Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-13, 21:53   #761
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Vi har diskutert det meste, men ikke fra offisielt hold for å si det sånn. Foreldre snakker sammen, vi bruker å ha en god minglebolk på foreldremøter.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:55   #762
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hvor går grensen for hva som skal bestemmes i plenum, da? Jeg synes det er heftig hvis noen skal synes noe om hva jeg gir barnet mitt, ogsynes definitivt ikke at jeg har noe som helst med hva andre lar barna få/få lov til.

Andre kan gjerne mene noe i plenum og ville diskutere det, jeg er lutter øre. Jeg har hatt skolebarn siden 2000 (herregud, jeg er eldgammel ), men jeg lar meg ikke styre av et foreldremøte. (Bortsett fra dette som går på bursdaginvitasjoner ol, der følger jeg fellesskapet.)
Jeg er selv lærer på ungdomsskolen der presset er stort og har aldri tatt opp eller gitt rom for felles bestemmelser ang klær/duppeditter/utstyr. Jeg har presentert problemstillingen, oppfordret til sunn fornuft og det har holdt i massevis. Det er mange kloke foreldre der ute.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:55   #763
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg er en av dem som virkelig får piggene ut hvis noen skal fortelle meg hva jeg skal gjøre og de ikke er sjefen min. Særlig hvis det har snev av moral.

Selv om jeg tenker helt av meg selv at ungen min ikke skal ha iPhone. Og de skal pokker meg i hvert fall ikke ha CG, når ikke jeg får.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 21:58   #764
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Selv om jeg tenker helt av meg selv at ungen min ikke skal ha iPhone. Og de skal pokker meg i hvert fall ikke ha CG, når ikke jeg får.

Det er jeg enig i! Barna får ikke hverken iphone eller CG før jeg får!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:00   #765
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg har et barn som ikke skjønner sosiale koder så enkelt. Jeg sjekker faktisk med jevne mellomrom helt av meg selv hva som er vanlig kleskode på trinnet, for jeg vil ikke at han skal ha den utfordringen på toppen av det andre. Jeg overkompenserer ikke, men passer på at han ikke skiller seg ut i klesveien for å si det sånn. Nå er det enkelt hos oss, for det er ikke mye merkebevissthet og det er veldig nøktern standard, men hadde det vært merkeklær må jeg innrømme at jeg hadde fulgt strømmen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:00   #766
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg synes ikke noe skal bestemmes i plenum egentlig, men jeg synes det er viktig å diskutere diverse i foreldregruppen så man vet hvor man har hverandre. Veldig ofte får man da et litt mer nyansert bilde av alle andre.

Selvsagt. Hvis barn kommer hjem og forteller at alle andre har eller gjør noe, er det fint med realitetsorientering. Den gang en pappa i klassen til min eldste foreslo at det skulle settes en øvre grense for hvor dyre ytterplagg barna skulle ha, ble det litt rar stemning, gitt. En annen pappa lo, til og med. (Dette var i bydel alna i Oslo. Det er ikke vestkanten.)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:04   #767
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg har et barn som ikke skjønner sosiale koder så enkelt. Jeg sjekker faktisk med jevne mellomrom helt av meg selv hva som er vanlig kleskode på trinnet, for jeg vil ikke at han skal ha den utfordringen på toppen av det andre. Jeg overkompenserer ikke, men passer på at han ikke skiller seg ut i klesveien for å si det sånn. Nå er det enkelt hos oss, for det er ikke mye merkebevissthet og det er veldig nøktern standard, men hadde det vært merkeklær må jeg innrømme at jeg hadde fulgt strømmen.

Jeg skjønner deg godt! Her går det i det meste på 2. trinn ser det ut som, mye PDL blant jentene i alle fall. Jeg hadde gjort som deg!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:20   #768
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg har tenkt litt på spørsmålet litt lengre opp i tråden, pøbelsara, og jeg vet ikke helt hvor grensen går. Jenta mi på snart 6 har Bisgaardstøvler til 399, det er ikke "kult" blant barn, tror jeg, men om jeg fikk tak i Hunter til cirka samme pris, da har vi beveget oss over på merkepress? Hun har Timberland mukluk, riktignok kjøpt litt rimeligere, cirka samme pris som Viking vintersko. Betyr det noe? Bergans dunjakke har hun også, men jeg betalte ikke full pris, men det var sikkert ikke langt unna 1000-lappen. Converse har hun hatt flere par av. Eccoskoene hun får på sommeren koster langt mer enn Converse, men Ecco er "godkjent", sant? Det betyr vel at det igrunnen ikke alltid er prisen, men merket i seg selv. Ellers er jeg opptatt av kvalitet og kjøper helst ikke tøy som blir fort slitt, kjøper gjerne fra POP og Katvig, dvs produsenter jeg stoler mer på enn andre når det gjelder økologisk og etisk produksjon. Klær som holder seg godt, kan selges videre og brukes av flere barn. Det betyr endel, jeg virkelig hater å kaste tøy. Til slutt må jeg innrømme at min butikkvegrende datter av og til får bli med på HM og kjøpe klær som jeg ikke synes så mye om, klær som de andre barna har, som hun sier.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:29   #769
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Teflona: Jeg ser hva du sier og er sånn sett enig. Dette er jammen ikke lett! Min 8-åring fikk akkurat nye støvletter, timberland mukluk, salg til 499. Forhåpentligvis passer de deler av neste vinter også. Jeg kjøpte et par Viking gore tex i januar (de andre var blitt for små), men de har ingen av oss likt, vanskelige å få på rett og slett. De kostet det dobbelte. Kanskje det viktigste er at det holdes på et "edruelig nivå", at man ikke bare kjøper merkeklær? Jeg vet sannelig ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:32   #770
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Andre kan gjerne mene noe i plenum og ville diskutere det, jeg er lutter øre. Jeg har hatt skolebarn siden 2000 (herregud, jeg er eldgammel ), men jeg lar meg ikke styre av et foreldremøte. (Bortsett fra dette som går på bursdaginvitasjoner ol, der følger jeg fellesskapet.)
Jeg er selv lærer på ungdomsskolen der presset er stort og har aldri tatt opp eller gitt rom for felles bestemmelser ang klær/duppeditter/utstyr. Jeg har presentert problemstillingen, oppfordret til sunn fornuft og det har holdt i massevis. Det er mange kloke foreldre der ute.

