Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilket program for å lage bildefremvisning?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-18, 16:23   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Hvilket program for å lage bildefremvisning?

Skal brukes i bursdagsselskap. Jeg har Mac og mannen PC, begge kan brukes.

Har brukt pp tidligere, men finnes det noe enklere og bedre?

Google gir meg bare treff fra flere år tilbake, og det har sikkert vært en utvikling de seneste 5 årene.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:25   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket program for å lage bildefremvisning?

Hvis du har Mac tipper jeg det letteste er å bruke Photos:

https://support.apple.com/guide/phot...htae8c6d40/mac

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 16:42   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket program for å lage bildefremvisning?

Putt alle bildene i en mappe, og still inn skjermsparer til å hente bildene derfra. Så kan du enten la skjermsparer starte automatisk etter x antall minutter, evt at du starter den manuelt.

Jeg syns dette er enkleste metoden, som jeg bruker ofte når jeg har mac'en min med på møter og skal vise møtedokumenter osv på storskjerm - da er det kjekt med et random bildeshow når det blir pauser.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-18, 17:09   #4
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket program for å lage bildefremvisning?

Når det bare er bilder som skal vises foretrekker jeg å putte bilder i mappe og kjøre lysbildevisning i standard bildeprogram.

Ellers bruker jeg PP. Jeg synes det er greit å lage på PC og vise fram med phonen. Mindre prakk med phon enn å dra med PC når det skal vises på skjerm.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no