Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vask og maling av leilighet, pris?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-14, 15:37   #1
Sofie.M
Nybegynner
 
Medlem siden: Jul 2014
Innlegg: 1
Sofie.M har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vask og maling av leilighet, pris?

Jeg skal selge en leilighet etter min mor og lurer da på hvor mye jeg bør betale for da vask og maling før salget?

Har fått et tilbud av en gjeng russejenter som kan ta jobben for kr 8000,- Dette syntes jeg var mye...eller?

Leiligheten er en liten 2-roms på ca 55 kvm. Deler av kjøkkenet er skrubbet i salmiakk og det samme har blitt gjort på badet.
Ellers blir det jo vask av vegger, tak, lister og sånt. Leiligheten er tom.
Glatte vegger som kan males med rulle også blir det jo lister som er litt mer pirk.

Hva tenker dere?

Håper på mange svar fort da vi snart skal legge leiligheten ut for salg

Sofie.M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 15:39   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vask og maling av leilighet, pris?

Avhengig av hvor mye de skal male, og gitt at de faktisk gjør en skikkelig jobb, så syns jeg det er som gitt vekk. Jeg tviler på om du får vasken under 4-5000, hvis du skal bruke et firma, og maling er jo fort et femsifret beløp.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-14, 15:40   #3
Moia
Feil planet
 
Moia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
Innlegg: 505
Moia er litt kulMoia er litt kul
Standard

Sv: Vask og maling av leilighet, pris?

Vi betalte 10 000,- for maling av alle furuvegger (dvs de fleste) i en 75-kvadrats leilighet - utført av fagmann. Ingen vasking inkludert.

__________________
'08, '12
Moia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no