Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 13:26   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Vi bor i rekkehus i et borettslag. Og i løpet av denne sommeren må alle få beiset husene sine. Det har jo ikke akkurat vært så lett å få begynt med all regnet vi har hatt, men nå har vi endelig fått begynt. Med hjelp av svigers. Vi er nå ferdige med ene siden som jeg tok nå i ste. Svigers tar andre etg. høyt oppe på stigen så tar jeg og mannen første etg. Ferdig med andre strøket nå. Det går i grunn ganske fort når man først får begynt. Svigers var så grei og tok selve vaskingen først før vi fikk begynt å beise.
I dag begynte han med første strøk på den andre siden.
Skal bli godt å bli ferdig.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 13:33   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Lykke til videre med beisingen. Så flott at dere har svigerforeldre som kan og vil stille opp og hjelpe dere. Holder selv på med beiseprosjekt, men har bare fått tatt en vegg. I år er ble dette min oppgave siden mannen min holder på med ganske store oppussingsprosjekter innendørs. Men, jeg er så rar at jeg faktisk liker jobben Kose meg, står og fintenker mens jeg holder på og føler meg skikkelig nyttig Skikkelig terapi for sjelen.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 14:55   #3
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Utrolig kjedelig jobb, men deilig når man er ferdig. Godt svigers hjalp litt til da.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 15:09   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Kos dere med beisingen, jeg for min del synes det er drepende kjedelig.
Første strøket er greit om man bytter farge da.

Vi skull egentlig tatt et strøk til denne sommeren, men det ser dårlig ut.
Jeg tåler ikke å beise, da får jeg skikkelig plager med astmaen min, og gubben humper jo rundt med gips.......

Men om slutten av august og begynnelsen av september blir bra, kan dt jo hende han kan ta det da.
For han skal ikke ha gips lengre en til midten av august, det er om han må ha den i 6 uker. Legen snakket dog om at han måtte ha den i 5-6 uker da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 15:25   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Beise? Det aner meg at noen har bedre vær enn andre.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 15:52   #6
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Beise? Det aner meg at noen har bedre vær enn andre.

Ja, vi må passe på når vi først har fått litt fint vær.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 15:55   #7
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Da er altså ene siden helt ferdig med 2 strøk og nå er vi akkurat ferdig med første strøk på siste siden.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 16:26   #8
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Heldige dere som er kommet så langt.
Vi har mye igjen ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 16:49   #9
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Da er vi godt i gang med beisingen av huset

Grøss & gru - beising må vi igang med neste sommer. Jeg gruer meg allerede. Syns det er drepende kjedelig! Lykke til med beisingen deres. Håper dere får det overstått uten noe mer regn.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no