Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Grøt

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 11:02   #1
Cathrin71
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nord Norge
Innlegg: 25
Cathrin71 har et hav av muligheter foran seg
Spørsmål

Grøt

Hei,Jeg gir min sønn på 10 måneder grøt til frokost av å til til lunch og til kveldsmat. Han får også brødskive i tillegg da. Er det for mye å gi grøt 2-3 ganger om dagen??

Cathrin71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 20:05   #2
Cathrin71
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nord Norge
Innlegg: 25
Cathrin71 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Grøt

For mye grøt??

Hei,Jeg gir min sønn på 10 måneder grøt til frokost av å til til lunch og til kveldsmat. Han får også brødskive i tillegg da. Er det for mye å gi grøt 2-3 ganger om dagen??

Cathrin71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 20:10   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grøt

Han burde begynne å få middagsmat også, synes jeg. Ville heller prøvd det enn å øke med et grøtmåltid til.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:34   #4
Cathrin71
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nord Norge
Innlegg: 25
Cathrin71 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Grøt

Han får middag også. bare lurte på det ble for mye med grøt til frokost,lunch og kveldsmat

Cathrin71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:44   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grøt

Jeg vil helst begrense grøten til ett måltid og gir det til kvelds. Så får han "middag" til lunsj. Begynner med fast føde til frokost om en måneds tid, tenker jeg. Da blir det nok grovt brød. Tenker proteiner (pålegget).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-08, 20:51   #6
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Grøt

Min helsesøster sa at to porsjoner grøt om dagen er nok. Jeg ser ikke at det står noe om dette på grøtpakkene, men er jo helst litt bekymret for overdosering av vitaminer og jern, dersom det er tilsatt? Jeg har gitt hjemmelagd havregrøt som ekstra grøtporsjon en gang, ellers gir jeg heller et ekstra middagsglass (min sønn er 7 mnd). Havregrøten lager jeg av havregryn som er "malt" i foodprocessor, og et par spiseskjeer av dette kokes noen minutter sammen med vann. Hassel har foreløpig ikke klart å spise brød.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no