Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Grøt laget av morsmelk til baby

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-08, 18:18   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grøt laget av morsmelk til baby

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

De har, hadde i hvert fall, Holle på helsekosten i andre etasje på Vestkanten.

Ikke når jeg var der for 1 uke siden. Eller de hadde flerkornsgrøten.
Et par av de 3-4 helsekostene på sartor har hatt mange typer tidligere. Ellers så har Obs! 3 forksjellige typer fra Nestle uten melk fra 4mnd. og så finnes det "kornblanding" fra 8mnd den er og melkefri. Obs! har jo og 40% på alt nå.

Jeg er mest fornøyd med hirsegrøt opp til 6mnd, og så flerkorn eller den nye havregrøten til Holle. Akkurat nå bruker vi havre grøt. Hirsegrøten har og kommet i en utgave med frukt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 10:50   #22
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Grøt laget av morsmelk til baby

Isolde den trenger ikke være melkefri, jeg vil ha en som skal blandes med melk (morsmelk) og ikke med vann.
Jeg fant risgrøt på rema i går, så da har vi et alternativ til maisgrøten også får jeg ta turen innom en helsekost en annen dag.
Vi kan sikkert starte med 6 mnd grøt også, men har ikke funnet noen som skal blandes med mm.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 10:54   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Grøt laget av morsmelk til baby

Alle som blandes med MM eller MME er melkefrie

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no