Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-23, 17:45   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Vi trenger en ny støvsuger. Vi har ikke plass til å rydde den bort noe sted, egentlig, den må få plass bak en dør.

Gjerne en trådløs, men den må være skikkelig god, nå godt innunder ting, brukes på tepper og tregulv, samt møbler. Vi byttet ut en vanlig støvsuger med en trådløs for noen år tilbake, men der er ikke særlig god. Man kan ta ut en håndstøvsuger av den, og den er poseløs og har veldig liten kapasitet.

Tenkte jeg skulle ha øynene åpne for evt. salg, og vil gjerne ha tips til en god en jeg bør se etter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 18:01   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg har en Philips Aqua 800, og er godt fornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 18:05   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Følger. Vi bør også ha en ny.

Tror ikke jeg vil ha en aqua, inntil vi får gjort noe med gulvet i hovedetasjen er det minimalt med vann, flekk vaske og ellers bare å ta støv. For her er lakken i parketten utslitt

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 18:09   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg har ikke brukt aqua-delen, så det er bare støvsugerdelen jeg kan si noe om. Den er som sagt god. Stefaren min hadde en dyson som var helt elendig, men denne er like god som den gode, gamle jeg hadde.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 18:18   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg lurer litt på en "gammeldags" støvsuger, om den er såpass liten at den går bak døra. Det er billigere, også liker jeg godt at de har pose. Men de er jo veldig digge, de trådløse.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 18:27   #6
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg sverger til roboten vår Den trenger man ikke rydde bort en gang. Men man bør jo ha et hus uten mye dilldall på gulvet. Ellers blir det mye rydding og fastkjøring


Sist redigert av liefje : 13-11-23 kl 11:14.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 19:10   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Vi har robot, men jeg syns ikke den tar godt nok. Og ikke møblene så klart.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 20:29   #8
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg har en Philips SpeedPro Max, og er fornøyd. Lang brukstid, støvsuger godt, er lett å bruke og er lett å tømme. Man trenger ikke moppefunksjonen, men den er ganske grei å ha. Mannen brukte den i bilen, som var full av hundehår og kom inn og var veldig imponert.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 20:53   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Electrolux har gode støvsugere som alltid gjør det godt i test. De er ganske fine på lydnivå også. Det pleier jeg å se etter. Vi er veldig fornøyde og vaskehjelpen pleier å tipse andre om slik vi har vet jeg. Hvor stor plass har du bak døren?

Jeg synes ikke de trådløse er gode nok, så vi sluttet med det. Men vi har ikke forsøkt Dyson som skal være suverene. Men de er ikke så pene å se på synes jeg. Kan de skjules så løser det jo det problemet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 22:43   #10
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg har Phillips Speed pro 8000 Aqua. Den brukes alle steder robotstøvsugeren ikke kommer til pluss i sofa og stoler, bil osv. Jeg har to labradorer og en terrier, samt tre langhårede katter. Det blir en del hår, for å si det pent. Støvsugeren fungerer flott og får med seg det den skal få med. Jeg bruker moppefunksjonen av og til, men ikke ofte. Gulv og tepper fikser roboten. Jeg har aldri hatt så rene gulv som etter at robotstøvsugeren kom i hus for et par måneder siden, og kombinasjonen trådløs god støvsuger og robot fungerer veldig bra her. Den tradisjonelle støvsugeren står i kjelleretasjen, men har ikke vært i bruk på lenge. Den er i orden og egentlig en god støvsuger, men det er så mye enklere med den trådløse. Den henger på ladestasjonen sin i trappenedgangen til kjelleretasjen.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-23, 22:57   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Vi har en trådløs som vi synes gir god valuta for pengene. Dreame t20 tror jeg den heter. Vi har hatt den noen år og den var i tet da vi kjøpte.

Vi har tidligere hatt en ubrukelig en fra electrolux - sånn med håndholdt støvsuger man kan ta ut. Denne kan ikke sammenlignes. - minuset er kanskje at den må skrues fast til veggen i stedet for sånn stativ.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-23, 09:09   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Det er en sånn ubrukeligvi har også, Che. Den var kjempebra i begynnelsen, kom best ut i tester, men nå så greier den ikke suge opp en liten dott en gang. Den er bare til irritasjon.

Det ble en Dyson v12 på pre-black week. Litt skeptisk, men den sies å være bra på det vi trenger den til (sofa, tepper, hår), og med et bøyeledd for å komme under sofaen.

