Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 10:53   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Det vet jeg at de gjør. Ikke nødvendig vis de dyreste, men de som de får mest fortjeneste på. De får ofte direkte bilde fra dvd med gode kabler, mens andre får dårlig antenne signal.

Sambo pleier å få de til å koble om sånn at han får se hvordan tven virkelig er. Nekter de går han ut av butikken.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 22:17   #22
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Takker for tips om instillinger, det hadde jeg ikke hørt om før. Jeg liker ikke atmosfæren på elkjøp og etter siste handel på nettbutikken deres blir det nok ikke flere handler hos dem enn denne ene.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 22:54   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Har aldri opplevd det på elkjøp.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:21   #24
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Jeg fikk forresten en PC-pakke til 16.000 kroner hos Elkjøp en gang for 10.000 kroner. Det insisterte jeg på da de ikke hadde 10.000-kroners tilbudet igjen den første av tre dager da de garanterte i annonsen å ha det inne. Jeg har aldri sett sånne annonser igjen noen gang. Jeg var nok en veldig vanskelig kunde,

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:24   #25
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Bekrefter vår tørketrommelopplevelse for 2.5 år siden. Vi kjøpte den billige og den har gått som en klokke. Vel, den har streiket en gang, men det gikk på garantien uten problemer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 23:40   #26
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Jeg må innrømme at jeg er av dem som har latt meg lure av det trikset der. "Så flott at de er ærlige", liksom...
Vel, møter opp bedre rustet og meget klokere neste gang

  Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 09:12   #27
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Hm... her oppe har de sjerpet seg noe voldsomt... de var virkelig ille en periode men de tjener på at de har lang åpningstid (jobber jo full stilling og har lyst til å bruke lørdagen til noe annet enn til å shoppe)

Nå går jeg inn, forklarer hva jeg skal kjøpe og så får jeg det... uten noen form for nedrakking av produktet..

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-07, 11:04   #28
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

Jeg tilhører de som kun drar på Elkjøp når det er et produkt jeg på forhånd har bestemt meg for.
Går inn, henter det, betaler og går ut igjen.
Har så godt som aldri kjøpt noen "store" produkter der, som krever hjelp av kundebehandler.
Velger da i de fleste tilfeller Lefdal i steden.
(ikke at de er perfekte altså, de kan være like store "prakkere" der også, men jeg er generelt mye mer fornøyd med service den.)

Vi kjøpte nettop ny bærbar pc til eldstegutten (med rekvisisjon fra Nav)
Tittet endel på nettet og så oss ut en på Elprice (kombinert nettbutikk, men de har utsalgssteder som har samme priser på nett som i butikken)
For det har de ikke på Elkjøp (og Lefdal for den del). En ris på nett og en høyere en i butikken.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:24   #29
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ER det med Elkjøp? (Langt)

.........


Sist redigert av Trixie : 15-07-07 kl 22:06.
Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no