Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

"Århundrets adventskalender"

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-08, 00:01   #21
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Så flinke dere er, den kommer til å bli en pryd i hjemmet deres.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 00:12   #22
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Jeg gleder meg til å se resultatet!
Det var en kjempegod ide.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-08, 01:06   #23
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Jøss, så flott! Flinke foreldrene

  Svar med sitat
Gammel 15-09-08, 01:11   #24
lille
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 10
lille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Jøsses navn Kjempe flott Blir artig å se resultatet ja!!!

lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 19:14   #25
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Så kult! Gleder meg til å se flere bilder.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 23:52   #26
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Har fått et strøk rødt og grønt (12 av hver) i går. Jeg er veldig fornøyd med grønnfargen, men er ikke helt sikker på den røde, om de ble litt lyse. Men et strøk til hjelper vel kanskje på. Skal prøve å legge ut bilder i morgen. Kanskje jeg får et strøk til i morgen. (hvis nattevakta nå blir rolig og jeg ikke sover bort halve dagen...) Da kan gubben straks overta å sette på hengsler, det egner jeg meg ikke til.
Litt fristet til å la de tørke inne, for det går evigheter i garasjen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:25   #27
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Har vært litt uten stabil nett de siste ukene, her kommer noen bilder

Alle boksene til tørk etter 1. strøk:


Alle lokkene:


En så å si ferdig eske:


6 ferdige esker:


Nå reiser pappaen til sjøs, så enten må jeg prøve å sette på lokk, eller så får vi bruke de 6 som er ferdig litt oppatt de første dagene (han kommer tilbake rundt 10. desember...). Tror ikke jeg prøver å ordne lokkene selv.

Nå mangler vi bare tall på de...

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:34   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Så stilig det blir!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:53   #29
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Knallfint! Heldige jenter!

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 12:58   #30
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Så fint det blir

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 13:49   #31
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Dette må være århundrets adventskalender, ja.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:28   #32
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Jeg er virkelig imponert! Ingen tvil om at dette blir århundrets julekalender.
Gleder meg veldig til å se kalenderen når den er helt ferdig.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:34   #33
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Utrolig flott!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 22:46   #34
Solblomst
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Så mye arbeid. Men det blir jo sikkert knallbra til slutt.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-08, 20:51   #35
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Århundrets adventskalender"

Utrolig stilig!

Sitter og prøver å vri hodet rundt for å finne en gode kalenderløsning for Poden. Denne hadde nok vært flott, men LITT vel mye jobb.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no