Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Har dere sukkerfri barnehage?

Se resultatene: Går barnet ditt i sukkerfri barnehage ?
Ja 12 13,95%
Nei 66 76,74%
Annet (forklar gjerne) 8 9,30%
Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-07, 10:12   #61
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.


Jeg ønsker ikke å skape et fanatisk NEI forhold til sukker overfor Oliver når hans kosthold er så godt og sammensatt som det er

enig. sånn har vi det også. Hun spiser så mye frukt og grønt til daglig at jeg har ingen skrupler med å la henne få litt ekstra godteri/chips/kjeks i en skål om lørdagen.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 10:13   #62
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Snuppa går ikke i sukkerfri barnehage. Og det er jeg faktisk veldig glad for.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-07, 11:15   #63
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Minsten går ikke i sukkerfri barnehage, og jeg syns kanskje de unner seg nammenam litt ofte, men det er ikke noe som bekymrer meg så mye.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:40   #64
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Neste uke har barnehagen innvitert en kostholdsekspert som skal holde foredrag for ansatte og foreldre. Jeg er spent på innholdet, selv om en pappa i bhg sa at pengene burde heller vært benyttet til en kveld ute med god rødvin!

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 20:45   #65
Ophelia
Rosebud
 
Ophelia sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
Innlegg: 410
Ophelia er litt kulOphelia er litt kul
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Barna går ikke i en "sukkerfri" barnehage og det er jeg fornøyd med. Alt med måte.

__________________
Mammaprinsessen (-70) og to miniprinsesser (-02 og -05)
Ophelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 18:04   #66
skogen
Fullverdig medlem
 
skogen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 38
skogen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Ikke sukkerfri barnehage her nei, skull hatt det.

skogen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 20:36   #67
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei, dessverre har vi ikke det. Jeg skulle ønske vi hadde. Det var snakk om å være en "lav-sukker" variant da barnehagen åpnet, men de ambisjonene gikk opp i røyk nokså fort, ja.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-07, 21:11   #68
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Poden sin barnehage er ikke sukkerfri, den er heller litt sånn midt på treet hva sukker angår. Om foreldrene vil sende med kake til bursdag, så får de det, men de har f.eks. ikke noe sukkerpålegg til smørelunsjen, annet enn syltetøy en gang i ny og ne.

Jeg er egentlig veldig fornøyd med slik det fungerer der, det er gjennomtenkt, og det er noe de vurderer hele tiden.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no