Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 23:13   #621
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg trodde du skrev at de ikke arvet, og da ble jeg imponert. Det er imponerende lite uansett, men jeg skjønenr litt mer at du får det til når det er arv mellom søsken med i regnestykket. Jeg ligger sikkert på over det dobbelte i klesutgifter til mine. Selv om sko er den største utgiften.

Sko er den største utgiften ja!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:18   #622
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Men jeg synes sko er pengesluk. Guttungen har spesialsåle fra ortoped. 1800 kr. Ellers har de goretexvintersko og type cherrox. Votter/ hansker koster også skjorta. Det eneste som duger i dette klimaet er goretex. Kjøper votter/ hansker på G-Max. Der har de bra utvalg og ofte tilbud. Kommer likevel ofte opp i 3-400 for et par, og de slites fort!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:19   #623
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg synes det er imponerende, og veldig, veldig bra, Oslo!

Vi kjøper ikke alt nytt hvert år og de dyreste tingene går definitivt i arv, men mine har altfor mange jakker likevel. Jentene har som regel to vinterytterjakker (men bare en (relativt) dyr), noen skalljakker, hvert fall to vår-/høstjakker, 1 regnjakke, 1 finkåpe og 1 boblekåpe.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:21   #624
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Får alle barna dine dette nytt hvert år? Arver de ikke etter hverandre? Vi har ikke allværsjakker her da (trengs ikke) og vinterjakka er samme jakka de bruker sammen med boblebukse - så da betyr det at vårt behov er en vår/høstjakke, et regnsett, en boblebukse+jakke. Pluss at de altså arver. Det er ikke så vanskelig å få det billig da.

Jeg har ikke engang noe mål om å bruke minst mulig, jeg bare velger å ikke kjøpe mer enn vi akkurat trenger. Det har noe med liten gang å gjøre også.

Nei, de får sikkert ikke alt nytt hvert år.
Skalljakkene har alle 4 brukt i 2 år. De eldste har brukt regntøyet i 2-3 sesonger, men nå må det skiftes
De minste har brukt dressene i 2 år, men både de og 14-åringen vokser såpass mye hvert år at de ofte må ha nytt hvert år.
14-åringen slet veldig på klærne før, så alt måtte kastes når det var brukt opp. Da han kom over slitealderen, ble det veldig guttete tøy, så det får sønnen til en venninne arve.
Hun som blir 17 i år har vokst sakte og lite, og brukt klær i 2-3 sesonger. Hun har en helt annen kroppsbygning enn de to minste, så mye har ikke kunnet arves. Her kommer også den ufornuftige delen av meg til syne: noen ganger er det sånn at begge de to minste får nytt, selv om en av dem kunne arvet. Når det er noe som skal brukes nesten hver dag, synes jeg det er vanskelig å bestemme at en skal gå med 10 år gamle klær mens tvillingsøsta får nytt. Men de arver en del, altså.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:23   #625
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg ser definitivt Oslos argument om liten yttergang. Vi har kun en entré på tre kvadrat, eller noe sånt. Blir tidvis sprø. Jeg tok heller ikke høyde for at vintersko og støvletter ikke får plass i ei skohylle.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:24   #626
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Dette er ikke noen kjepphest for meg, altså. Jeg bare er anlagt slik at jeg hater shopping og går ikke i butikken før vi trenger noe. Dessuten er gangen vår bitteliten og jeg synes det er morsommere å bruke pengene til andre ting - og da blir det nå en gang sånn at det handles lite, klærne brukes lenge og arves til de havner i søplebøtta.

Jeg praktiserer jo det samme med meg selv, så ungene mine synes visst dette er den naturligste ting av verden - foreløpig. Det blir nok mindre arving når de når ungdomsskolealderen tipper jeg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:25   #627
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg elsker shopping, det gjør meg glad.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:25   #628
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg har visst uforvarende havnet i merkeshoppingtråden for barn, der jeg aldri tidligere har satt min fot. Her er så underligt! :149-kroners vinterjakke fra obs:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:27   #629
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Min beste venninne har en sønn på alder med min, men han er praktisk nok en størrelse større.

Jentungen min arver aldri noe. Det vil si, hun går jo i en arvet snowboardbukse for tiden, men den fikk hun av en voksen nabo...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:29   #630
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er imponerende, og veldig, veldig bra, Oslo!

