelt til tråden: Jeg tror at det at det er så tungvint å gi prikker på iDingser må da ha noe å si for hvor raskt nye brukere får økt ryktet sitt?

Det tror jeg du har rett i. jeg har gitt opp å prikke med iDingser.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:54   #195
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Jeg? Gammel?! :skrikestemme:


/

Det går veldig fint å sende prikk med ipad altså. :tross alt litt moderne:

  Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 14:58   #196
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.830
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Smilefjes, her.

Jeg? Gammel?! :skrikestemme:


/

Det går veldig fint å sende prikk med ipad altså. :tross alt litt moderne:

Men iPhone er litt verre, egentlig. Man må anstrenge seg og tenke og gjøre ting i flere operasjoner og sånn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 15:18   #197
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men iPhone er litt verre, egentlig. Man må anstrenge seg og tenke og gjøre ting i flere operasjoner og sånn.

Det er nok verst for de gamle.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 18:05   #198
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.830
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Det er nok verst for de gamle.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-12, 18:07   #199
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Ikke alltid padda vil være med på å gi prikker heller. Og på iTlf er det umulig ja.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-12, 00:41   #200
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det overrasker meg at ikke det nicket er tatt for lengst. Noen André er ledig også.

Prøvde, men fikk ikke. Så da ble det Enkelte. Det funker det og.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no