Om den ikke funker, så blir det en vanlig, gammeldags Miele C3 Cat&Dog. Så får vi finne en måte å stappe den bak døra på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-23, 13:31   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Avsporing, litt ... Vi oppdaget til vår store skrekk at edderkopper ikke dør når de blir støvsugd med sånn håndholdt oppladbar sak, så jeg skal iallfall ikke hva noe uten pose Vi er også på leit etter ny støvsuger nå og håper vi finner noe på tilbud snart.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-23, 14:33   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 12:25   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Avsporing, litt ... Vi oppdaget til vår store skrekk at edderkopper ikke dør når de blir støvsugd med sånn håndholdt oppladbar sak, så jeg skal iallfall ikke hva noe uten pose Vi er også på leit etter ny støvsuger nå og håper vi finner noe på tilbud snart.

Men hvordan dør de når man bruker med pose? Jeg trodde dette var en myte. Det er jo ingen grunn til at de skal dø i posen, og de klarer jo å krype ut gjennom den åpningen mellom støvsuger og rør. Det er jo ikke komplett forseglet. Anbefaler heller Boss Biologisk insektmiddel. Det kan sprayes på beistet fra betryggende avstand, og det dør i løpet av 60-90 sek. Det er trygt for husets ønskede husdyr, og virker også forebyggende. Dvs at du kan spraye rundt dører, vinduer, luftekanaler etc og hvis et beist tenker på å krysse sprayet område, så dør det. Varighet 6-8 uker ish. Ute i vær og vind litt kortere. Og nei, jeg er ikke sponset

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 12:30   #16
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Jeg foreslår å la edderkoppene leve og være fornøyd med den trådløse støvsugeren.

Jeg har en Dyson og syns den støvsuger bedre enn den tradisjonelle. Er spesielt fornøyd med den til teppe samt den lille til møbler. Har mørkeblå velursofa og lys hund.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 17:17   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Men hvordan dør de når man bruker med pose? Jeg trodde dette var en myte. Det er jo ingen grunn til at de skal dø i posen, og de klarer jo å krype ut gjennom den åpningen mellom støvsuger og rør. Det er jo ikke komplett forseglet. Anbefaler heller Boss Biologisk insektmiddel. Det kan sprayes på beistet fra betryggende avstand, og det dør i løpet av 60-90 sek. Det er trygt for husets ønskede husdyr, og virker også forebyggende. Dvs at du kan spraye rundt dører, vinduer, luftekanaler etc og hvis et beist tenker på å krysse sprayet område, så dør det. Varighet 6-8 uker ish. Ute i vær og vind litt kortere. Og nei, jeg er ikke sponset

Jeg vet ikke om de dør når jeg har pose, men da SER jeg dem iallfall ikke. (og posen har sånn lukke-luke når vi tar den ut så da kan den ikke komme ut og kravle på meg når jeg bytter pose) Men minstemor her tok nettopp en edderkopp med den håndholdte støvsugeren og den har gjennomsiktig beholder, og der kravlet beistet inni. Jeg tømte hele greia på terrassen og sprang vekk i en fart. Mannen kom ut og slo ihjel udyret med en spade.

Hvor kjøpes dette vidundermiddelet ditt?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 17:20   #18
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg foreslår å la edderkoppene leve og være fornøyd med den trådløse støvsugeren.

Nop, nix, nei. Vi bor i sokkelleilighet og har en del av denne typen rundt omkring. https://no.wikipedia.org/wiki/Stor_husedderkopp
De må dø når vi ser dem.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 17:26   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg vet ikke om de dør når jeg har pose, men da SER jeg dem iallfall ikke. (og posen har sånn lukke-luke når vi tar den ut så da kan den ikke komme ut og kravle på meg når jeg bytter pose) Men minstemor her tok nettopp en edderkopp med den håndholdte støvsugeren og den har gjennomsiktig beholder, og der kravlet beistet inni. Jeg tømte hele greia på terrassen og sprang vekk i en fart. Mannen kom ut og slo ihjel udyret med en spade.

Hvor kjøpes dette vidundermiddelet ditt?

Nettbutikken til Boss har Det er et skadedyrsfirma. Vi har brukt dette siden vi var studenter, og for meg som har araknofobi så vil jeg påstå det er livsnødvendig

Jeg skal IKKE klikke meg inn på linken over her. Og håper ingen poster bilder av slike uhyrer her inne

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-23, 17:48   #20
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi trenger ny støvsuger, hva bør jeg se etter?

Huff! Nei, ikke spray med gift, da. Da er det bedre å støvsuge edderkoppene. Så får du i etterkant finne ut hvordan du kvitter deg med dyrene.

I støvsuger med pose:
* Støvsug masse annen dritt etterpå, i håp om at det kverker edderkoppen
* Kast posen øyeblikkelig
* Ta av gulvmunnstykket, og tre en plastpose over røret til neste søvsuging.

I støvsuger uten pose:
* Tøm beholderen i en pose, og kast deretter posen rett i søpla.

Ikke bruk gift. Neineinei.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no