Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-13, 08:47   #181
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jusprofessoren sa rett ut at han ikke trodde henne. :kvalm:

Dette skulle jeg gjerne hørt, har du link, og tidsangivelse for når han sa dette?

Så vidt jeg fikk med meg problematiserte han vel slike saker generelt, at det er problematisk å avsi dom i slike saker der det ikke finnes bevis for samleiene.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:05   #182
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Nå skal han ha erstatning ja, jada ingen personlighetsforstyrrelser her nei.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:15   #183
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Det er så VELDIG fokus på Øygard. Personene rundt han har så VELDIG behov for å formidle hvordan han har det og reagerer. Helt ærlig håper jeg jenta virkelig får hjelp til å fordøye det hun har vært tøff nok til å ta opp.

Tv2 og VG mesker seg i tilstanden. Jeg ventet på 23 nyhetene på NrK - ikke ett ord ble nevnt. Der har det kun kommet rene faktaopplysninger. Det syntes jeg er rensligere.

Jeg tror dette kommer litt av at hun er mer skjermet også. Det er nok mye om henne som ikke har kommet frem i media. Heldigvis kan man si for det har jo heller ikke vært saken (alt fra andre forhold, barnevern, andre overgrep og slikt). Håper at de rundt henne fremover også skjermer henne og at det ikke blir noe "fra virkeligheten"-historier i ukeblad. Håper hjelpeapparatet klarer å følge henne opp på en god måte sånn at hun kan komme videre i livet sitt.

En kompis av meg kjenner Øygard-paret godt og han synes hele saken er utrolig merkelig og har vanskelig for å fatte det. Spesielt hans kone som han kjenner som en sterk, tøff og hyggelig dame. Men meldingene er jo som de er så han må jo tro.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:22   #184
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Hvorfor er det flere vitner nå?

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:26   #185
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

De skal vitne før straffeutmålingene.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:28   #186
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Ah. Så rart system.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:29   #187
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dette skulle jeg gjerne hørt, har du link, og tidsangivelse for når han sa dette?

Så vidt jeg fikk med meg problematiserte han vel slike saker generelt, at det er problematisk å avsi dom i slike saker der det ikke finnes bevis for samleiene.

Jeg har sett det igjen nå, starten av aktuelt 22.5. Det jeg fikk med meg at han ikke generaliserte, men at han snakket om denne saken. Han mener det er en ugyldig slutning, da retten må gjette, han sier at vi ikke kan vite hvilke av de som snakker sant, han sier at "vi vet at unge jenter av og til lyver", at "vi vet at tiltalte av og til lyver". Dette og et par ting til jeg reagerte på (samt reaksjonen til de andre i studio) gjør at jeg synes han sa det rett ut at hun ikke er troverdig.
Mulig jeg tolker i helt feil retning med altfor sterke følelser etter å ha jobbet med overgrepsutsatte som ikke blir trodd fordi de har en historie hvor de har løyet tidligere, men jeg står fast ved min uttalelse om at han sier at hun lyver.

Siritk er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:31   #188
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Dette tror jeg ikke nødvendigvis stemmer. Det ble sagt i går at de kom fram til nei på første spørsmål, fordi det ikke forelå noen sms, slik det har gjort i tiden rundt fra hun var 14-16 år.


De velger jo da å la være å tro på jenta?
Jeg har forstått det slik at tiltalt også kan dømmes skyldig i saker der man bare har ord mot ord, ingen sms-bevis eller observasjoner. Ergo, de har valgt å ikke tro på jentas påstand/utsagn om at det første overgrepet skjedde da hun var 13.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:41   #189
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg syns ikke det er SÅ rart at han ble frikjent på det første punktet, og tror ikke det viser at de tviler på jentas troverdighet eller at de tror hun lyver. Men dette er 3 år siden. At de ikke er sikre på om hun husker tidspunktet helt nøyaktig betyr ikke at de tror hun lyver om det. Hukommelse er veldig lite til å stole på.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:45   #190
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg tror, uten å ha forskning eller statistikk å basere meg på, at det er ganske vanlig at juryer er mer forsiktige enn fagpersoner. Mener å huske at dette ble snakket om da jeg hadde eksamen i rettslære på vgs. Og det kan jo stemme med det som ble sagt under rettsbelæringen; mange lekfolk har en feilaktig oppfattelse av hva bevis egentlig er.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:47   #191
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg tror ikke det handler så mye om hvem de tror på. Jeg tror det handler mer om at juryer blir usikre også velger de en mellomløsning for å tekkes litt begge parter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:52   #192
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns ikke det er SÅ rart at han ble frikjent på det første punktet, og tror ikke det viser at de tviler på jentas troverdighet eller at de tror hun lyver. Men dette er 3 år siden. At de ikke er sikre på om hun husker tidspunktet helt nøyaktig betyr ikke at de tror hun lyver om det. Hukommelse er veldig lite til å stole på.

