Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny mobiltelefon. Nokia e65

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-06-07, 14:56   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ny mobiltelefon. Nokia e65

Min elskede Samsung er blitt juksete og det er ikke lenger holdbart at den plutselig ikke virker i tide og utide.

Jeg ringer og skriver meldinger, så jeg vil velge mobil utfra jålehensyn og ikke så mye teknisk. Noen som har denne?
http://www.nokia.no/phones/e65/

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 16:56   #2
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Jeg har den, mest for den har mulighet til å synke mail og kalender som jeg bruker i jobbsammenheng.

Er fornøyd med den jeg, det eneste som jeg synes er litt dumt er at det er jo muligheter for videosamtaler, men i motsetning til f.eks mannens Nokia så er det kun ett kamera. Så når jeg skal se på telefonskjermen min for å se den jeg prater med, så får de andre kun se det som er rett foran meg. Hvis du skjønte hva jeg mente...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 18:30   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Jeg har akkurat bestilt meg denne. Og den har både mp3 spiller og radio.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 18:42   #4
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Da jeg kjøpte meg mobil for noen måneder siden så stod valget mellom e65 og n73ME. Jeg valgte den siste, for jeg ville veldig gjerne ha MP3-spiller på telefonen. mens e65 er en helt rendyrket businesstelefon og er en veldig bra slik en. Mannen har den og er kjempefornøyd. Den har ikke radio, det er vel det eneste mannen min har i mot den.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 19:22   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Huff, jeg blir så usikker. Nå har jeg kikket på den i butikken og syns den var litt stor og klumpete. Hva med SE K610i eller W880i? Samsung D830 er også utrolig stilig.

Noen synspunkter?

Estrella; Den var rålekker den du har bestilt. Var den veldig dyr?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 20:00   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Estrella; Den var rålekker den du har bestilt. Var den veldig dyr?

Bestilte den på www.elkjop.no Den kostet 2.188,- uten ab.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 22:05   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg har akkurat bestilt meg denne. Og den har både mp3 spiller og radio.

Åh! En sånn har jeg akkurat lagt ut for salg. Råsa.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 22:30   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Åh! En sånn har jeg akkurat lagt ut for salg. Råsa.

Får jeg spørre hvorfor du vil selge den?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 00:46   #9
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny mobiltelefon. Nokia e65

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Får jeg spørre hvorfor du vil selge den?

Jeg likte ikke flippen. Jeg vi ha en mars-bar, som jeg hadde før.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no