Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Snekker Andersen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 23:25   #1
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Snekker Andersen

Jeg har bestilt billetter til juleforestilling på trikkestallen - Jul med Prøysen og snekker Andersen.

Sitat:

Jul med Prøysen og snekker Andersen
- en juleforestilling bygget over Alf Prøysens tekster
Dramatisert for dukketeater av Stein Kiran


Snekker Andersen – for 822. gang!
Når Jul med Prøysen og snekker Andersen har sesongpremiere i Trikkestallen 6. november, spilles den for 822. gang!

Dette imponerende antall spilte forestillinger, skyldes at oppsetningen siden 1991 har opparbeidet seg en stadig økende tilhengerskare. Og ikke uten grunn. For dette er en varm og vakker julefortelling om snekker Andersens møte med julenissen; en forestilling så bredfull av sjarm, viser, nisser og mus at enkelte går så langt som til å hevde at det ikke blir jul uten.

Jeg gleder meg!

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:40   #2
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Snekker Andersen

Kult!! Den kunne jeg tenkt meg å se en gang også!! :mimre:

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:46   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snekker Andersen

Jeg gleder meg til 1. desember jeg, da kommer "Jul i Tøyengata" med Skomaker Ali, som selger "smikker".

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 23:57   #4
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snekker Andersen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg gleder meg til 1. desember jeg, da kommer "Jul i Tøyengata" med Skomaker Ali, som selger "smikker".

Den forestillingen skulle jeg likt å se. Er det den nye julekalenderen til NRK?

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 00:00   #5
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snekker Andersen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg gleder meg til 1. desember jeg, da kommer "Jul i Tøyengata" med Skomaker Ali, som selger "smikker".

Det hørtes lovende ut.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 00:45   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snekker Andersen

Åh... det hørtes kjempekoselig ut!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 01:46   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snekker Andersen

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Den forestillingen skulle jeg likt å se. Er det den nye julekalenderen til NRK?

Ja. Eller TVNorge, tror jeg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 09:46   #8
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snekker Andersen

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja. Eller TVNorge, tror jeg.

Gleder meg! Ja, og så gleder jeg meg selvsagt til snekker Andersen på Oslo Nye

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no