Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 21:40   #681
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Supermandig reaksjon, Fargo!



Og Adrienne: Er ikke du modde da?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:40   #682
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Joa, men jeg håper at Mauser skal ta til fornuft selv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:41   #683
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Sikker? Brukbart gjort, i så fall.

Ganske sikker. Enten det, eller så er det en luftventil i ryggen.


Sist redigert av Teofelia : 16-12-08 kl 21:46.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:42   #684
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Damen trenger en sånn en:

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:42   #685
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Phøsj, Mauser det der er silikon, eller plæstikk som TurboTrollet ville ha kalt det, om jeg noen gang lar ham få se på sånne bilder.

Beklager å skuffe deg, det der er ikke silikon.
Dette derimot:
http://www.onlinemagasinet.no/artikk...=12&ArtID=2982

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005

Sist redigert av Lykken : 16-12-08 kl 21:47.
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:43   #686
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

OK, det der er i hvert fall langt over streken. Vennligst ta bort.

Moderatorisk hilsen, Adrienne.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:43   #687
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Det er 15 stk inne i denne tråden nå, det må vel viten om seriøst bra tråd?

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:43   #688
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Beklager å skuffe deg, det der er ikke silikon.
Dette derimot:

Det forrige var silikon. Det du viser frem er Photoshop.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:47   #689
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Det er forresten altfor lite skikkelige mandige smilyes her, og det er antakelig PK.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:48   #690
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Det er forresten altfor lite skikkelige mandige smilyes her, og det er antakelig PK.

:nekter å spørre:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:49   #691
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det forrige var silikon. Det du viser frem er Photoshop.

Neida.
Lolo Ferrari var en lettere forstyrret dame som faktisk forstørret sine atributter til det latterlige - og, skulle det vise seg - helsefarlige.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:49   #692
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det forrige var silikon. Det du viser frem er Photoshop.

Lolo Ferrari er ikke Photoshop, og det forrige var ikke silikon. :kandettemedfinebrø:

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:51   #693
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Neida.
Lolo Ferrari var en lettere forstyrret dame som faktisk forstørret sine atributter til det latterlige - og, skulle det vise seg - helsefarlige.

Ja, jeg så linken nå. Grøss og gru!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:52   #694
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Det er forresten altfor lite skikkelige mandige smilyes her, og det er antakelig PK.

Alle disse er da ganske mandige?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:52   #695
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.097
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så da er det sikkert på tide å fornærme en ny. Hey, Liven, Liverpool er en skiklubb. En dårlig en.

Hey Skremmern - du har fremdeles ikke peiling på fotball. (Men Roger Helland var god - i sin tid.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:54   #696
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Skilpadda:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:55   #697
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Supermandig reaksjon, Fargo!

Det er sikkert umulig å lure på dette uten å virke totalt humørløs, men hvorfor er den smileyen umandig? :faktisk litt forvirret:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:56   #698
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Alle disse er da ganske mandige?

Takk, og så minner jeg om at de øvrige 207 er nokså feminine.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:58   #699
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er sikkert umulig å lure på dette uten å virke totalt humørløs, men hvorfor er den smileyen umandig? :faktisk litt forvirret:

Jeg tror det var reaksjonen, heller enn akkurat smiliens utseende, som frembragte Esmes kommentar.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-08, 21:59   #700
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Og utrolig som det enn kan høres, så kan japsene (er det PK å skrive det ordet?) faktisk lage whisky. Nikka er ikke så dum den.

Men det svenske mølet har jeg utrolig liten sans for, Mackmyran. Nå er de vel ikke kommet til en i høvelig alder ennå, men det er sendt ut årganger i markedet. 01, 02, etc.

Japansk? Er det innenfor drømmeprins-kategorien tror du?

Den ville fått ham til å lure så lenge at han må gå naken hele jula for å få vite hvordan jeg fant frem til den.

rine - jeg har lyst til å si noe om det at du føler at du får mer pepper enn andre for utspill i samme klasse.

For meg er det slik at hvis noen jeg kjenner veldig godt sier ett eller annet jeg ikke liker, så ser jeg hele personen i sammenheng med det som blir sagt. Slik forstår jeg bedre hva tanken bak egentlig var feks. Og reaksjonen blir dermed en annen enn om en jeg ikke kjenner like godt hadde sagt det samme. Ikke fordi jeg er ute etter å ta den jeg ikke kjenner, men fordi der kommer uttalelsen frem og står på egne ben uten noe stort bilde av resten av personen til å veie imot det som ble sagt. Dermed kan tilsvaret bli helt annerledes til en jeg ikke kjenner så godt kontra til en jeg kjenner godt.

Den andre forskjellen som gjør at du kanskje føler deg sterkere tatt etter nakkeskinnet enn folk flest - ihvertfall i dag(og jeg skal være enig i at du ikke har sluppet unna med stort i løpet av hele dagen i dag), er at du liksom ikke slipper taket.

Hvis du blar bakover ser du at jeg forsøkte å slenge noe lettvint om frp-ere baki her. :legger hodet på blokka frivillig ved å dra det opp igjen nå...:

Og jeg fikk svar - innså at humoren var buklandet og innlegget ikke virket - tok det til etterretning og lærte av det til senere. Det er mange steder her de som har vært her lenger har kategorisert frp'ere uten problemer, men der har det gått bra.

Jeg tror ikke jeg fikk en runde på det fordi jeg er dårlig likt, men fordi jeg er ny, ikke så godt kjent enda og da må jeg utdype mer om hvor jeg kommer fra før jeg kan ta som utgangspunkt at den samme humoren funker.

Et annet sted klarte jeg å erte på meg en rød prikk (Dragen ler seg vel snart skakk over at noen kan huske en stakkars rød prikk så lenge ). Var bare å ta til etterretning at det jeg skrev ble ultrateit og fjerne hele elendigheten.
Grunnen til at jeg da slapp billigere unna enn deg er nok fordi jeg da tok til etterretning at det jeg sa ikke funka som tenkt. (Og at det jeg tenkte ikke var helt bra. :tilstår: ) Dermed stoppet det jo der, istedenfor å fortsette slik som dette.

Jeg tror rett og slett forklaringen er at de man kjenner godt tar man litt på feelingen, mens de som er noe nyere ser man mye mer nøye på inntil man kjenner dem - dermed blir responsen litt annerledes. Er ikke noe galt i det mener jeg. Det er sånn det er de fleste steder.

  Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no