Jeg synes også det er mange kloke foreldre der ute og jeg er glad for at det er mange kloke lærere også. Sunn fornuft er fint. Raushet overfor andres valg er også fint.

Jeg har forresten hatt skolebarn siden 1992.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:32   #771
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Timberland mukluk til 499,- er jo en flott pris? Det er vel nesten umulig å finne vintersko til billigere pris?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:35   #772
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Timberland mukluk til 499,- er jo en flott pris? Det er vel nesten umulig å finne vintersko til billigere pris?

Problemet kommer når "alle" har dem, de er kule, da bidrar man til merkepress ved å kjøpe dem, selv til billigere pris?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:36   #773
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Timberland mukluk til 499,- er jo en flott pris? Det er vel nesten umulig å finne vintersko til billigere pris?

Ja, jeg har ikke klart det. Pluss for at de er lette å få på også for en jente som vil fort ut. Høye Viking kjøper jeg IKKE igjen! Ikke var de slitesterke heller, fort slitt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:38   #774
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Problemet kommer når "alle" har dem, de er kule, da bidrar man til merkepress ved å kjøpe dem, selv til billigere pris?

Ja, jeg vet at andre på skolen (og trinnet) har dem. Hun hadde samme type i fjor. Da kjøpte jeg på Ellos og betalte 500 kr. Dette er hennes favoritt. Jeg tror det er pga de er lette å få på og gode å gå med , ikke pga at andre har dem. Normalt bryr hun seg fint lite om hva andre har på seg og bruker.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:39   #775
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Problemet kommer når "alle" har dem, de er kule, da bidrar man til merkepress ved å kjøpe dem, selv til billigere pris?

Tja. Når dronningen blir hvem som helst kan hvem som helst bli dronning. Altså: Når alle har dem, de er "billige" (eller grei nok i pris), så faller merkeverdien og de er ikke like in lenger. Slik er det med mange merkevarer: I det varer selges til partipris på OBS (som Nisseserviset fra Porsgrunn eller Ilse-støvler), så faller eksklusiviteten og in-faktoren, det blir noe "alle" har.


Sist redigert av 007 : 02-03-13 kl 22:58.
007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:41   #776
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

007: Det har du nok rett i, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:43   #777
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg tror ikke man kan kreve av barn at de skal ha noe annet enn det som er vanlig bare fordi de skal skille seg ut for fellesskapets skyld altså, det må holde at man er bevisst på veldig prisdrivende objekter.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:47   #778
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tja. Når dronningen blir hvem som helst kan hvem som helst bli dronning. Altså: Når alle har dem, der er "billige" (eller grei nok i pris), så faller markeverdien og de er ikke like in lenger. Slik er det med mange merkevarer: I det varer selges til partipris på OBS (som Nisseserviset fra Porsgrunn eller Ilse-støvler), så faller eksklusiviteten og in-faktoren, det blir noe "alle" har.

Likevel går ekstremt mange av ungdomsskolejentene her med dem fortsatt, men jeg tipper at de har oppdaget at de er praktiske og varme, ikke bare kule slik de nok ble sett på for noen år siden.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:47   #779
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Jeg tror i alle fall det er veldig viktig å ha noe av det de fleste andre har!

Min yngste bryr seg egentlig ikke om klær (han vil gjerne at jeg kler han, da er han fornøyd og medgjørlig, hva som helst bare jeg kler han). Men, forleden var det en førskolegutt som hadde fått ny genser, Ninjago. Jeg tror nok han godt kunne tenke seg en han også, for det var visst kult.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 22:50   #780
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Og på skoler der det brukes innesko er de geniale, datteren min får nok slike neste vinter også, da er hun skolejente. Bedre vintersko har jeg igrunnen ikke funnet.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no