Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Barnebursdag

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 17:24   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnebursdag

Da nærmer rusket sin 3 års dag seg, og jeg tenkte jeg skulle servere noe annet enn pølser som "saltmat". Gjerne noe jeg kan lage på forhånd, og eventuelt fryse ned.

Noen som har supertips?

"søtmat" blir muffins, skjokoladekake, bløtkake og fruktsalat. Tror jeg. Om ikke andre har noen slägere som vil vinne alle barnehjerter

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 17:31   #2
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Barnebursdag

Pizza-snurrer eller mini-pizzaer har vært suksess her i huset eller du kan lage pasta i en eller annen variant.
God fornøyelse

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:02   #3
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Barnebursdag

Vi har en snart 5 åring og jeg fikk et tips her inne for en stund siden. Jeg deler grillpølser i 3 og setter et kryss i hver ende av pølsebitene. ( Da "spriker" de når de stekes)Steker de litt brune, sammen med kjøttboller! Og så har jeg delt opp agurk og epler og så trer jeg det på et grillspyd!! Her kan du jo velge hva som helst!!

Er litt annet en bare pølser og ungene syns det er knallgodt!!

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 18:20   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag

Til sånne småttisbursdager har jeg hatt stor suksess med "pigs in a blanket", som er små cocktailpølser innbakt i en slags sconesdeig med cheddar i. Det er jo pølser, da, men små og søte og med god deig rundt. Kjempegreie å fryse og bare varme litt før servering. Har lagt ut oppskriften her før, tror du finner den hvis du søker på blanket eller noe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 15:24   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag

Takker!

petra - jeg må ha ting inn med teskje=oppskrift: Pizza snurrer?? Men nå kan jeg søke på det da .

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 17:30   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.988
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnebursdag

Jeg vet man blir kritisk når jeg legger ut en Grete Roede-oppskrift som forslag til en barnebursdag. Men hvis du krydrer disse litt ekstra så blir de helt fantasktisk gode. Snuppa elsker dem.

http://www.greteroede.no/oppskrifter...tid357220.html

De er også egnet for nedfrysing, og så putter du bare litt ekstra ost på toppen før de går i ovnen for oppvarming (og vips, så er de ikke så innmari Grete Roede allikevel).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 18:46   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Barnebursdag

Opprinnelig lagt inn av petra, her.

Vi har en snart 5 åring og jeg fikk et tips her inne for en stund siden. Jeg deler grillpølser i 3 og setter et kryss i hver ende av pølsebitene. ( Da "spriker" de når de stekes)Steker de litt brune, sammen med kjøttboller! Og så har jeg delt opp agurk og epler og så trer jeg det på et grillspyd!! Her kan du jo velge hva som helst!!

Er litt annet en bare pølser og ungene syns det er knallgodt!!

Vi deler pølsene i to! Men husk at det ikke går med kalkun-/kyllingpølsene! (Vet ikke hvorfor, men har aldri fått det til!)

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no