Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ditt vakreste smykke...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-06, 18:11   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Ditt vakreste smykke...

Nå vil jeg se ETT smykke du er særdeles fornøyd med!


Et skikkelig favorittsmykke!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 18:15   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Akkurat nå er det dette for meg

Er SÅ fornøyd!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:17   #3
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Nå må jeg også prøve med bilde:
(smykket er selvlaget)

http://f7.yahoofs.com/users/fEUQEbYL...-08-25+004.jpg


...og hvor ble det av bildet mitt - det var der da jeg postet meldingen, men nå er det bare en link.

Hjeeeelp...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Smykke.JPG (25,9 KB, 44 visninger)
__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.

Sist redigert av Adrienne : 11-11-06 kl 19:32.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:22   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nå må jeg også prøve med bilde:
(smykket er selvlaget)

http://f7.yahoofs.com/users/fEUQEbYL...2005-08-25+004

...og hvor ble det av bildet mitt - det var der da jeg postet meldingen, men nå er det bare en link.

Hjeeeelp...

Fint smykke!

Ang link til bilde, så må det være .jpg til slutt... og det er det ikke på ditt?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:23   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Slettet, fikk ikke frem bildet hennes jeg heller, enda jeg fjernet alt etter jpg...

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:39   #6
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

allium: jamen, det vises jo på det andre innlegget nå!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 19:50   #7
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

allium: jamen, det vises jo på det andre innlegget nå!

Ja, men bare som miniatyr.

Huff, nå kupper jeg tråden din. Får øve et annet sted.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-06, 20:26   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Akkurat nå er det dette for meg

Er SÅ fornøyd!

Det var pent

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 02:01   #9
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Nå må jeg også prøve med bilde:
(smykket er selvlaget)

http://f7.yahoofs.com/users/fEUQEbYL...-08-25+004.jpg


...og hvor ble det av bildet mitt - det var der da jeg postet meldingen, men nå er det bare en link.

Hjeeeelp...

Wow, har du laget smykket selv? Det var kjempefint!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 14:13   #10
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Dette kjedet har jeg arvet etter min bestemor. Det er et hvitt emaljekjede fra David Andersen. Jeg hadde det på i bryllupet mitt, det er da bildet er tatt. Kjedet er likt hele veien rundt. Brosjen som jeg har i håret har mamma kjøpt på en bruktbutikk for mange år siden.


Sist redigert av Kaz : 15-11-06 kl 15:13. Årsak: Poff!
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 15:55   #11
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Dette er jeg så glad i. Fikk det til jul av samboeren min den første jula vi var sammen. "Vito" fra Bjørklund.
(beklager dårlig bilde. )

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:38   #12
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Dette er jeg så glad i. Fikk det til jul av samboeren min den første jula vi var sammen. "Vito" fra Bjørklund.
(beklager dårlig bilde. )

Åh, det smykket er så nydelig! Ønsket meg det jeg også!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:44   #13
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Er det slemt av meg å si hva Vi To-smykket koster?


Jeg elsker alliansearmbåndet mitt, men orker jeg å ta bilde av det?

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:50   #14
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Er det slemt av meg å si hva Vi To-smykket koster?


Jeg elsker alliansearmbåndet mitt, men orker jeg å ta bilde av det?

Hvorfor skal det være slemt? Det er jo ikke prisen som avgjør om man liker en ting? Eller?
Jeg har også det smykke og er kjempeglad i det. Synes det er vakkert og symboliserer noe fint. At det er "billig" bryr jeg meg heldigvis ikke om.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 19:53   #15
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Hæ?? Sa jeg at det var billig??
Kjære vene... Jeg har jo jobbet i Bjørklund i en "mannsalder" og kan en del priser. Thats all.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:07   #16
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Nei, du sa ikke at det var billig. Jeg sa det. Og billig i hermetegn. Dvs billg for noen, men ikke for andre. Og alt etter hva en sammenligner det med. Billig i forhold til et alliansearmbånd med diamanter. Billig i forhold til en DKNY klokke. Dyrt i forhold til div. ørepynt, ringer og småsmykker.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:10   #17
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Er det slemt av meg å si hva Vi To-smykket koster?

Nei, for det veit jeg ...

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 20:58   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Åh, det er vanskelig å plukke ut ett spesielt gitt... Diamantringen og hjertet jeg fikk av Mr. Norway da barna ble født er spesielt vakre selvsagt, og har en særstilling både på kroppen og i hjertet Jeg er så heldig å ha en mann med god smak som synes det er gøy å gi kona smykker, så jeg synes selv jeg har mye pent... men det er vanligvis "klassiske" smykker, tradisjonelle innfatninger osv.

Ellers elsker jeg smykkene til Rikke Harsheim Her er et lite utvalg; men ingen av mine er der da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:31   #19
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh, det er vanskelig å plukke ut ett spesielt gitt... Diamantringen og hjertet jeg fikk av Mr. Norway da barna ble født er spesielt vakre selvsagt, og har en særstilling både på kroppen og i hjertet Jeg er så heldig å ha en mann med god smak som synes det er gøy å gi kona smykker, så jeg synes selv jeg har mye pent... men det er vanligvis "klassiske" smykker, tradisjonelle innfatninger osv.

Ellers elsker jeg smykkene til Rikke Harsheim Her er et lite utvalg; men ingen av mine er der da.

Fine smykker der ja!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 09:23   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt vakreste smykke...

De jeg bruker til daglig må jo være de jeg liker aller best.

Jeg er glad i enkle smykker, helst hvitt gull og med sånne stener som smelter en dames hjerte

Min snille mann er veldig flink til å kjøpe slike smykker til meg, og den ene ringen jeg har på alltid er en helt enkel hvitt gull en stens diamantring med en forholdsvis stor diamant på (0.24 karat)
Den er jeg veldig glad i

Ellers har jeg to gullarmbånd som jeg alltid bruker
Det ene er et i anker med en romersk mynt hengende løst på, og det andre er en lenke med bare romerske mynter i samme type som den ene løse
Det i anker er hos gullsmeden nå, for mynten falt av under oppussingen her (og godt at jeg fant den, bare en mynt koster rundt 2000,-)
Det andre armbåndet av bare mynt har jeg spesialforsikring på da det består av 6 slike mynter

Ellers fikk jeg av min tante en alliansering med diamanter hele veien rundt (23 stk) som jeg er fryktelig glad i.
Enkel men veldig pen

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no