Vi kjøper ikke alt nytt hvert år og de dyreste tingene går definitivt i arv, men mine har altfor mange jakker likevel. Jentene har som regel to vinterytterjakker (men bare en (relativt) dyr), noen skalljakker, hvert fall to vår-/høstjakker, 1 regnjakke, 1 finkåpe og 1 boblekåpe.

Det er nok der den største forskjellen ligger - antallet plagg til hvert barn. Jeg HATER overfylte garderobeskap og gjør mitt beste for å holde det på et akseptabelt nivå. Dessuten holder ungene mye bedre greie på tingene sine når de bare har en av hver ting er min erfaring. Det året Storesøster av en eller annen grunn (sikkert julegaver) plutselig hadde 5 par votter istedet for det ene paret vi pleier å ha, ble det votter borte i et sett - og vi sto uten votter en dag midt på vinteren. Det skjer aldri når de vet at dette er det eneste (skikkelige) paret de har.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:31   #631
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Nå har jeg brukt gudvet hvor lang tid på å lese meg gjennom nesten hele denne tråden, kontrollere blodtrykk og temperament, startet en lang multisitering med kommentarer før jeg fant ut at jeg skulle få med meg de siste sidene.

Og her sitter dere å synger Kumbaya, røker fredspipe og diskuterer barnetøy?


Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:36   #632
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg har ikke kranglet med noen såvidt jeg vet, men jeg kan godt hente fram den der 87%-sjokolade-i-matboksen-tråden igjen hvis du vil.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:41   #633
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har ikke kranglet med noen såvidt jeg vet, men jeg kan godt hente fram den der 87%-sjokolade-i-matboksen-tråden igjen hvis du vil.

Har vi kranglet om det ? Ble det Kumbaya der også?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:41   #634
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg elsker shopping, det gjør meg glad.

Samme her. Jeg blir rett og slett glad av nye ting .
Men jeg er flink til å kontrollere meg selv da!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:45   #635
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Har vi kranglet om det ? Ble det Kumbaya der også?

Det husker jeg ikke, men det pleier ikke bli noe kumbaya med Rine, så jeg tviler på det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:47   #636
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det husker jeg ikke, men det pleier ikke bli noe kumbaya med Rine, så jeg tviler på det.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:47   #637
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Samme her. Jeg blir rett og slett glad av nye ting .
Men jeg er flink til å kontrollere meg selv da!

Mange blir jo det, meg selv inkludert (skjønt jeg har ikke orket noe særlig butikker de siste årene), men det er da en fryktelig kortvarig glede?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:51   #638
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Men hvordan unngår dere slitasje? Min sliter som sagt klær sånn at han skulle hatt rustning. I dag storshoppet vi bukser. 4 stykker, fordi han har hull på knærne på omtrent ALLE buksene han eier og har. Han spiller fotball med hele seg! Utebukser - vel det går vel med minimum 4 i sesongen. Å tro at vintertøy skal vare fra år til år er bare morsomt. I tillegg vokser han jo 10 cm i året, så om noe skulle finne på å overleve (utenkelig) så ville det aldri i verden passe.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 23:54   #639
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mange blir jo det, meg selv inkludert (skjønt jeg har ikke orket noe særlig butikker de siste årene), men det er da en fryktelig kortvarig glede?

Ikke for meg. Når jeg har kjøpt meg noe/fått noe jeg har ønsket meg lenge blir jeg glad av det i årsvis (som f.eks. Bayswateren jeg fikk i 30-årsgave).
Når våren kommer og jeg kan ta frem den fine vårjakken min og slå fast at jeg fremdeles elsker den eller når jeg finner frem sommerkjolene mine osv. Men jeg bruker virkelig klærne mine lenge, og jeg kjøper stort sett ting jeg ikke blir fort lei av.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 00:00   #640
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

D'Arcy: Jeg har en venninne som har samme problemet med sitt barn. Dyrt eller billig, han sliter det i stykker på rekordtid. Jeg tror bare noen barn sliter klær mer enn andre.

Min sønn er på ingen måte et barn som holder seg rent og pent (jeg har akkurat satt på en maskin med to dresser og et todelt sett han har møkket ut de siste dagene ), men han sliter ikke spesielt på klærne alikevel. Sko slites derimot ut. Ikke at jeg har planer om å arve de videre, men de må stort sett kastes etter en sesong.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no