Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Har dere sukkerfri barnehage?

Se resultatene: Går barnet ditt i sukkerfri barnehage ?
Ja 12 13,95%
Nei 66 76,74%
Annet (forklar gjerne) 8 9,30%
Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-07, 18:09   #21
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei, men der serveres ikke syltetøy, prim eller andre pålegg med sukker. Ei heller serveres det saft. De er flinke til å finne alternativer når det er bursdager også. I forrige uke var det to som hadde bursdag, da samlet de feiringene og hadde pølsebod - stor stas. Ved spesielle anledninger serveres det "mat" som inneholder sukker, lussekatter, solboller, pepperkaker ol., men nissen hadde med klementiner og rosiner til ungene da det var nissefest. Jeg er fornøyd med mattilbudet i barnehagen, og har enda ikke sett kjeks, vafler og liknende ...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:16   #22
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Minsten går i park, så jeg sender med all mat selv. Men i barnehagen jeg jobber i, det er en "vanlig" barnehage. Men vi har ikke mye søtt. Vi har syltetøy av og til, og innførte fra forrige uke honning, og det var veldig populært. Dette har vi fordi helsesøster mener at det er også masse sunt i syltetøy(som ikke er druknet i sukker) og i honning.

Og vi har ganske ofte grønnsaks-suppe, og ungene får gulrøtter etter lunch hver dag.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:25   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Jeg svarte ja, for barnehagen anser seg selv som sukkerfri, og de har ikke pålegg som syltetøy, prim, sjokoladepålegg osv. Heller ikke kaker i bursdagene, da går det i god mat og forskjellige spennende frukter og/eller det foreldrene til bursdagsbarnet tar med.

Men de kan godt blir servert en kake fra et annet land når de feirer feks. muslimske og vietnamesiske høytider (flerkulturell barnehage), og de baker pepperkaker og slikt til jul.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:29   #24
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, vår barnehage er ikke såkalt sukkerfri. De har sunn mat og kun sukkerfritt pålegg til hverdags, men de har Lussekatter på Luciadagen og katta ut av sekken på karnevalet, og det hender sikkert at de har med kakao på tur i skogen. På bursdager er det lov å ha med kake, men vi oppfordres til å tenke sunnere alternativer. Bursdager feires avdelingsvis, så det er snakk om i gjennomsnitt litt mer enn en bursdag i måneden. Det er igrunnen akkurat sånn jeg vil ha det. Jeg leste om en barnehage som lagde kakao uten sukker for å ha med på tur, det syns jeg hørtes heller trist ut. Ja til et naturlig forhold til mat inkludert sukker, sier jeg.

Kan bare signere denne jeg.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:34   #25
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Ja.

Ikke slik at de er "hysterisk" rundt det på noen måte - en sjelden gang har de med kakao på tur, og til jul hadde de pepperkaker, men ellers er det frukt/grønt, grovt egetbakt brød, skikkelige varmlunsjer....

Jeg er storfornøyd!

Det høres helt perfekt ut spør du meg !

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:36   #26
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei vi har ikke sukkerfri barnehage. Har ikke noe ønske om det eller.
Men de har gjort mange tiltak for å begrense sukkeret, de har samlet alle bursdager til en feiring i mnd med kake, ungene feirer dagen sin da de har den. men ikke i form av noe spiselig, heller i form av opplevelser, noe de har lyst til å gjøre, og det er jeg glad for. ellers ville det blitt veldig mye kakespising.
Barnehagen har et fornuftig kosthold, med en utskeielse en gang i blandt, jeg er veldig fornøyd med det. så jeg får ingen reaksjoner hvis de skulle få en godtepose på nissefesten eller trollfesten. Vet at hverdagen består av sunn mat og frukt.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:52   #27
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:53   #28
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Nei vi har ikke sukkerfri barnehage. Har ikke noe ønske om det eller.
Men de har gjort mange tiltak for å begrense sukkeret, de har samlet alle bursdager til en feiring i mnd med kake, ungene feirer dagen sin da de har den. men ikke i form av noe spiselig, heller i form av opplevelser, noe de har lyst til å gjøre, og det er jeg glad for. ellers ville det blitt veldig mye kakespising.
Barnehagen har et fornuftig kosthold, med en utskeielse en gang i blandt, jeg er veldig fornøyd med det. så jeg får ingen reaksjoner hvis de skulle få en godtepose på nissefesten eller trollfesten. Vet at hverdagen består av sunn mat og frukt.

Er det ikke det som er "sukkerfri" barnehage da?

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:54   #29
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei, men etter mitt syn har de et normalt, sundt syn på kosthold. Syltetøy får de om fredagen når det bakes grove rundstykker. Kakao er med på tur innimellom når det er kaldt, is innimellom når det er veldig varmt, og kake er lov til bursdagen. Når de har karneval har de pinata med litt gotteri, og i desember baker de lussekatter og pepperkaker.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 19:54   #30
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Vi har sukkerfri barnehage Er helt supert! Når noen har bursdag, så blir det laget mat i barnehagen (spagetti, pizza eller pølse). Vi betaler kr.250,- i mnd i matpenger, og da er det inkludert alle måltider og frukt hver dag. Så det lengste de strekker seg med sukker (de spurte foreldrene på forhånd), er kakao når de er på tur .


