Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-08, 02:53   #821
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Denne tråden blir bare rarere og rarere.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 11:59   #822
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Denne tråden blir bare rarere og rarere.


Jeg synes det aller fineste er at man etter 800 (!) innlegg diskuterer hvordan man skal definere PK/PUK/UPK.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 12:02   #823
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.


Jeg synes det aller fineste er at man etter 800 (!) innlegg diskuterer hvordan man skal definere PK/PUK/UPK.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 12:03   #824
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.


Jeg synes det aller fineste er at man etter 800 (!) innlegg diskuterer hvordan man skal definere PK/PUK/UPK.

Jeg elsker Fp.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:29   #825
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.


Jeg synes det aller fineste er at man etter 800 (!) innlegg diskuterer hvordan man skal definere PK/PUK/UPK.

Holder dere på ennå?


Sist redigert av rine : 18-12-08 kl 14:55.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:49   #826
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Holder dere på ennå?

:knegg.

Og hvor var så du i går, da du trengtes som mest?

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 14:57   #827
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Og hvor var så du i går, da du trengtes som mest?

I går var jeg på jobb. Og denne gangen mener jeg ikke bare rent fysisk som forleden dag, jeg jobbet faktisk. Jobbet om kvelden også. Måtte ta igjen det tapte.

Da jeg trengtes som mest? Hva har skjedd?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 15:04   #828
Fargo
Hogger i stein
 
Fargo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 602
Fargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populærFargo er populær
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I går var jeg på jobb. Og denne gangen mener jeg ikke bare rent fysisk som forleden dag, jeg jobbet faktisk. Jobbet om kvelden også. Måtte ta igjen det tapte.

Da jeg trengtes som mest? Hva har skjedd?

Nei, mye av det samme, egentlig. Ganske mye, uansett hvem og hvordan man ser på det, vil jeg si. Og så masse enighet.

Fargo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 15:08   #829
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Fargo, her.

Nei, mye av det samme, egentlig. Ganske mye, uansett hvem og hvordan man ser på det, vil jeg si. Og så masse enighet.

Jeg ser av emneordene at dere bl.a har vært innom penismåling og skiftarbeid. Siden jeg ikke har vært borti noen av delene, regner jeg med at jeg ikke ville hatt så mye å bidra med.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 15:24   #830
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg ser av emneordene at dere bl.a har vært innom penismåling og skiftarbeid. Siden jeg ikke har vært borti noen av delene, regner jeg med at jeg ikke ville hatt så mye å bidra med.

Både penismåling og skiftarbeid skjedde mens du fortsatt var her, tror jeg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:08   #831
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Både penismåling og skiftarbeid skjedde mens du fortsatt var her, tror jeg.


Penismåling? Hvem, hva hvor?

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:27   #832
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Penismåling? Hvem, hva hvor?

Ulvefar og Fargo ble beskylt for å måle tissene sine, eller noe sånt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:28   #833
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ulvefar og Fargo ble beskylt for å måle tissene sine, eller noe sånt.


Jeg som tenkte en skikkelig line-up av lekre brannmenn eller noe. Så mye for å tenke koffert med en gang.

  Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:29   #834
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Herregud, Fargo og Ulvefar! Kan dere ikke bare måle tissen og bli ferdig med det, en gang for alle.

Ja, også dokumentere resultatet her inne etterpå, så klart.

Her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:51   #835
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ulvefar og Fargo ble beskylt for å måle tissene sine, eller noe sånt.

Men Fargo? Hvorfor får du og Ulvefar lov til å sammenligne tisser mens Mim og jeg ikke kan sammenligne pupper? Er tissestøys PK, mens puppeprat ikke er det? Det kan være folk som tar seg nær av penismålinger også vet dere.
(Til de som måtte lure; dette var akkurat 50/50: Spøk og alvor.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 20:57   #836
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Men Fargo? Hvorfor får du og Ulvefar lov til å sammenligne tisser mens Mim og jeg ikke kan sammenligne pupper? Er tissestøys PK, mens puppeprat ikke er det? Det kan være folk som tar seg nær av penismålinger også vet dere.
(Til de som måtte lure; dette var akkurat 50/50: Spøk og alvor.)

Nå var det vel ikke akkurat Fargo eller jeg som foreslo det, så det spørsmålet må nok sendes annensteds.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:00   #837
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Teo som sa det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 21:17   #838
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Nå var det vel ikke akkurat Fargo eller jeg som foreslo det, så det spørsmålet må nok sendes annensteds.

Sorry. (Litt betryggende å høre i grunn...)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Teo som sa det.

Grisejente.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 10:23   #839
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Jeg har vært veldig PK i dag og sendt en rød og en blå nisse på nissefest i barnehagen. Dessuten hadde jeg refleksvest på meg da jeg gikk dit og til jobb. Jeg er synes de som sender bare røde nisser på nissefest i barnehagen er duster, og de som ikke bruker refleksvest er domme som brø.


Sånn. Det føltes deilig.


__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-08, 10:27   #840
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er Foreldreportalen veeeeeldig PK?

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har vært veldig PK i dag og sendt en rød og en blå nisse på nissefest i barnehagen. Dessuten hadde jeg refleksvest på meg da jeg gikk dit og til jobb. Jeg er synes de som sender bare røde nisser på nissefest i barnehagen er duster, og de som ikke bruker refleksvest er domme som brø.


Sånn. Det føltes deilig.


Trenger ikke refleksvest fra huset og inn i garasjen, og heller ikke fra jobbgarasjen til heisen til kontoret.

Men jeg trenger ikke gjøre så mye ut av noe som helst, for jeg strikker ungenes ulltøy selv og jeg lager ofte mat fra bunnen, samt er bevisst på sukker. Dessuten er jeg ikke irritert fordi jeg må betale skatt, jeg synes det er helt greit. :skryter:

  Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker, paddemobbing, whisky


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no