Jeg ser den. Jeg er bare ikke sikker på at det er riktig dømt, all den tid tingretten fant han skyldig, samtidig som bevisene mot han er styrket siden da.
Det er jo mulig å dømme skyldig i ord mot ord, vanligvis har man ikke sms-beviser. Jeg frykter at juryen har hengt seg for mye opp i dette med sms-er.
Men som sagt, det viktigste er at jenta ble trodd på alt det andre, og at han ble dømt.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:55   #193
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns ikke det er SÅ rart at han ble frikjent på det første punktet, og tror ikke det viser at de tviler på jentas troverdighet eller at de tror hun lyver. Men dette er 3 år siden. At de ikke er sikre på om hun husker tidspunktet helt nøyaktig betyr ikke at de tror hun lyver om det. Hukommelse er veldig lite til å stole på.

Det tror jeg også. Tidspunktet for det første overgepet jenta forteller om er så tett opptil fjortenårsdagen at de er usikre på om det er helt nøyaktig. Det finnes heller ikke noe konkret (sms'er, bankutskrifter) som støtter jentas forklaring om tidspunktet. Det betyr ikke at de tviler på at det skjedde, bare når.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:57   #194
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jeg kjenner bare at jeg blir uvel av alle overskrifter om hvor forferdelig tungt og tøft Øygard har det. Som om det virkelig er han det er synd på.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 09:57   #195
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Kontrasten mellom punkt ett og punkt to er jo større denne gangen. Punkt to har blitt enda bedre underbygget med sterke bevis, punkt ett er bare underbygget av hva jenta husker.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 10:04   #196
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Jerg håper at vitnemålet til Reidun Ø ikke har blitt tillagt noe særlig verdi, all den tid hun ikke risikerer men-ed, eller hva det nå heter i forbindelse med vitnemålet i retten.

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 10:07   #197
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jerg håper at vitnemålet til Reidun Ø ikke har blitt tillagt noe særlig verdi, all den tid hun ikke risikerer men-ed, eller hva det nå heter i forbindelse med vitnemålet i retten.

Nei, det er jo noe underlig paradoksalt i at ektefelles vitnemål regnes som så lojalitetsvanskelig at de ikke behøver å avgi forsikring, men at det likevel pålegges så stor vekt at det (sannsynligvis) ble avgjørende for skyldspørsmålet i den første påstanden.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 10:08   #198
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av nrk.no

For Øygard har oppmerksomheten i media vært en avgjørende forskjell. Da tenker jeg på forskjellen til mennesker som er dømt for seksuelle overgrep og har fått beholde sin anonymitet.

Jammenjammenjammen i svartesvingende helvete. Det er jo mannen selv som har oppsøkt media, det kan ikke være formildende at han har vært i media. Ekteparet Ø har jo stilt opp begge to på TV. :spy:

annemede er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 10:16   #199
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jammenjammenjammen i svartesvingende helvete. Det er jo mannen selv som har oppsøkt media, det kan ikke være formildende at han har vært i media. Ekteparet Ø har jo stilt opp begge to på TV. :spy:

Jeg tenker også at denne saken ikke hadde fått så voldsom medieomtale hvis han ikke hadde satt igang med sin voldsomme forhåndsprosedering i mediene. Det kan selvsagt tenkes at han har en diagnose som gjør at han ikke helt klarer å se at slike enkle regler som "vil du være med på leken, må du tåle steken" gjelder for ham i like stor grad som de gjelder for andre, - men mediene og folk kan jo ikke vite det. Han var jo ordfører, for svingende.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 23-05-13, 10:29   #200
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ordførersaken 3 (gaflet fra tråd 2)

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jammenjammenjammen i svartesvingende helvete. Det er jo mannen selv som har oppsøkt media, det kan ikke være formildende at han har vært i media. Ekteparet Ø har jo stilt opp begge to på TV. :spy:

Ditto! Han er jo tydelig PR-kåt så det holder. Og han er ordfører. Knock, knock - er det noen hjemme??

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no