Sist redigert av Pelikan : 24-02-07 kl 19:56. Årsak: skriveleif
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:08   #31
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Er det ikke det som er "sukkerfri" barnehage da?

Jeg vil ikke kalle det en sukkerfri barnehage, De spiser sunn mat i "hverdagen" men de kan skeie ut en gang i blandt, de har kakao og boller med på tur. de baker til jul og spiser det. De har et sunt forhold til mat. men er ikke hysteriske for sukker en gang i blandt.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:12   #32
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

Nei ikke sukkerfri. Men veldig mye sunn mat

de er 26 unger på turbo sin avd, stor avdelingen. De feirer alle bursdager til de som ha hatt bursdag i mnd i slutten av mnd. Og mange gang lager de pizza eller noe sånt til lunsh da og ser en film kanskje og gir de litt potetgull til filmen. Er litt etter som.Har ikke helt satt meg inn det..
Men vet det er mindre kaker og sukker der en det var på lille avd.
Der var det 12 unger da turbo gikk der men de utvidet i sommer til 14 eller 16 og det feires bursdag da ungene har bursdag og som oftest kaker som det blir servert...

Men på karnevallet tosdag så hadde de godteri vet jeg, men turbo ser veldig kresen så han sa han hadde ikke spist opp sitt.

Synnes ikke litt sukker gjør noe og med at det er bare en bursdag i mnd, ikke en gang hver mnd det er bursdager så blir det ikke så mye godteri og sånt.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:12   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

feil

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:13   #34
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Nei, vår barnehage er ikke såkalt sukkerfri. De har sunn mat og kun sukkerfritt pålegg til hverdags, men de har Lussekatter på Luciadagen og katta ut av sekken på karnevalet, og det hender sikkert at de har med kakao på tur i skogen. På bursdager er det lov å ha med kake, men vi oppfordres til å tenke sunnere alternativer. Bursdager feires avdelingsvis, så det er snakk om i gjennomsnitt litt mer enn en bursdag i måneden. Det er igrunnen akkurat sånn jeg vil ha det. Jeg leste om en barnehage som lagde kakao uten sukker for å ha med på tur, det syns jeg hørtes heller trist ut. Ja til et naturlig forhold til mat inkludert sukker, sier jeg.

Nei, og jeg signerer forøvrig Maximillia.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:14   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei. De ber om at man ikke har søtpålegg på maten, men det er lov med kaker eller boller til bursdager. I tillegg er det saft og lussekatter til Lucia og sikkert noe til karneval som skal være neste fredag.

Jeg tar det med fatning, det blir heldigvis ikke så mye.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:40   #36
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Sukkerfri barnehave her.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 20:44   #37
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei dessverre. Jeg skulle gjerne sett at storebrors barnehage var "hysterisk"/"fundamentalistisk" når det kommer til sukker.

I tillegg består varmmaten av fastfood som f.eks fiskepinner og hamburger .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:45   #38
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage ?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Ja!



Den nye barnehagen legger vekt på kosthold, de skal få skikkelig grovbrød, frukt og grønt hver dag. Noen ganger skal de lage varm lunch. De store barna (3-6 år) skal få bli med på matlaging av og til. På bursdager skal bursdagsbarnet få kle seg ut etter eget ønske, og h*n skal få velge hvilken sang de skal synge før maten. De skal muligens la bursdagsbarnet velge en varm lunch. Jeg husker selv hvor spennende det var å ferie bursdag på skolen, og der fikk vi da aldri noe kake. Det var flagg på pulten og bursdagssangen som var hovedsaken.


Jeg forstår ikke helt hvorfor dette er hysteri..? Det er ikke slik at personalet skal messe til barna om det skumle sukkeret. Det er vel ikke noe tema vil jeg tro. Det er nok heller vi foreldre som er mest opptatt av disse kakene. Om barna aldri får søtsaker i barnehagen vil det blir helt naturlig for dem.

Det der er ikke hysteri mener jeg. Sånn er barnehagen jeg jobber i også, men vi definerer oss ikke som "sukkerfri" barnehage. Vi er bare litt bevisst mht kosthold.
Dessuten får de en pose med ei mandarin, en seigmann og en liten nissesjokolade til jul

De får også velge seg varm lunsj på bursdag.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 21:55   #39
maske
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 45
maske har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei.

__________________
Shamanamading!
maske er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-07, 22:18   #40
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere sukkerfri barnehage?

Nei - ikke fullstendig sukkerfri, men med et bevisst forhold til et sunt kosthold. Fungerer hekt utmerket

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no